6

3.8K 357 492
                                    

Jesy takvime bakarken kendi kendine konuşmaya başladı. "Dolunay gecelerinden nefret ediyorum."

Louis, Jesy'ye baktı. "Ne oldu da?"

"Yaklaşıyor ve ben bir şeyleri tırmalamak istiyorum."

Yeşil ve kahverengi karışımı gözleri sertçe bakarken Louis bir an korkmadan edemedi. Jesy biraz korkutucuydu.

Jesy takvime bakarken Louis'ye soru sordu. "Sen ne yapacaksın, Louis?"

"Muhtemelen tüm gece soğuk suyun altında olurum."

Jesy takvimi masanın diğer ucuna fırlatmadan önce "2 gün kaldı." dedi. Ama Louis duymamıştı.

-

"Harry." diye seslendi Anne. Harry kapıdan çıkacakken geri döndü ve annesine baktı. "Evet?"

"Biraz konuşalım mı, oğlum?"

Harry, annesinin böyle konuşmasına şaşırmıştı. Konuşacakları konu önemli bir şey olmalıydı.

Harry salona girdi ve annesinin yanına oturdu. Anne ilk oğluna gülümsedi. Bir süre oğlunu inceledi.

"Çok çabuk büyüdün, Harry. 24 yaşına geldin. Sürünün başına geçtin. Babanın yokluğunu kimseye hissettirmemeye çalıştın."

Desmond Styles birkaç hafta önce vefat etmişti. Harry de tek varisleri olduğu için sürünün başına geçmişti.

"Arkadaşların çoktan mühürlendi. Seni zorlamak tabii ki istemem ama artık ailemize küçük kurtların katılma zamanı gelmedi mi?"

Harry, annesinin ne diyeceğini anlayınca koltuktan kalktı. "Yine şu meseleyi açma, anne. İstemiyorum birini. Bir gün zaten karşıma çıkar."

Anne yerinden kalktı. "Ne zaman, Harry? Senin şu 'Omegalardan-nefret-ediyorum' düşüncen olmasa çoktan kucağıma ikinci torunumu almıştım."

"Omega olmak zorunda değil."

Anne sinirden parlayan gözleriyle oğluna yaklaştı. "Omegaların doğurganlığı daha fazla. Bir Alfanın eşi Omega olmalı."

"Ama sen Alfasın, anne." dedi tek kaşını kaldırarak. "Neden Omega olması için diretiyorsun? Karşıma bir gün Beta ya da Alfa çıkar zaten."

Anne başını iki yana salladı. "Harry, oğlum," derin bir nefes aldı. "Anlamıyorsun. Bir Beta ve kadın Alfanın doğurması ne kadar zor, biliyor musun? Çok riskli bu."

Harry gözlerini devirdi. "Ama beni doğurdun."

Anne titreyen dudakları ile cevap verdi. "Ama senin için ikizin Edward'dan vaz geçtim. Kucağıma alamadan toprağa gömdüler diğer oğlumu."

Sesi artık kısık çıkıyordu. "Baban ve ben mahvolmuştuk." seslice yutkundu. "Senin de bunları yaşamanı istemiyorum. En azından benim için yap bunu, Harry. Sen de benim için bir şeylerden vaz geç."

Harry bakışlarını yere indirdi. Biliyordu ikiz kardeşinin ölümünü. Ama yine de Omega istemiyordu.

Annesine geri baktığı zaman kendini kötü hissetti. "Bana her zaman kendi eşimi kendimin bulacağını söylerdin. Ama ben bulamadım. Bulamıyorum."

Anne burukça gülümsedi. "Belki de çoktan bulmuşsundur. Ama fark etmemişsindir." dedi.

Harry tekrar bakışlarını kaçırdı. Düşünüyordu. Kim olabilirdi ki?

"Bulduğumu sanmıyorum."

-

Louis geçenlerde radyoda dinlediği şarkıyı ıslık çalarak söylerken bir yandan da hazırladığı köfteleri kızartıyordu. Islık çalarken her zaman ki gibi kalçalarını sallıyordu.

One And Only // Larry StylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin