RUSKI PIERÓG LUBI RUSKIE MEME ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_')('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_')('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_') ('_')( ͡° ͜ʖ ͡ °)
BAKU BAKU NYA NYA BICZYS~11!!!1!
PROSINEC DOMA!! PROSINEC!!
Znaczy...
Grudzień!! Do domu!11!!1!