Özel Bölüm

3.1K 267 96
                                    

Hepiniz ficin bir anda bitmesinden şikayetçisiniz... Bir anda final oldu, üzgünüm ama nasıl devam ettireceğimi bilemedim. O yüzden bölüm yazmaya karar verdim. Bu yazacağım bölüm Louis ve Harry nişanlıyken olacak eheh

Harry, Louis'yi kucağına aldığı gibi düğün yerinden çıkardı. Etraftaki bakışları umursamadan, Louis'nin küçük yumruklarını takmadan ve Niall'ın sırıtışına karşılık vererek düğün yerinden çıkmıştı.

Niall ve Hailee evleniyordu. Sürülerinde kendi aralarında bir tören yapacaklardı. Tabii törenden sonra eğleneceklerdi.

Ama Harry, nişanlısı ile yalnız kalmak istiyordu. Louis, Niall ve Hailee'nin düğünde çok yardımcı olmuştu. Bu süre zarfında hiç Alfası ile ilgilenememişti. Ee, Harry de bu durumdan memnun değildi tabii ki.

Harry ormanlık alana girdikten sonra Louis'yi sırtından indirdi. Louis'yi indirmesi gibi bağırması bir oldu. "Adam kaçırır gibi neden beni kaçırıyorsun?!"

Harry gülmemeye çalışarak Omegasının sinirli ama bir o kadar da sevimli hâlini izliyordu. Louis elbette bu durumu fark etmişti. "Bir de karşıma geçip gülmemeye çalışıyor!" dedi dişlerini bastırarak.

Louis gerçekten de çok sevimliydi.

Harry kollarını Omeganın beline sardı ve kendine çekti. Sıkıca nişanlısına sarılırken mırıldandı. "Seni çok özledim."

İşte bu, Louis'nin tüm diyeceği lafları yutma sebebiydi. Louis de farkındaydı Harry ile ilgilenemediğini ama Hailee'ye de yardım etmesi gerekiyordu. Hailee'nin tek arkadaşı Louis idi.

Louis burnunu Harry'nin göğsüne sürtürken mırıldandı. "Ben de seni çok özledim."

Harry geri çekildi. Gamzelerini belli ederek gülümsedi. Louis ise Harry'nin çıkan gamzelerine bakınca tekrar vurulduğunu hissetti. Bir Alfaya yakışması gereken en son unsurken Harry'ye çok yakışıyordu.

Louis parmak uçlarında yükseldi ve Harry'nin çıkan iki gamzesini öptü. Geri çekilecekken Harry bu sefer ince dudakları kendi dudakları arasına aldı.

Louis inleyerek kabul ettiğinde çoktan kollarını Alfasının boynuna dolamıştı. Harry, Louis'nin dudaklarından aldığı vişne aroması ile seslice inleyip ellerini Louis'nin kalçalarına getirdi. Sertçe kendine bastırırken Louis kendini yukarı attı ve bacaklarını Harry'nin beline sardı.

Harry artık dayanamıyordu. Aklını kaybedecekti. Sakin olmayı dileyerek kendini Omegasından çekti. İkisi derin derin nefes alırken Louis başını çoktan eğmişti bile. Çünkü utanmıştı ve Harry birazdan kendine imâlı imâlı bakacaktı.

Ama böyle olmadı. Harry elini Louis'nin çenesine koydu ve nazikçe yukarı kaldırdı. Louis taptığı yeşil gözlerde imâ yerine özlem görüyordu. Sevgi görüyordu. Aşk görüyordu.

Harry gözlerini kapatıp şişmiş vişne aromalı dudakları bu sefer daha nazikçe öpmeye başladı. Louis hâlâ kucağından inmemişti. Ellerini Louis'nin kalçasından çekip sıkıca beline sardı.

Louis'nin gözleri dolmuştu. Harry, birbirlerine itiraf ettiklerinden beri ilk defa kendisini bu kadar nazik ve aşkla öpüyordu. Sanki kaybetmeyi korkarmış gibi.

Aklına gelen anı ile gözlerinden bir damla yaş firar etti.

"Louis!" diye bağırdı Harry. Louis ise gözlerinden gelen yaşlarla beraber koşuyordu. Herkesten uzak durmak istiyordu. En çok da Styles ailesinden.

"Gelme peşimden!" bağırdı tüm gücüyle. Harry bir an affallasa da peşinden koşmaya devam etti. Louis arkasına baktığı zaman Harry'nin yakaladığı gibi Louis'yi en yakın ağaca yaslaması bir olmuştu.

One And Only // Larry StylinsonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin