Μάτια μου,
Αχ αυτά τα μάτια σου! Διάολε, με κατέστρεφαν κάθε φορά που τα κοιτούσα. Χανομουν μέσα στις θάλασσες σου. Δεν τα ξεχνω αυτά τα μάτια που μου έχουν κάνει ζημιά και τα ερωτεύομαι κάθε μέρα και περισσότερο.
Είχα ανάγκη να έρθω γρήγορα από το σχολείο και να σου γράψω για να τα βγάλω από μέσα μου. Σήμερα, με περίμενε μία δυσάρεστη έκπληξη. Καθώς πήγαινα στις τουαλέτες ένας κουβάς νερό έπεσε πάνω μου. Τα ρούχα μου κόλλησαν στο σώμα μου και τα παιδιά γελούσαν. Ενιωσα ένα τίποτα. Τα δάκρυα μου έπεσαν στα μάγουλα μου και έφυγα από εκεί. Πηδήξα το πορτόνι και εκανα την πρώτη μου κοπάνα.
Θυμάσαι που με παρακαλούσες να κάνουμε κοπάνα για να μην γράψουμε το διαγώνισμα; Θυμάσαι όμως που σου είπα όχι και καθησαμε να γράψουμε; Ότι θες με κάνεις. Είπε με παράπονο. Γέλασα και σε φίλησα, πιάνοντας μου την μέση για να με φέρεις πιο κοντά σου.
Νιώθω τόσο κενή. Τοσο διαλυμένη. Τόσο σπασμένη σε χιλιάδες μικρά κομμάτια.
Και ξέρεις τι πονάει πιο πολύ, ζωή μου;
Το ότι είμαστε χώρια. Το οτι νιώθω τόσο ηλίθια να σε σκέφτομαι εσενα και τις αναμνήσεις. Γιατί δεν είσαι εδώ; Γιατί δεν κρατησες την υπόσχεση σου; Το να μείνεις στο πλευρό μου; Γιατί; Αυτο το γαμημένο γιατί...
Είναι τόσο κακό να έχω μόνο εσένα... Να προσπαθώ να σε κρατήσω κοντά μου μέσα από κάτι γράμματα... Σε θέλω εδώ... Τώρα, θα ήσουν εδώ, στο δωμάτιο μου να μου χαϊδεύεις το κεφάλι για να ηρεμήσω και μετά θα κάναμε έρωτα, παθιασμένο έρωτα για να βγάλουμε απο πάνω μας την ένταση.
Γαμωτο, μου λείπεις!
Μου λείπεις εσύ και το οτιδήποτε πάνω σου...
Ελπίζω να σε ξαναδώ από κοντά.. να χαϊδεψω το πρόσωπο σου, να σε φίλησω, να κλάψω στην αγκαλιά σου και ταυτόχρονα να απομακρύνομαι, γιατί μπορεί να είσαι μία ψευδαίσθηση του μυαλού...
Σε αγαπώ..
Η γλυκούλα σου.
Marilyn.
YOU ARE READING
8 Letters
Teen Fiction8 γράμματα. 8 γράμματα του έστειλε από τότε που έφυγε. Κάθε τέλος του μήνα πήγαινε και του το έστελνε. Του έλεγε να έρθει πίσω. Να της πει πόσο του έλειψε και πόσο την αγαπάει. Να σκουπίσει τα δάκρυα συγκίνησης. Να γεμίσει πάλι με χρώμα την μαύρη ζω...