Sunrise

244 28 2
                                    

Probudila jsem se. Prbudila jsem se v jemných peřínách. Když vítr rozevřel okno profoukl tady a vůně z čerstvě vypraných peřin mě ovála. Bylo to jako na rozkvetlé louce. 

Když jsem se zvedla hlava mě zabolela. I s křečí jsem vstala a začala si pomalu uvědomovat co se stalo. Svítalo a já se opřela o parapet u okna.

Při vzpomínce na Darrena mi uteklala slza, rukama jsem se držela za rameno a paži.

Pak jsem ucítila něčí dech na mém rameni. Byl horký.

Z těch výdechů a nádechů mi páteří projel mráz. Měla jsem husí kůži.

Pak jsem ucítila jak mě rty, toho co mě drží za boky líbají na krku.

"DARRENE" vzkřikla jsem rozkoší.

Neodpověděl a otočil si mě čelem k sobě.

"Promiň, byla chyba tě na tu chvíli ztratit!..Už tě nikdy nenechám odejít!" očima se zadíval hluboko do těch mích a pak mě dráždivě a dlouze políbil. Když opouštěl rtami povrch těch mích zubami mi protáhl dolní ret.

Pak se mnou praštil na postel. Rychle ze mě serval košilku ,kterou mi nejspíše i oblékl když mě sem ještě v bezvědomí přivedl...Zpět do dé bíle povlečené postele. Vítr ,který se hnal z okna  rozevlával dlouhé záclony a i to raní sluneční světlo.

Darren mě dále vášnivě líbal. Začal od úst ,sešel ke krku. Líbal dále na hrudník. Zastavil se až pod pupípek.

Vzdychla jsem. Vrátil se zpět k mím rtům. Karta se otočila. Obrátila jsem ho tak že ležel on a já z něj sápala oblečení. Košile ,kalhoty a slipy.!

Pak jsem věnovala jeho rtům.

Převrátil mě a přirazil. Začínal pomalu, trochu to bolelo. Potom zrychloval a byl tvrdě-něžný. Prostě úžasné!

Pevně jsem ho držela za ramena. Možná jsem ho parkrát i pořádně škrábla.

Když se s tempem ustálil zasténala jsem.

.....Z úst přešel na líbání mích ušních lalůčků... Bylo to naprosto úžasné!!!

"Darrene..." zasýpala jsem....

......

*Tady je více perverzní ,ale kratší část:D:) doufám že se bude líbit:) Vote a Kom potěší:)*

☼She wolf ☼Kde žijí příběhy. Začni objevovat