4.bölüm: Eros'u Sakın Kızdırma

158 12 3
                                    

Yukarıda Gabriella Zoie Dead var. Yani Gabriella...
-Kimse korkmaz karanlıktan asıl korkulan bilinmezliktir-
Kamp Ateşi
Emily'den
Yarın yola çıkacaktık ve ondan önce bir oyun varmış galiba bayrak yakalamacaydı bayrak kapmaca ya sen anca bunu düşün kehanette birinin öleceği yazıyor, savaş yaklaşıyor diyor sen anca bunu düşün. Ben de bunu düşünmemeye çalışıyorum hatırlatıp durma ve lütfen sus. Yanımdan çok hızlı birşey geçti. Dikkatli bakınca Zo olduğunu anladım. Onu takip etmeye başladım onu gören canavarlar hemen uzaklaşıyordu. Birden yere çöktü etrafındaki bütün bitkiler soldu. Ve "Saklanmana gerek yok" ağacın arkasından çıktım. "Nerden bildin" dedim duygusuz bir şekilde baktı "Sana dememiştim" sonra baktığı yere dönünce Eros'u gördüm daha önce gördüğüm için tanımıştım "Gitmeniz gereken yer Gecenin çocuklarının kampı yerini ben bile bilmiyorum ama tek bildiğim Türkiye'de olduğu" Türkiye mi? Ve devam etti "Saat kulesine gidin ve gerektiğinde bunu kullanın" siyah bir taşı ellerine bıraktı "Şimdi gidin yoksa yine avcılar kazanacak" sonra kayboldu "Hey ne işe yaradığını söylemedin"  ama çoktan gitti Zo alayla sırıttı "Ne bekliyordun  bütün Yunanlılar böyle haksız mıyım?" sonra elimden tuttu ve koşmaya başladı arkamızdan sesler duyuyordum ve yanındaki ağaca bir ok saplanmıştı. Ha ha ha ha Eros'u sakın kızdırma yoksa salar başına minik okçuları ha ha ha hadi ama ya sus sen sus iç ses.
Gabriella
Bayrak kapmacada ben bayrağı koruyordum. Birden on avcı etrafını sardı. Planımız bayrağı görünen bir yere koymak bir yada iki kişinin koruması ,Hepaistus,Hekate ve Demeter melezlerinin tuzak kurması ve Poseidon ,Hades,Hermes ve diğer melezlerin de bayrağı almaya çalışmasıydı zaten şansımız yoktu ya.Şu anda on melezle savaşıyordum benim için normalde basitti titan savaşında titanların tarafındaki en güçlü melezdim ancak onları öldüremezdim yada güçlerimi veya kutsamalarımı kullanamazdım.En sonunda hiç denemediğim birşey yapmaya karar kıldım zaten daha fazla dayanmayacaktım . Bütün eşyalarımı okumu ve kılıçlarımı kelebeğe dönüştürdüm ve onların ip olduğunu hayal ettim .Bakınca bütün avcılar hareket edemeyecek şekilde bağlıydılar. Ve sevinç çığlıkları duydum kazanmıştık. Kazanmıştık değil kazanmıştılar sen onlardan değilsin unutma sen gerçek bir melez bile değilsin evet değildim. Yerinden ayrıldım ve evime gitmeye başladım görevim bitmişti benim krallığıma , evime yada benim gibilerin yanına ... Lanet Athena yemin ederim bunun cezasını sana ödeteceğim. Belki seni Kronos gibi parçalara ayıramam ama emin ol cezanı çekeceksin . Bana yaptıklarını çok umursamasamda kardeşime yaptıklarını misliyle ödeteceğim.
Nico
Yola çıkacaktık.İlk gideceğimiz yer İzmir'di ama çok tuhaf hissediyordum endişeliydim bunun Gabriella'nın kaybolmasıyla bir ilişkisi olamazdı değil mi?Emin değildim ama ondan hoşlanıyordum. 2. Argo'ya binmiştik. Emilie yanıma geldi "Onu merak ediyorsun değil mi?" soğuk bir sesle "Kimi?" diye sordum bir şey demedi. Yanıma oturdu "Onu ilk ne zaman gördün ? Geldiğinde böyle miydi? Onu bir şey mi değiştirdi?" neden böyle bir soru sormuştu ki "Neden böyle bir soru sordun ki?" diye sordum "Nico ben onu tanırım ve o böyle biri değil." demek tanışıyorlardı odama ilerledim ve gözlerimi kapatıp uykuya daldım.
Hades kulünesindeydim içeri biri girdi. Yüzünü göremedim. Yatakta yatan ve kabus gördüğü belli olan çocuğun saçlarını okşadı çok tanıdık gelen bir ses "Hoşçakal Nico buradaki görevim bitti seni bir daha göreceğim o zamana kadar hoşçakal
Nico " dedi ve yavaşça çıktı
Sonra kendimi bir düzlükte buldum bir çocuk ile bir fırtına ruhu çarpışıyordu ve en sonunda çocuk galip geldi . Bu çocuk sarı saçlıydı bir gözü mavi,bir gözü sarıydı. "Kalk Rainy ben gecenin çocuklarının lideri ve Kronos'un oğluyum bize katıl" fırtına ruhu eğildi ve "Teşekkür ederim efendin ancak bizi izleyen bir melez var" çocuk sakince "Biliyorum " dedi.
Okuyuculara bir ip ucu Gabriella Eros'u birkaç km öteden fark etti ancak Emilie'yi hemen yanındaki ağacın arkasındayken fark edemedi .
Ve bu bölümü uzun zamandır yazmak istiyordum ancak basımda LGS  belası var yaz tatili boyunca ders işliyoruz o yüzden biraz geç geliyor. Sabrınız için teşekkürler...

Ölüm'ün Laneti (Nico di Angelo fanfic)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin