Medyada yılar önce sevdiğim adam dinlerken duyduğum bir ilahi
Kitabın başından beridir kitap hakkındaki düşüncelerinizi öğrenebilir miyim?
Keyifli okumalar😘
Baran Hocanın verdiği kitap beni çok etkilemişti. O kitabı okuyup ona geri verdikten sonra YouTube de "Hayalhanem" i aradım. Bulduğum videoları tek tek izlemeye başladım.
Dinle ilgili düşündürücü konuları anlatıyorlardı. Özlemeyi bitirip İnstegrama girdim. Zeynep_ce adında bir hesaptan istek gelmişti. Hesap Dini sayfaydı. Takibi kabul edip bende takip etmeye başladım.
Sonrasında dinle ilgili bir sayfa olması ayrı birde dinle ilgili bilgiler veriyordu.
Zeynep’le tanışıp arkadaş olduk. Tabi o kadar şeyden sonra bende okul dışında namazlarımı aksatmadan kılmaya başlamıştım. Sonra Zeynep le sabah namazında yapılan zikirler hakkında konuştuk. O bana neler okumama gerektiğini anlattı.
Artık o kadar güzel bir hayatım vardı ki. 2.döneme girmiştik. Ben hem ders çalışıyordum hem de namazlarımı aksatmadan kılıyordum. Artık eskisi gibi ailemle kavga etmiyordum. Hayatım daha düzenli olmuştu.
Baran hocaya ise aşık olmuştum.
Bir gün hayalhanemin Van'da kermesi duyunca bunu Baran hocayla konuştuk o da gitmeyi düşünüyormuş. O gün geldi ben kermese gittim. Birkaç tane kitap daha almıştım o kitapları okumaya başladım.
Ve anladım ki "gerçek aşk Allah için olanmış" anladım ben Baranı Allah için seviyor muşum.
Belki de Allah dinden uzak bir insan olduğum için bana onu göndermişti.
Bir kere abinle kavga etmiştik ona ihtiyacım vardı. Ama ona ulaşamadım. O gün o kadar ağlamıştım ki yanında birine ihtiyacım vardı belki de en çok ona ama o yanında olmadı. O sinirle aldığım bir cam parçasıyla bileklerimi kestim. Hepsi iz oluşturmuştu.
Okula gittiğimde gün boyu oturduğum yerden kalkmadım. Sonra kızlar bölenlerimdeki kesimleri görüp ablam kadar çok sevdiğim bir kadın öğretmenimize söylemişlerdi. O benle konuştu. Anlattım. O ise Baran'ın beni sadece öğrencisi olarak gördüğünü benim ona kendimi çok kaptırdığımı söylemişti. Bu acının geçmesi içi Allah’a başlanmamı söylemişti.
Yanı 12. Sınıf çok tuhaf bir yıldı.
Onunla o kadar güzel şeyler yaşadım ki. Boş derslerimde derslerine girip derslerini dinledim. O kadar güzel ders anlatıyor ki hem derse hem de anlattıklarına aşık oluyorsun. Gezmeler evlenmeler şu bu derken okulun sonuna geldik ben hep 2 yılda olsa giderim üniversiteye diyordum. Sonra vazgeçtim. İlahiyat okumaya karar verdim. Ama olay o ya yaz tatilinde 2 yılın kazandığımı öğrendim. Gönlüm ilahiyatta olduğu için tercih yapmadım. Tekrar çalıştım bu sefer kazanamamıştım. Bende vazgeçtim. Sonra ona açılmaya karar verdim.
Aslında karar pek benim olduğu söylemez ben onu kaybetmek istemediğim için söylemek istemiyordum. Ama arkadaşım söylemem için ısrar etti içinde kalacağına şöyle gitsin diye kalkıp ona mesaj attım.
"Hocam ben sizi ilk gördüğümden beridir çok seviyorum. İyi ki karşıma çıktınız iyi ki sizi tanıdım. Siz benim için çok değerlisiniz diyor ya "Gerçek aşk bitek Allah için olan dır" bende sizi o şekilde seviyorum sizi çok seviyorum. Size aşık oldum."
Diye mesaj attım onu attığı mesaj ise
"Melisacım ben genç kızsın duygularını anlayabiliyorum. Böyle şeyler hissediyor olabilirsin ama sen gerçekten aşık olduğunu düşünüyorsun. Karşına çok iyileri çıkacak bizim seninle aramızda sadece öğretmen öğrenci ilişkisi vardı. Ve benim kalbim uzun zamandır zaten dolu o yüzden kendini çok üzme bir daha da bu konuyu açmayalım..."
Ben o günden sonra o kadar yıkımdım ki tam 3 yıldır kalbim onu arıyor onu istiyor o kadar acılar çektim ki hayat öyle göründüğü gibi toz pembe değil maalesef o yüzden size bir öneri ben yaptım siz yapmayın
Hedefleriniz olsun. Her zaman güçlü olun okuyun mutlu olun hayatınızın aşkını bulun tabi o da sizi kör kütük seven biri olsun...
Ben aslında bir anda final yapmak istemezdim ama bir insana kırıldığında artık bazı şeylerin de çok anlamı kalmıyor bu kitap gibi bir anda final yapma düşüncem yoktu. Ama bu hikâyenin sonu zaten beli bir hikaye
KARŞILIKSIZ BIR ÖĞRENCİ AŞKI...
Merhaba güzel okuyucularım bu kadar hızlı bir final beklemediğinizi bende biliyorum ama hikayenin sonu beli bir hikaye zaten o yüzden yazıp final yapmak istedim. Size tek bir önerim var. Tecrübe kazanmış biri olarak söylüyorum. Hedeflerinizin peşinden gidin ve hep mutlu olun...
Sizleri seviyorum♥️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fikrimin Ince Gülü(Tamamlandı)
Ficção AdolescenteBir hikâyesi, bir şarkısı olacak insanın. Anlat dediklerinde anlatacağı, ağla dediğinde ağlayacağı... "Sevdiğini Allah için sevmek" Bu sözden çok etkilenmiştim. O zaman Ben şimdiye kadar Aşık olduğum kişileri sevdiği mi sanıyormuşum ama asıl Aşk All...