Part 3

614 67 0
                                    

Part  3

Arthit

အျပန္မွာ P  summy က ဆိုင္တစ္ဆိုင္မွာ ဝင္ထိုင္ရင္း

" ညစာတစ္ခါတည္း စားလိုက္ Arthit  "

" ဟုတ္ကဲ့  P "

ညစာမွာၿပီး စားလိုက္သည္ ၿပီးေတာ့ Pက ဝိုင္ကိုအေကာင္းစား မွာေပးသည္

"  Arthit သူငယ္ခ်င္း kong ေျပာတဲ့စကား အဓီပၸာယ္က  Arthit.ကို စိတ္ဝင္စားေနတယ္ ထင္တယ္ "

" P က စိတ္ပူလို႔လား "

" စိတ္ပူမိတာေတာ့ အမွန္ပဲ Arthit ေဆး႐ုံတစ္ခုမွာ အတူတူအလုပ္လုပ္ၿပီး ေန႔တိုင္းအတူေတြ႔ေနရၿပီး သံေယာဇဥ္ ေတြခိုင္မာလာနိင္တယ္ေလ  "

" kongနဲ ့ ကြၽန္ေတာ္က ေဆးေက်ာင္း Final မွာကတည္းက bright မိတ္ဆတ္လို ့ သိခဲ့ရတာပါ အခုkongနဲ႔ သိတာ သံုးႏွစ္ေက်ာ္ ေလးႏွစ္ျပည့္ေတာ့မယ္ သူကြၽန္ေတာ္ကို တကယ္ခ်စ္ရင္ ဖြင့္ေျပာၿပီေပါ့ P "

" P သူမ်က္လံုးကို ၾကည့္တာနဲ႔ သိတယ္ သူ Arthit ကို ခ်စ္ေနၿပီ  "

" မျဖစ္ႏိုင္တာ P "

" P ကို ေနရင္းထိုင္ရင္း သဝန္ေၾကာင္ၿပီး အူတိုတယ္လို႔ မျမင္ပါနဲ႔  Arthit အခ်စ္ကို မရမခ်င္း P စိတ္ပူမိတာေတာ့ အမွန္ပဲ  "

Kong က ကြၽန္ေတာ္ကို ဂ႐ုစိုက္တာေတာ့ အမွန္ပါပဲ  အဲ့ဒီဂ႐ုစိုက္မႈေတြက တကယ္ပဲမ႐ုိးသားခဲ့ဘူးလား

@@@@@

Kong pov

ဒီေန႔ သူငယ္ခ်င္းေတြမပါပဲ  Arthit ကို ကြၽန္ေတာ္ ႏွစ္ေယာက္တည္းေတြ႔ဖို႔ ခ်ိန္းလိုက္သည္

" အၿမဲေနာက္က်တက္တဲ့ မင္းက ဒီေန႔ အေစာေရာက္ေနပါ့လား ဘာေန႔မို႔လို႔ ႏွစ္ေယာက္တည္း ခ်ိန္းရတာလဲ  "

"  Oon ကို မုန္႔ေႂကြးခ်င္လို႔  "

" Oon ဟုတ္လား   "

"  ဘာစားမလဲ Oon  pinkmilk နဲ႔ ေကြ႔သယိုပဲလား "

" အင္း  "

အစာအစားေတြလာခ်တဲ့ထိ kong ကြၽန္ေတာ္မ်က္နွာကိုပဲ ၾကည့္ေနတယ္  ကြၽန္ေတာ္ pinkmilk ေသာက္ရင္း သူအၾကည့္ေတြ႔ေၾကာင့္ အေနခတ္လာသည္ 

" ဘာလို႔ အဲ့ေလာက္ထိ ၾကည့္ေနတာလဲ  "

" Oon က ခ်စ္စရာေကာင္းလို ့ "

" ေျမႇာက္မေနနဲ႔  လိုရင္းေျပာ အေျမႇာက္ႀကိဳက္တဲ့ ကေလးေလး မဟုတ္ဘူး ငါက " 

"   Oon မွာ ခ်စ္သူရွွီလား ဟိုတေန႔က P'Summy ဆိုတဲ့လူကို ျပန္ခ်စ္မွာလား  "

" ဘာလို႔ ေမးတာလဲ "

" သိခ်င္လို႔ေပါ့ "

" ဘာေၾကာင့္ သိခ်င္ရတာလဲ  "

"   Oonအေၾကာင္းဘာမဆို ကြ်န္ေတာ္ သိခ်င္လို႔  "

" အေျဖျပန္မေပးရေသးဘူး  ျငင္းလည္းမျငင္းခ်င္ေသးဘူး kong သာဆိုရင္ေရာ႕ အခ်စ္ကို ဦးေဏွာက္နဲ ့ ေရြးခ်ယ္မွာလား ႏွလံုးသားနဲ႔ ေရြးခ်ယ္မွာလား  "

" Oon အဲ့လိုေမးမွာေတာ့ ကြၽန္ေတာ္ ေျဖမယ္ ကြၽန္ေတာ္မွာ ဘာမွအျပစ္ဆိုစရာမရွီ မိဘခ်င္းသေဘာတူထားတဲ့ Yort ဆိုတဲ့ေကာင္ေလး တစ္ေယာက္ရွီတယ္ အဲ့ေကာင္ေလးနဲ႔ ကြၽန္ေတာ္ေစ့စပ္ထားတယ္ အဲ့ဒီေကာင္ေလးက လူမူေရး အရမ္းကြၽမ္းက်င္သလို စီးပြားေရးမွာလည္း သူကို ယွဥ္လို႔ မရႏိုင္ေအာင္ေတာ္လြန္းတယ္   "

" အဲ့ေတာ့ Yort ဆိုတဲ့လူကို kong က ႏွလံုးသားနဲ႔ ေရြးခ်ယ္ထားတာလား ဦးေဏွာက္ နဲ႔ေရြးခ်ယ္ထားတာလား "

" မိဘေတြအလိုက် Yort ကလည္း ကြၽန္ေတာ္ကို ခ်စ္တာေၾကာင့္ ကြၽန္ေတာ္ Yort နဲ႔ လက္ထပ္ဖို႔ ဦးေဏွာက္နဲ ့ေရြးခ်ယ္ခဲ့တယ္ အခု ကြၽန္ေတာ္ အခ်စ္ကို ႏွလံုးသားနဲ႔ ေရြးခ်ယ္ခ်င္တယ္  "

" ဘာကိုဆုိလိုခ်င္တာလဲ kong  "

" ကြၽန္ေတာ္ Arthit ကိုခ်စ္တယ္  "

" ဟင္ !  "

Next Trailer

Arthit  " ခ်စ္တယ္ဆိုတဲ့စကားကို လြယ္လြယ္ေလး မေျပာပါနဲ႔  အခ်စ္နဲ႔ လက္ထပ္ျခင္းက တစ္ထပ္တည္း က်ရမယ္ ငါကိုလက္ထပ္ရဲမွ ခ်စ္တယ္လို႔ေျပာပါ kong

အခ်စ္စစ္Where stories live. Discover now