•Mrs Flora•
Bölüm dört
"Party girls don't get hurt"
🕷
"Tamam, şimdi sakin sakin anlatın. "
Henüz kargalar bokunu yememiş Nancy'nin çok tatlı olduğunu düşünerek adığı power puff girls baskılı pijamalarımı dahi çıkarmamış arka bahçede oturuyorduk.
"Benim gözlerimi sabunla yıkamam gerekiyor. Rose oksijenli su var mı? "
Harmoni evde camı sıkıldığından biraz da çimlerin üzerinde tepinerek gözlerini eliyle yelpazeliyordu.
Büyükanne de arada elindeki bastonu sallayarak Harmoni'nin poposuna indiriyor başının ağrıdığını çığlık atmaması gerektiğini söylüyordu.
Bense ölü gibi sesimi çıkarmadan onları izliyor arda gözlerimi ovalıyordum.
"Elin çok ağır." diye susup poposunu ovuşturan Harmoni ile şimdi de büyükanne çığlık atmaya başlamıştı."Hadi ordan! Süslü şeyler sizi! "
"Yaşayan ölü denilen bu olsa gerek. "
Harmoni daha fazla ağzını açarsa bir baston savaşı çıkacağı belliydi. Eğer haberlerde 'Takma dişli zombi kadın bastonuyla genç bir kızın kafasını yardı' gibi bir haber çıkarsa o büyük ihtimalle bizdik.
Bir saniye şuan konu bu değil.
"Büyükanne neden geldiğini sorabilir miyim-baston olmadan... "
Sorumun hemen sonrasında bacaklarımı yasladığım sandalyeden çekip bastonundan uzak durarken bana dönüp takma dişleriyle sırıtmıştı."Nedenmiş canım. Torumumu ziyarete gelemez miyim? "
"Şu yaşıma kadar tam tersi olarak biliyordum. Yani torunun seni görmeye gelmesi daha man- tamam sustum."
Flora'nın bastonu ve sinirli bakışlarıyla sözünü kesen arkadaşıma keskin bakışlar atarken Harmoni masada yanıma oturdu.
Bu arada çığlık atmasının sebebinin Harmoni'nin evinden getirdiği sevdiği bir grubun bardağının ine konmuş olan takma dişlermiş.
Açıkçası çığlık atmasını haklı bulduğum için sesimi çıkarmamış o bir daha o bardağa dokunmama yemini ederken sırtını sıvazlayıp ona yenisini alacağımızı söylemiştim.
"Neyse ne. O kara dul kılıklı teyzenin evde olmadığını duydum ve torunumu görmek için geldim."
Büyükanne ayağa kalkıp daha fazla baston sallamadan içeri gidince ben de Harmoni'yi kolundan sürükleyerek içeri getirdim.
Kara dul dediği siyah saçları anneminkilerle aynı olup benim de bu genden faydalandığım teyzemdi.
Büyükanne Nancy ile araları iyi değildi çünkü babam benim teyzemin yanımda kalmamı istediğini söylemişti.
Nancy ise onu kırmamak için büyükanneye her şeyi açıklamamış ben ne zaman söylesem zaten yaşlı olduğunu çok da umursanmaması gerektiğini konuşup konuyu kapatırdı.Teyzemin beni yanımda tutmak için her şeyi yaptığını biliyordum.
Hakkını ödeyemezdim, annem gibiydi.Mutfakta resmen ekmek kemiren Harmoni'nin yanına gidip ben de onun gibi tezgaha yaslandığımda kendi kendime mırıldandım.
"Kendimi kötü bir torun gibi hissediyorum."
"Hissetmelisin de. Kadın beni gördüğünde Dave yukarıda mı dedi. Sana Dave dedi!"Büyükanne içeri geçmiş izdivaç programlarına dalmışken biz mutfakta ülke sorunlarını tartışıyor kadar ciddi bir şekilde birbirimize bakarken sinirle mırıldandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
l am here | PETER PARKER (Düzenleniyor)
General Fiction"Eğer bir pizza olsaydın seninle evlenirdim. Ve eğer bu pizza konuşabilseydi onunla da evlenirdim."