Ναρκωτικό μου,
Είσαι η μεγαλύτερη μαστούρα κι από τα ναρκωτικά. Ήταν τα λόγια σου την πρώτη μας φορά. Με εσφιξες στην αγκαλιά σου και μου φιλήσες τρυφερά το κεφάλι, κοιτώντας τα αστέρια. Δεν συγκρίνεται η ομορφιά των αστεριών με την δική σου. Είχες πει γλυκά. Εκείνο το βράδυ με έκανες δική σου μέχρι να ξημερώσει.
Δεν ξεχνιέται αυτή η μέρα.
Είχα γυρίσει από το σχολείο και είχα βρει στο κρεβάτι μου ένα υπέροχο, σατέν, μαύρο φόρεμα και γόβες. Μολις το είδα ήξερα ότι θα αναδεικνύε υπέροχα τις καμπύλες του τέλειου σώματος του. Είχες γράψει σε ένα χαρτάκι που το έχω φυλάξει για να θυμάμαι. Με είχες βγάλει για φαγητό σε ένα ακριβό εστιατόριο. Ντρεπόμουν τόσο πολύ όταν ήρθε ο λογαριασμός και δεν μπορούσα να πληρώσω. Γελασες δυνατά και με αρπαξες να με φιλήσεις γα να να με ηρεμήσεις.
Τις επόμενες μέρες, το ανεφερνες συνέχεια και γελούσες με το κοκκίνισμα μου. Νευριασα και έφυγα από κοντά σου μέχρι που μου αρπαξες το μπράτσο και με φιλήσες μπροστά σε όλους στην αυλή. Σε αγαπώ, αστέρι μου. Είπες, ακουμπώντας τα μετωπα μας. Ω, διάολε, σε είχα αγαπήσει. Αγάπησα κάθε τέλειο και κάθε ατέλεια σου, γιατί αυτές σε έκαναν τέλειο.
Θυμάσαι έτσι; Σίγουρα θυμάσαι το πρώτο φιλί, το πρώτο σ'αγαπω, την πρώτη φορά με αυτόν που αγαπάς...
Σήμερα γραψαμε απροειδοποίητο στα Μαθηματικά. Τα μισώ και το ξέρεις αυτό, αφού με πειράζες και παινευοσουν κάθε φορά που έγραφες 20. Καταλαβαίνεις ότι έγραψα χάλια. Θυμάσαι τα απογεύματα που ερχομουν σπίτι σου και με βοηθούσες, αλλά και πάλι νόμιζα ότι μιλάς μία ξένη γλώσσα; Θυμάσαι ότι βουρκωνα από την σύγχιση μέχρι που με αγκαλιάζες και μου φιλούσες τα δάκρυα μου μεχρι να φτάσεις στα χείλη μου;
Δεν εισαι εδώ για αυτά τα απογεύματα..
Πρέπει να τελειώσω εδώ το γράμμα μου και να ετοιμαστώ για το φροντιστήριο των Μαθηματικών.
Ειρωνία..
Το πάθος σου.
Marylin.
YOU ARE READING
8 Letters
Teen Fiction8 γράμματα. 8 γράμματα του έστειλε από τότε που έφυγε. Κάθε τέλος του μήνα πήγαινε και του το έστελνε. Του έλεγε να έρθει πίσω. Να της πει πόσο του έλειψε και πόσο την αγαπάει. Να σκουπίσει τα δάκρυα συγκίνησης. Να γεμίσει πάλι με χρώμα την μαύρη ζω...