Keyifli okumalar😘
Akşam eve gelir gelmez İnstegrama girip tekrar Baran Hocanın İnstegram hesabını aradım ve çok şükür sonun da buldum. Ama istek atmadım kabul etmeyeceği için Mesaj attım,
Ben: “iyi akşamlar hocam"
Baran Hoca’dan anında mesaj geldi.
Baran Hoca: "sonunda buldun hesabımı 😉"
Ben: " Evet çok şükür buldum🙂"
Baran Hoca: “Neden istek atmadın?"
Ben: “siz demiştiniz ya öğrencilerin isteklerini kabul etmiyorum diye o yüzden" diye cevapladım mesajını
Telefona bildirim gelince bildirime baktım. Ve gördüğüm şey ben çok mutlu etti Çünkü Baran hoca bana arkadaşlık isteği atmıştı. Hemen kabul edip bende istek attım. Tekrar mesaj bildirimi gelince mesaj bölümüne girdim.
Baran hoca: "Neden hesabını Maryus isimle kullanıyorsun" atılan mesaja birkaç dakika cevap vermedim. Daha sonra
Ben: "çünkü ismimi sevmiyorum o yüzden" yazıp gönderdim.
Baran hoca: "bence ismin çok güzel ama bu senin tercihin. bana merak edip sormak istediğin soru yok mu?"
Ben: "doğum gününüz ne zaman?" İçimde ilk hakkında öğrenmek istediğim şeyi sordum.
Baran hoca: "10 Aralık 1994 doğumluyum"
Ben: "peki burcunuz ne"
Baran Hoca: “yay" yazdı. Tekrar bir mesaj gelince bu sefer "Neden bana sana sorduğum soruyu sormuyorsun" demişti. Tabi ben ne dediğini anlamadığım için,
Ben: “nasıl yani anlamadım" yazdım. O da anında cevap verdi.
Baran hoca:" Instegram da ismim farklıya onu diyorum" yazınca farkketim gerçekten kendi ismini değil farklı bir isim kullandığını. Artık nasıl bir heyecanlandıysam o söyleyene kadar fark etmiştim.
Ben: " hm tamam neden Instegram da adınız Baran değil de Araf?" Sanki ben kendim fark etmişim gibi sordum.
Baran hoca: “kimlikte adım Baran ama aile ve arkadaşların arasında Araf ismini kullanıyorum" diye açıkladı. Vay be adamdaki karizmaya:)
Ben:" hm çok güzel bir isim"
Bir az daha konuştuktan sonra artık saatin geç olduğunu fark ettik. Uyumamız gerektiğine karar verip birbirimize iyi geceler diyerek konuşmamızı sonlandırdık.
Uyumadan önce Baran Hoca’nın paylaşımlarını merak ederek bakmaya başladım. Hesabında gezinirken "GÜLLER YÜZLÜM" adında arkadaşıyla düet şeklinde söyledikleri bir videoyla karşılaştım. Onu dinlerken zaten bir insanın gülüşüne, gözlerine, bakışlarına aşıksındır ya ben bir kere de sesine aşık oldum.
(Seslerini çok benzediğim için👉CANAY SELIM♡ÇEVKENAM)
Diye düşündüm Gerçi kim aşık olmaz ki böyle bir Adama.
Onun Instegramdaki fotoğraflarını bakmayı bitirdim. Tam uyumak için gözlerimi kapatmıştım ki aklıma gelen şeyle gözleri mi açtım.
Ay hazır sevdiğim adam beni takip diyor bari birkaç güzel fotoğrafımı atayım da görsün beni bakalım.
Galerimde beğendiğim 10 fotoğrafımı paylaştım. Paylaşır paylaşmaz ilk beğeni Baran hocadan geldi.
Ardından da bir mesaj bildirimi
Baran hoca:" seni takip eden ve senin takip ettiğin kişileri tanıyor musun?"
Mesajı okuyunca gözlerim fal taşı gibi açıldı. Ne alaka ya dedim. Of Bende ne güzel şeyler bekliyordum.
Ben: “hayır, ama takipçilerin bir çoğu nerdeyse kız sorun değil bu yüzden" yazıp gönderdim.
Baran hoca: “Âmâ fotoğraf paylaştığında yorumlara falan dikkat et çünkü bazıları başka niyetle yaklaşıyor olabilirler" dediğinde beni bir gülme tutu bir mutlu oldum ki anlatamam.
Baran hoca öyle söyleyince anladım hemen neden öyle söylediğini kuzenimin face hesaptan "çok güzelsin bebeğim" diye yazdığı yorumdan dolayı söylemiş.
Gerçi kim olsa ya sevgilim sanır yada sapığım😂 Ya resmen fotoğraflarıma bakmış hatta yorum yapanlara kadar bakıp yorumları okumuş. Çok mutluyum.
Cevap vermediğim fark edip hemen cevap verdim. Çaktırmadan,
Ben: “Tamam hocam dikkat ederim bundan sonra" yazıp gönderdim.
Ondan sonra her gece nerdeyse mesajlaşıyorduk.
Baran hoca: “mesajlaştığımızı kimse bilmesin en yakın arkadaşın bile" dediğinde zaten daha önce de uyardığı için
Ben: “Tamam hocam merak etmeyin “diye cevap verdim.
Baran hoca:" neden 3 hesap kullanıyorsun" diye sorunca,
Ben: “çünkü abim çok kıskanç biri olduğu için bir tanesinde okul arkadaşlarımla mesajlaşıyorum. Diğer hesabımda ise hoşuma giden siteleri yada hesapları takip ediyorum" diye açıkladım.
Baran hoca: “bence boşuna kullanıyorsun bu hesapları sonuçta senin gibi bir kızın okuldaki erkeklerle arkadaş dahi olsa konuşmaması daha iyi olur" dedi. Vay be adam beni baya önemsiyor.
Ben: “yani olabilir. aslında kapatmayı düşünüyorum zaten" diye yapmayacağım bir şeyi ortaya attım.
Ah be bu Adamı tanıdığımdan beridir aslında farkında olmadan onun ters bulduğu şeyleri bende ters bulup yapma dediklerini yapmıyorum.
Baran hoca: “sevgilin var mı?" Bir mesaj gelince ilk bir şok oldum. Sonra kendimi toparlayıp,
Melisa: “yok hocam birilerini hayatım almak istemiyorum artık olacaksa bile bu kişi evleneceğim adamdan başkası olmayacak" diye yanıt verdim.
Artık saatin geç olduğunu görünce konuşmayı bitirdik. Ay ne çok konuştuk ya İnstegrama ‘dan çıktım.
Başımı yastığa koyunca Baran hocanın yazdığı şeyler o güzel sesi söylediği şarkı onu ilk görüşüm bunları düşündükçe içimden kelebekler uçuşuyordu.
Aşık olmak ne kadar güzel bir şey ya. Ve yine onu düşünürken huzurlu bir uykuya daldım.
Evet inşallah beğenirsiniz.
Yorum ve oy ile desteklerinizi. bekliyorum.
Seviliyorsunuz♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fikrimin Ince Gülü(Tamamlandı)
Teen FictionBir hikâyesi, bir şarkısı olacak insanın. Anlat dediklerinde anlatacağı, ağla dediğinde ağlayacağı... "Sevdiğini Allah için sevmek" Bu sözden çok etkilenmiştim. O zaman Ben şimdiye kadar Aşık olduğum kişileri sevdiği mi sanıyormuşum ama asıl Aşk All...