Błagam, przeczytajcie do końca.
Ja nie mam pojęcia co się stało ale przeglądałam swoją starą książkę z oc, której publikację cofnęliśmy dawno dawno temu.
Wszystko było dobrze do pewnego momentu.
Nagle pojawił mi się stary rozdział o mojej ,,personie" i jej Alter ego. Rozdział był opublikowany i nawet dało się przeczytać komentarze.
Gdy weszłam w listę rozdziałów - znajdowały się tam tylko dwa (wcześniej było osiemdziesiąt ileś).
Jeden to był rozdział o personie, a drugi rozdział, w którym wstawiłam zdjęcie dla pewnej dziewczyny, która konto usunęła.
Tak samo jak wcześniej, rozdział był opublikowany i mogłam odczytać komentarze...
Nie mam pojęcia czemu tak się stało. I to już drugi raz w tym dniu (tylko wcześniej nie dało się przeczytać komentarzy). Gdy za pierwszym razem wyszłam i weszłam do książki - wszystko było znowu dobrze.
I jeszcze jedno, według oryginalnej książki, ten drugi rozdział nie istnieje. Nie ma go na liście. Nie da się go zobaczyć. Najprawdopodobniej został przez mnie usunięty. Sama nawet ledwo go pamiętam...
Rozdział o personie i alter ego.
Rozdział jest opublikowany i można przeczytać komentarze.
Lista rozdziałów, na którym widoczne są tylko dwa.
Czy u kogoś z was zaistniał podobny problem? Pomóżcie, proszę...