21. Boss#2 -Vs ???

198 9 25
                                    

Somewhere in the distance a boy was walking to certain place.

This guy name's was Hando.

He was going to give something to Noire as a way of showing her thanks.

But however.....

Something was following him.

More like a robot per say,

Hando: Hmm?

The robot charges at him without question.

Hando barley dodged the attack and was slammed to the tree.

Hando: What is that?

The Robot then revealed himself.

The Robot then revealed himself

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

H

ando: You look like Sonic, but different are you some kind of imposter?

Metal:....

Hando: I guess for a Robot you don't talk that much huh?

Metal:.....

Hando: Oh well. Come at me.

Hando the charges forward with a punch but Metal Sonic dashed and and kicked him a few feet back. Hando then uses some rocks that Metal threw at him and threw it back at him in the face. Hando then tries to nail him with a axe kick, but the Robot was too fast for him to handle and he was sent headfirst to the ground.

Hando: Oww.

Hando then got up and uses weak attacks to gain the advantage over Metal and uses a throw to crash into some nearby rocks. He then got a arm cannon from his imagination and uses it to shoot at the blue robot but Metal swatted it away and tried to punch him but he dogded it at a split second and nearly broke his back because of this.

Hando then uses a breakdance kick to see if Metal Sonic and attack him with some series of Rapid fire punches.

Hando:Ora, Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora Ora!!

Sonic And Anime All Stars:Truth Or Dare!Where stories live. Discover now