Part 8
Yort pov
P kong က ကြၽန္ေတာ္ကိုေတြ ့ခ်င္တယ္ဆိုလို႔ ကုမၸဏီကို မသြားပဲနဲ႔ အိမ္မွာပဲ ေစာင့္ေနလိုက္သည္ P kong လာေတာ့ ေရခ်ိဳးကန္နား ေခၚသြားၿပီ
" ဝိုင္ေသာက္မလား အရက္ေသာက္မလား P "
" ဘာေၾကာင့္ Arthit ကိုသြားေတြ႔တာလဲ "
" Arthit က P ကိုေျပာလိုက္ၿပီထင္တယ္ Arthit နဲ႔ P လက္ထပ္လို႔ မရဘူးေနာ္ ခ်စ္ပဲခ်စ္လို႔ရမယ္ Arthitအေၾကာင္းကို ကြၽန္ေတာ္စံုစမ္းၿပီးၿပီ Arthit က P မိသားစုနဲ႔ အဆင္ေျပမယ္လို႔ P ထင္ေနလား "
" ဟုတ္တယ္ အဆင္မေျပႏိုင္ဘူး သူမွာ Pမႀကိဳက္တဲ့ အခ်က္ေတြအမ်ားႀကီးရွီတယ္ သူကေသြးဆူလြယ္တယ္ ေဒါသႀကီးတယ္ တဖတ္သားကို အႏိုင္ရမွေက်နပ္တယ္ ဒါေပမဲ့ Pက သူကိုပဲခ်စ္တယ္ အခ်စ္ကတန္ဖိုးပဲ အခ်စ္က သူရဲ ့အျပစ္ေတြကို လံုးဝမျမင္ေစနိုင္ဘူး Pသူကို တကယ္အခ်စ္စစ္နဲ႔ ခ်စ္တာပါ "
" ကြၽန္ေတာ္ရဲ႕ ၿပိဳင္ဘက္ကို အလဲထိုးဖို႔ သူအေၾကာင္းလာေျပာတဲ့ အတြက္ P ကိုေက်းဇူးတင္ပါတယ္ ကြၽန္ေတာ္ကို စိန္ေခၚခဲ့တဲ့သူကို အႏိုင္ရမွ ေက်နပ္ႏိုင္မယ္ "
" ဘာေတြ ေကာက္က်စ္အုန္းမလို႔လဲ Yort "
" ေကာက္က်စ္တယ္ ဟုတ္လား P ကိုယ့္နဲ႔ေစ့စပ္ထားတဲ့သူကို ျပန္ရေအာင္ယူတာ ေကာက္က်စ္တာတဲ့လား "
" မင္းေစ့စပ္ထားတဲ့သူက မင္းကိုမွမခ်စ္တာ Arthit နဲ႔ ထပ္မေတြ႔ပါနဲ႔ကြာ "
" ကြၽန္ေတာ္ေနာက္မဆုတ္ေပးဖူး P ေစ့စပ္ပြဲလည္း မဖ်တ္သိမ္းေပးႏိုင္ဘူး "
" အဲ့ဒါဆုိ P ဘက္ကပဲ ေစ့စပ္ပြဲကို ျဖတ္သိမ္းႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားလိုက္ပါမယ္ "
ကြၽန္ေတာ္ Yort ကိုအားနာေပမဲ့ အျပတ္ေျပာခဲ့လိုက္သည္ ေဆး႐ုံေရာက္ေတာ့ Oon. ကြၽန္ေတာ္ကို စကားမေျပာပဲ ေနေနသည္ ေန႔ခင္းထမင္းစားခ်ိန္ေတာ့ သူငယ္ခ်င္းေတြက ေရွာင္ေပးၿပီး အဆင္ေျပေအာင္ ႀကိဳးစားခိုင္းသည္
"Oon ဒီတစ္ပတ္အတြင္း Yort နဲ ့ေစ့စပ္တာ ျဖတ္သိမ္းေပးပါမယ္ "
" အင္း "
" Oon ကိုခ်စ္တဲ့ ကြၽန္ေတာ္အခ်စ္က စစ္မွန္ပါတယ္ Oon ကလည္း ကြၽန္ေတာ္တစ္ေယာက္တည္းကိုပဲ ခ်စ္ေပးပါ "
" အခ်စ္စစ္ ဟုတ္လား ေျပာဖို႔ေစာပါေသးတယ္ kong မင္းအခ်စ္က စစ္မွန္လား အတုလား ဆိုတာ ငါ Yort ကို ႏိုင္မွ မင္း အခ်စ္စစ္နဲ ့ခ်စ္တာဆိုတာ ယံုေပးမယ္ "
" ကြၽန္ေတာ္က Oon တစ္ေယာက္တည္း အပိုင္ပါ ကြၽန္ေတာ္ရဲ ့ အခ်စ္ကို Oon ယံုေအာင္ သက္ေသျပပါမယ္ "
Next Trailer
Arthit " ငါရႈံးပါတယ္ Yort ငါတကယ္ကိုရႈံသြားၿပီ မင္းႏိုင္ပါတယ္ "
YOU ARE READING
အခ်စ္စစ္
General Fictionအခ်စ္စစ္ Intro Kongpob သူမွာကိုယ့္မႀကိဳက္တဲ့ အခ်က္ေတြအမ်ားႀကီးရွီတယ္ သူကေသြးဆူလြယ္တယ္ ေဒါသႀကီးတယ္ တဖတ္သားကို အႏိုင္ရမွေက်နပ္တယ္ ဒါေပမဲ့ ကိုယ့္က သူကိုပဲခ်စ္တယ္ Arthit ခဲတစ္လံုးနဲ႔ ငွက္ႏွစ္ေကာင္ကို ပစ္လိုက္တာလား တစ္ေကာင္ကိုေတာ့ေသေစ တစ္ေကာင္ကိုေတာ့...