הרגשתי נשיקות קטנות על הבטן, ״את יודעת למה אמא כועסת על אבא?״ הוא לוחש לפתע.
״כי היא אוהבת אותו, כי היא רוצה שהוא יפסיק לריב איתה ולעצבן אותה, אבל אני אוהב שהיא דואגת לי אז אני מעצבן אותה,
כשאת תצאי משם את גם תאהבי את הקמט שיש לה בין הגבות ואת הלחיים שלה שנהפכות תוך כמה שניות לאדומות, אבל אל תעצבני אותה, אל תהיי כמו אבא שלך״ לחש ונשק לבטני ארוכות.
הנחתי את ידי על שערו וליטפתי, ״תפסיק לדבר איתה, תדבר איתי״ מלמלתי ופקחתי את עיניי.
״אני מפחד שתקומי ותלכי,״ הוא פולט לפתע.
״אנחנו נשואים איוון, יש לנו ילדה שעוד כמה חודשים תשגע אותנו״ אני לוחשת ומלטפת את פניו ״אני לא אקום ואלך, בחיים״ אני מוסיפה.
״את הדבר הכי מדהים שהכרתי, אני מצטער על הכל, מצטער שפגעתי בך ושריסקתי אותך למאה חתיכות, אני לא התכוונתי״ הוא מחבק אותי בזהירות.
״אני הורמונלית״ אני פולטת בשקט ומתחילה לבכות, הוא מצחקק ומנגב את הדמעות ונושק לעיניי.
״את צריכה ללכת לסט צילומים?״ שאל ונענעתי בראשי לשלילה.
״אמרתי להם שאני לא יכולה לביים בגלל הסיבוב הופעות אז בינתיים אני רק כותבת את התסריט של הסדרה, אין לי ראש לביים אותה כרגע, המחזה חשוב הרבה יותר, הוא צריך לעלות בעוד כמה שבועות והחזרות מתחילות רק מחרתיים״
״לקחתי חופש מהעבודה ממחר, אני אטוס איתך לסיבוב הופעות״ אמר וחייכתי, ״אתה בטוח שאתה רוצה לראות מחזה 24 פעמים?״ שאלתי.
״אם כל ה24 פעמים הם לצידך, אז לא אכפת לי״ אמר ונשק לשפתיי.
״לך לישון, אתה צריך לקום עוד שעה״ אמרתי שהבטתי בשעה.
״לאן את הולכת?״ שאל שנכנסתי למקלחת, ״לשטוף את הבית ולבשל, הזמנתי את אמא שלך ואת אחים שלך״
״אני מגיע מאוחר, למה לא אמרת לי?״ שאל וקם לעברי,
״היא הציעה אתמול שנלך אליה לארוחה ואמרתי לה שהפעם זה יהיה אצלנו, אתה רוצה שאבטל?״ שאלתי.
״לא, התגעגעתי אליה ולחיוך שלך שמתענגים על האוכל שלך״ אמר וחייכתי.
״אני אוהבת אותך איוון״ אמרתי ונשקתי לשפתיו, דחפתי אותו בחזרה לחדר והוא צחק.
צחצחתי את שיניי ואספתי את שערי לקוקו גבוה.
-
קיבלתי לפני כמה שבועות הצעת עבודה ממשרד מאוד מפורסם במנהטן, ההצעה שקיבלתי מצד אחד מאוד רווחית ומצד שני העבודה שאני הכי אוהבת לעשות זה ליצור ולכתוב.
אני עדיין מתלבטת מה לענות, איזו תשובה לבחור, חיובית או שלילית?
התייעצתי עם אימי שהדבר הראשון שהיא אמרה זה ׳לכי על זה׳.
לא התייעצתי עם איוון כי הוא יסרב, העבודה שלו כאן, המשפחה שלו, החברים שלו, הכל כאן.הם שלחו לי היום מכתב ובו מצויינים הדירה שאקבל, השכר והמשרד.
התשובה שלי צריכה להגיע עד יום חמישי, נשארו לי עוד יומיים.
המשרה בטוחה, מעניינת וזה בדיוק מה שאני רוצה אבל הבעיה היא זה לעזוב הכל, את כל מה שאני רגילה אליו.
גם יש את המחזה שאני צריכה להעלות וברגע שהתשובה תהיה חיובית יהיו לי כמה ימים בכדי לעבור למנהטן.
״מה זה?״ שאל איוון שראה את המכתב על השולחן, במהרה תפסתי את המכתב והסתרתי אותו ממנו.
״מה את מסתירה?״ שאל והסתכל לי בעיניים.
״זה סתם, מכתב שרשרת״ אני משקרת במצח נחושה, הוא לא קונה את זה.
אני מושיטה לו את המכתב, ״קיבלתי הצעת עבודה במנהטן״ לחשתי, ״זאת הדירה שהם מציעים לי, השכר שלי והמשרד שאני הולכת לקבל״
״למה אנחנו לא הולכים על זה?״ שאל לפתע, ״כי כל החיים שלך פה, העבודה, המשפחה, החברים״
״תקשיבי אלי, אני אלך עד סוף העולם בשבילך את מבינה?״ שאל.
״אני אעבור איתך כי דבר ראשון, את אשתי ודבר שני, זה החלום שלך, בדיוק מה שאת אוהבת ורוצה, אז למה לא?״
״זאת תהיה התחלה חדשה, לי, לך ולנסיכה שלנו״ הוסיף.
״אני צריכה לתת תשובה מחרתיים ולהתארגן על עצמי תוך כמה ימים, מה עם המחזה והתסריט לסדרה חדשה?״ שאלתי.
״תתקשרי לבן אדם שהציע לך לעבוד איתו, תציגי לו את הבעיות והוא יפתור אותן, אם הוא כל כך רוצה אותך שיוכיח לך שהוא לא מתכוון לוותר עלייך בגלל כמה בעיות״ אמר.
״זכיתי בבעל חכם, חתיך, עם קוביות וכלי״ מלמלתי ונשקתי לשפתיו, אם הייתם רואים את הורידים בצוואר שלו, זה היה עושה לכם את זה.
הורדתי את חולצתו, לא היה אכפת לי שעוד חצי שעה חמותי מגיעה עם הגיסים שלי.
פשוט רציתי אותו.
רציתי את בעלי.
-
שלושה וחצי חודשים ואיתם התחלות חדשות, אני אמורה ללדת בימים הקרובים, איוון כמו תמיד משגע אותי.
הסיבוב הופעות נגמר, כך גם התסריט שמנע ממני לעבור למנהטן, בשבוע הקרוב אני עובדת על הפרוייקט החדש שבגללו עברתי למנהטן.
לפי דעתי ודעתו של איוון עשינו בחירה נכונה.
השם שאיוון החליט לתת לבת שלנו הוא שם מיוחד, שם שבודדים האנשים שבחרו אותו, עמנואל.
פירוש השם זה שאלוהים איתנו, ההצלחה, הפרנסה והאהבה והבריאות, הכל בזכותו.
-
לא מאמינה שסיימתי עוד ספר😫
תודה על הכלללללל❤️ אוהבת אתכם מלא!!