Καλο μήνα ββυς❤
Φως μου,
Ησουν το φώς μου μέσα στο σκοτάδι μου. Ήσουν αυτη η χαραμαδα στην μαύρη ψυχή μου που στο τέλος την φώτισες ολόκληρη.
Σήμερα είναι το μασκέ πάρτι του σχολείου. Όλοι έχουν βρει συνοδούς και το θέμα που θα ντυθούν.
Θυμάσαι που μου ειπες ότι θα πάμε μαζί; Οτι θα ντυθουμε unicorns και θα χορεύουμε μέχρι να ξημερώσει η επόμενη μέρα; Ότι θα μας κοιτάνε όλοι, επειδή θα ζηλευουν πόσο με αγαπάς;
Δεν είσαι εδώ για να πάμε...
Δεν θα πάω. Θα κάτσω στο σπίτι για άλλη μία φορά και θα ζηλεύω τα παιδιά που θα πάνε.
Μου το είχες υποσχεθεί.
Θυμάσαι που εμείς είχαμε βάλει τις αφίσες; Θυμάσαι πόσο δυνατά γελούσαμε, επειδή τις κολλουσαμε στραβά; Θυμάσαι ότι δεν τις βαλαμε όλες, επειδή είχες βαρεθείς και έκανες σαν ένα μικρό παιδί; Θυμάσαι ότι είχαμε κλειστεί στην αποθήκη του επιστάτη γιατί αναζητούσες ένα φιλί; Που δεν σταματούσες να με φιλάς;
Ήμουν άπειρη από σχέσεις, γιατί δεν είχα κάνει κάποια. Οπότε πρέπει να είσαι περήφανος που είσαι ο πρώτος μου έρωτας.
Θυμάσαι το πρώτο μας φιλί; Είχαμε πάει την τετραήμερη η τάξη και παίζαμε θάρρος ή αλήθεια. Είχες κάτσει δίπλα μου και δεν θα ξεχάσω πόσο δυνατά χτυπούσε η καρδιά όταν ακούμπησες το χέρι μου.
Είχε έρθει η σειρά μου για να με ρωτήσει η Molly. Η ξανθιά, σπαστική barbie όπως έλεγες. Θυμάμαι τόσο καλά την ερώτηση. Είχα απαντήσει αλήθεια. Είναι αλήθεια ότι έχεις φιλήσει ένα τουλάχιστον αγόρι; Ναι, αυτό είχε ρωτήσει. Ήθελε για άλλη μία φορά να με ρεζιλεψει μπροστά στα παιδιά. Σηκώθηκα και έφυγα με βουρκωμενα μάτια. Ομως δεν είχα πάει πολυ μακριά, όσπου με έπιασες από το μπράτσο και με γύρισες να σε κοιτάξω. Τότε τα χείλη μας ενώθηκαν. Αυτό το περίεργο συναίσθημα με τις πεταλούδες να χορεύουν ξέφρενα, να έχει μουδιάσει το σώμα μου και η παλάμη σου στο μάγουλο, ζεστενοντάς το. Με καθοδηγούσες με τον δικό σου ρυθμό. Φοβόμουν ότι είναι μια φάρσα, αλλά είσαι πιο υπέροχος άνθρωπος για να μπορέσεις να κάνει κάτι κακό. Τα μέτωπα μας ακούμπησαν και περνάμε ανάσες. Σίγουρα ήταν ότι χειρότερο αυτό το φιλί.. Πλέον θα φιλας μόνο εμένα.. αυτά ηταν τα λόγια σου, κάνοντας με να γουρλωσα τα μάτια μου. Με αγκάλιασες και μου τα ζητήσες. Και πως θα μπορούσα να πω όχι; Σε είχα ερωτευτεί...
Την θυμάσαι αυτή την μέρα έτσι;
Ελπίζω πως δεν τα εχεις ξεχάσει...Οι γονείς μου γύρισαν, οπότε τα ξαναλεμε την επόμενη φορά που θα γράψω.
Η καψουρα σου.
Marilyn.
KAMU SEDANG MEMBACA
8 Letters
Fiksi Remaja8 γράμματα. 8 γράμματα του έστειλε από τότε που έφυγε. Κάθε τέλος του μήνα πήγαινε και του το έστελνε. Του έλεγε να έρθει πίσω. Να της πει πόσο του έλειψε και πόσο την αγαπάει. Να σκουπίσει τα δάκρυα συγκίνησης. Να γεμίσει πάλι με χρώμα την μαύρη ζω...