•°07°•

298 57 13
                                    

*Ω, φίλε προτελευταίο κεφ😭*
*Το τραγούδι μου έδωσε έμπνευση συν ότι είναι οτκ😂😍*








Άγγελε μου,

Πόσες φορές σου έχω πει ότι είσαι άγγελος που κατέβηκε από τον παράδεισο και με εσωσε; Η όψη σου, τα πάντα πάνω σου μαρτυρούν  ότι είσαι άγγελος. Έτσι είσαι. Είσαι τόσο καλός για να βλάψεις κάποιον. Ακόμα και τους εχθρούς σου.

Σήμερα έδωσα το τελευταίο μάθημα των εξετάσεων. Έχω αγχωθεί πάρα πολύ για τα αποτελέσματα.  Που εισαι; Που είσαι για να με ηρεμήσεις; Να μου σκουπίσει τα δάκρυα του άγχους που είχαν τρέξει στα μάγουλα μου; Να μου χαϊδέψεις τα μαλλιά; Να με αγκαλιάσεις σφιχτά, ακουμπώντας στο στέρνο σου και να μου φιλάς γλυκά το κεφάλι; Να μου λες ότι θα τα πάω τέλεια και θα σχισω;

Για άλλη μια γαμημένη φορά δεν είσαι εδώ...

Αυτοί η γαμημένοι εφτά μήνες με καταστρέφουν σιγά, σιγά, αφού είμαι  μακριά σου.

Καταλαβαίνεις; Τι σημαίνεις για εμενα; Εισαι τα πάντα μου! Δεν υπάρχει τίποτα ενδιαφέρον χωρίς εσένα. Όλα είναι τόσο ανούσια.

Μου λείπει η τρέλα σου που με οδηγούσε να κάνω πράγματα που ποτέ δεν φανταζόμουν ότι θα τα κάνω. Το πάθος σου για εμένα.  Ο έρωτας σου, η αγάπη σου.

Που είσαι μάτια μου για να μου τα ξανά διδάξεις όλα αυτα;

Δεν είσαι εδώ. Στην μικρή αγκαλιά μου. Η ακουμπώντας το κεφάλι σου στα γόνατα μου καθώς σου χάιδευα τις ξανθες, χρυσαφένιες μπούκλες σου.

Πάντα με έλεγες μικρή και κοντή με την διαφορά ότι κολουσες το ΜΟΥ από δίπλα.

Είμαι  παγιδευμένη σε έναν κακό κόσμο που δεν μπορώ να σωθώ χωρίς εσένα. Νιώθω αδύναμη.

Σήμερα θα έρθουν οι άθλιοι φίλοι του πατέρα μου για να δουν ποδόσφαιρο ενώ η μαμά μου πάει για χαρτιά.

Και τα δύο τα μισώ και το ξέρεις.

Πόσο λατρεύεις το ποδόσφαιρο, αλλά εγώ το μισούσα.  Δεν μου άρεσε καθόλου.  Δηλαδή, γιατί να τρέχουν πίσω από μια μπαλα; Το βρίσκω ανούσιο.  Γελούσες κάθε φορά με αυτή την σκέψη μου. Στα χαρτιά, πάντα έχανα. Από εσένα. Μέχρι και στο UNO.

Τέτοιες μέρες, το έσκαγα από το παράθυρο για να έρθω σε εσένα ή εσύ έμενες όλο το βράδυ κάτω  από τα ζεστά σκεπάσματα μαζί μου για να βεβαιωθεί ότι δεν θα πάθω τίποτα με αυτούς. Τώρα; απλά θα κλείδωσω την πόρτα και δεν θα κοιμηθώ.

Θα μου κάνουν παρέα οι σκέψεις και οι αναμνήσεις.

Να με σκέφτεσαι..

Ο κόσμος σου.
Marylin.

8 LettersTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang