6.BÖLÜM

184 119 18
                                    

Selam canlarım uzun bir zamandır bölüm beklediğinizi biliyorum. bugün de 1k olmamın mutluluğuyla bölüm yazıyorum. İnşallah beğenirsiniz. Yorum ve oylarınızı bekliyorum. Seviliyorsunuz♥️

Keyifli okumalar😘
 

O

kuldan geldikten sonra yatağa uzanmış Baran hocanın verdiği kitabı okumak için aldım elime. bana kitabı verince çok fazla incelemediğim için hep yaptığım gibi kitabın arka kapağını okudum.
 
"Gelirken sen getiremediğin, giderken de gitmelerine mani olamadığın hiçbir şeye benim diyemezsin.
 
Benim diyemediğin şeyden hak talep edemezsin.
 
Hak talep edemediğin şeyden şikayet edemezsin.
 
Ama aldandın bir kere.
 
Damarlarına kadar işlemiş haram sevdaya mukabil, sana şah damarından daha yakın olduğunu söyleyen bir Rabbin vardı.
 
Duymadın!
 
Kimse bilmez diye derinlere gömdüğün dertlerine  mukabil, yarattığı kalbin atomlarına kadar işiten Rabbin vardı.
 
Anlamadın!
 
Onların batıp giden sevgilileri çiçek alırken, Bizim Sevdiğimiz (c.c) tüm çiçekleri yarattı.
 
Görmedin!
 
Şimdi hüzünlü yüreğine şöyle söyle dostum:
 
Geçmez sandığın ne varsa geçiyor.
 
Geçmez sandığın kabuk tutan yaraların da geçiyor.
 
Ben de gidiyorum artık, gözümün önünde kabrim geçiyor.
 
Kestiğim ellerimi ispat olsun diye gözlerimin önünde tamir eden Allah'ım!
 
Kırık gönlümü başka cerrahlara götürdüğüm için affet!
 
Tırtıl öldüm demiş, Allah kelebek yaratmış..."
 
Kitabın arka kapağını okuyunca çok etkilenmiştim. Konusu Tasavvufi bir kitap ama çok güzeldi. Ama şuan okuyasın gelmediği için telefondan şarkı açıp dinlemeye başladım.
 
Akşam İnstegrama girdim. Baran hocayla konuşmaya başladık.
 
- Ne yapıyorsun?
 
- Hiç oturuyorum. Siz?
 
- Aynen bende. Bugün sana verdiğim o kitabı mutlaka oku.
 
- Merak etmeyin kitap okumayı zaten çok seviyorum. Kitabı 2 gün içinde bitirip geri veririm.
 
- Hemen geri verme. Kitabı anlayarak okumanı istiyorum.
 
- Peki hocam.
 
- Ee nasıl gidiyor?
 
- iyi sizin sayenizde ailemle kavga etmiyorum. Arkadaşlarıma aram iyi hayatımdaki insanlara biraz daha dikkat ediyorum Ve her şeyimi anlatmıyorum. Onun dışında ne oldu biliyor musunuz?
 
- Hm iyi. Ne oldu bakalım?
 
- Benim bir tane kankam var erkek adı Yusuf o beni seviyormuş. İşte bana açıldı.
 
- Senin erkek arkadaşların da mi var? Sana daha önce söylemiştim. Erkeklerden arkadaş olmaz diye. Yusuf’un sana açılması beni şaşırtmadı. Bundan sonra Yusuf’tan uzak durmak gerekiyor hatta hiç bir erkek arkadaşınla konuşma sen onlarla arkadaş olarak konuşuyor olabilirsin ama onlar başka niyetlerle sana yaklaşıyorlar.
 
- Haklısınız hocam. Zaten Bundan sonra Yusuf’tan uzak duracağım. Ve zaten tek konuştuğum erkek arkadaşım Yusuf’tu onla da artık arama mesafe koyarım. Zaten okul arkadaşlarımla konuştuğum hesabımı sildim.
 
- Aferin Melisacım. Peki sana çıkma teklifleri geliyor mu?
 
- Geliyor ama ben kabul etmiyorum. Çünkü hayatıma kimseyi almak istemiyorum.
 
- Aynen çok iyi yapıyorsun.
 
- Neyse hocam saat geç oldu ben biraz kitap okuyup uyuyacağım. 
 
- Tamam Melisa kitabı anlayarak oku. Iyi geceler.
 
- Size de hocam.
 
Diye konuşmamızı bitirdikten sonra kitabın kapağını açtım. Kitabın kapağını açınca imzalı olduğunu gördüm. Vay be demek ki imzalı kitap.
 
Kitabı okumaya başladım. Gerçekten çok etkileyiciydi. Zaten arka kapağı baştan başa ilgi çekici kitabin içeriği daha bir güzel. Bu şekilde hem kitabı okuyup hem de hoşuma giden sözlerini not almaya başladım.
 
Kitabı okuyup biraz inceledim. Ve bir site gözüme çarptı. HAYALHANEM hemen İnstegrama girip araştırdım. Ve Baran hocanın da sayfayı takip ettiğini gördüm. Bende takip ettikten sonra çıkıp günün yorgunluğuyla uykuya daldım.
 
♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡☆♡
 
Sabah uyandığımda okul formamı giyip eşarbımı taktım. Her zamanki gibi Yürüyerek okula geldim.
 
Leyla " dışarıya çıkalım mı? "
 
Diye sordu. Bende kabul ettim. Dışarıya çıkıp zil çalana kadar bahçede biraz dolaştık.
 
Blok dersimiz vardı. Ders bittikten sonra yorgunlukla yine Leyla'yla dışarda gezerken bugün Baran hocanın nöbetçi olduğunu gördüm.
 
Leyla' ya " Baran hocanın yanına gidelim mi? " diye sorduğumda,
 
Gelmek istemediğini söyledi.
 
Baran hocanın yanına geldim.
 
- Günaydın hocam.
 
- Günaydın Melisacım.
 
- Bugün nöbetçi siz olmuşsunuz?
 
- Evet öyle oldu.
 
- Hm bende Leyla' yla beraber dolaşıyordum.
 
- Dolaş ama arkadaşlarını seçerken dikkat et. Çünkü arkadaş insanın aynasıdır.
 
-Evet haklısınız.
 
Dedim zaten daha sonra zil çaldı. Dersler falan derken yine okul bitti. Eve geldim. Kitabı okumak için odada yatağımda uzandım.
 
Akşam yine Baran hoca' yla
 
Konuştuk. Ve yine Baran ’lı bir güne gözlerimi kapattım.
 
Sabah okula girdiğim zaman volkanla beraber okul yöneticisi olduğumu öğrendim. İçimden " Allah’ım şansıma mi ya ben erkeklerle konuşmayıp uzak durmaya çalıştıkça dibinde bitiyor" Diye düşündüm.
 
Neyse işte nöbetçi masasında oturduk ben direk Baran hocanın bana verdiği kitabi çıkarıp okumaya başladım.
 
Son derse kadar bazen Müdür çağırdı. O şekilde geçti. Tabi son derse kadar son ders kurs saatiydi. 2 dersti ve blok şeklindeydi. Neyse işte Volkan nöbetçi olduğu için arkadaşları Melih ve Orkun nöbetçi masasına gelip onla sohbet etti.
 
Melih benim Teyzemi tanıdığı için onla teyzem hakkında konuşurken, Birden Başımı merdivenlere  çevirince Baran hocanın yukarı çıkmak için gidiyorken son anda bizi fark edip baktığını gördüm. O kadar ters bir bakış attı ki anlatamam erkeklerle konuşmama sinirlenmiş olmalı neyse işte ders bitti ben eve gittim.
 
Bir Sonraki gün ise Baran hocayla konuşmak için fırsat kolluyordum çünkü akşam da konuşamamıştık.
 
Biz dersteyken zil çaldı. Ben Aşk 5 Vakittir kitabını okuyup bitirdiğim için Baran hocayı ararken aşağıdan geldiğini gördüm. O merdivenleri çıkarken bende yanına geldim.
 
- Günaydın hocam.
 
- Günaydın.
 
- Hocam Ben Kitabı bitirdim onu getirmiştim. Ve özür dilerim. Dün Melihe bir şey soruyordum o yüzden onlarla konuşuyordum.
 
- Melisacım bana açıklama yapmana gerek yok. Ben sadece senin iyiliğini istediğim için erkeklerden uzak durmanı istiyorum. Güzel kızsın ve bu herkesin ilgisini çekiyor o yüzden okulda adının çıkmasını istemiyorum.
 
- Haklısınız hocam. Ve kitap için teşekkür ederim çok güzel bir kitaptı.
 
- Beğenmene sevindim. Böyle kitaplar okursan senin için daha yaralı olur.
 
- Hocam bir şey sormacam? Bu imzalı bir kitap ya yazarını tanıyor musunuz?
 
-Evet Melisacım. Çünkü bu kitap bana yazarı olan Mehmet yıldızdan hediye geldi.
 
- Aa gerçekten mi?
 
- Evet. Mehmet’le aynı üniversiteyi okuduk. Yani üniversiteden arkadaşım.
 
- Hm Anladım ne güzel.
 
Zil çalında Baran hocanın yanından ayrıldım.  Instegram da ise arada konuşuyorduk. Gün o şekilde geçip gitti Yatağa girer girmez günün yorgunluğuyla uyudum.
 

Evet Bir bölümün daha sonuna geldik. inşallah beğenimizinizdir. Oy ve yorumları unutmayın. Seviliyorsunuz♥️




Fikrimin Ince Gülü(Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin