1.Bölüm

383 38 31
                                    

Merhaba ^.^.Öncelikle size çok ve çok teşekkür ederim.Yaptığınız yorumlar çok hoşuma gidiyor.Bunun için ayrıca teşekkür ederim.Bu benim ilk hikayem ve itiraf etmem gerek tanıtımı beğenilmezse hemencecik silerim zaten kimsenin ruhu duymaz diye yayınlama cesareti gösterebildim.O kadar vote beklemiyordum.Maksimum 5 vote gelir herhalde diye düşünmüştüm.Beni yanılttığınız için teşekkürler... Herneyse.Ben sadece teşekkür etmek istedim.İyi okumalar.Umarım beğenirsiniz ^^.

Her zamanki gibi eve doğru ilerliyordum.Arasokaktan çıktıktan sonra evimi gördüm.Saray yavrusu denecek kadar olmasa da sevimli bir evim vardı.Yavaşça anahtarlarımı çıkardım ve kapıyı açtım.Anahtarları evin rastgele bir yerine savurduktan sonra mutfağa doğru ilerlemeye başladım.Bu sırada köpeğim Sam mutfaktan çıkıp üstüme atladı.Mutfak onun odası gibiydi.Obur ama çok sevimli bir köpekti.Onu kucağıma aldım ve tüylerini okşamaya başladım.Bu hareketten çok hoşlanıyordu.Bir süre sonra ben hala okşamaya devam ederken aniden kucağımdan yere zıpladı ve salona doğru ilerledi.Ne olduğunu anlayamamıştım.Ve ağzında bir kağıtla geldi.Kağıdı elime aldım.Ne olduğuna baktığımda anlamam uzun sürmedi.Bugün elektrik faturasının son günüydü.Bankaya ödeme yapmam gerekiyordu.Yeni maaş almıştım ve o para yeter hatta artardı.Sam’in başını okşadım ve;

‘’Ben faturayı ödemeye bankaya gidiyorum.Sen evde kalıcaksın.Tamam mı Sam?’’

Söylediklerime kuyruk salladı,kuyruk sallama onun hayır deme şekliydi ve bacaklarıma yapıştı.Gitmemi istemediğini biliyordum.İşe giderken de böyle yapıyordu.

‘’Sam evde kalıp uslu uslu oturursan sana 2 kg mama alırım.’’

Patilerini bacaklarımdan çekti ve onaylarcasına birkaç hırıltı çıkarttı.Gülümsedim.Üstümü değiştirmek üzere merdivenlere yöneldim.Beni takip ediyordu.Üstüme bir skinny ve beyaz tişörtümü geçirdim.Mavi hırkamı ve çantamı da aldıktan sonra aşağı indim.Benimle birlikte Sam’de.Ayakkabılarımı ayağıma geçirdikten sonra Sam’ın başına bir öpücük kondurup evden ayrıldım.

-

Yaklaşık 45 dakika sonra bankadaki işim bitmiş ve Sam’a söz verdiğim gibi 2 kg mama almak için markete doğru ilerliyordum.Markete girdim ve hızlıca Sam’in mamasını ve ev için gerekli birkaç malzeme ve yiyecek aldıktan sonra ücreti ödedim.Ve marketten çıktım.Hava hafiften kararmaya başlamıştı ve ben korkuyordum.Arasokaktaydım ve arasokakta pek aydınlık sayılmayan saatte tek başına yürüyen kızlar hakkında pek iyi şeyler duyduğum söylenemezdi.Evime yaklaşmışken duyduğum bir ses durmama neden oldu.Bu,bu inleme sesiydi.Oraya ilerleyip ilerlememe arasında kalmıştım.Beynim oraya gitmenin tehlikeli olabileceğini söylüyordu.Belki de bir adamı uyuşturucu borçlarını ödemediği için öldürmekle tehdit edip derisini yüzdükten sonra adamın çıkarttığı inleme sesleridir.Oraya gitmen tehlikeli olabilir.Merak beynimin söylediklerini duymama izin vermezken yavaş ve ses çıkartmamaya çalışarak oraya doğru ilerledim.Yaklaştıkça sesler artmaya başladı.Birkaç kez çığlık duyduğuma yemin edebilirdim.Herkimse can çekiştiğini düşündüm.Bir ağacın arkasına saklanıp izlemeye başladım.Gördüklerimi görmeyi beklediğim söylenemezdi.Ben daha çok bir cinayete tanık olup başımın sonsuz belaya gireceğini düşünürken meçhul bir erkek meçhul bir kızı duvara yaslamış düzüyordu.İtiraf etmek gerekirse erkeğin poposu çok güzel ve seksiydi.Yavaşca bakışlarımı bacaklarına çevirdim.Onlar da öylesine düz,ince ve güzeldi ki…Bir kızı kıskandırabilecek bacaklara sahipti.Bu düşüncelerden kurtulmak için başımı iki yana salladım.Ve bakışlarımı erkeğin bacağından kıza çevirdim.Kız baygın bakışlarla ‘’Oh…harikasın.Daha hızlı!Ah!Immm.’’gibi sesler çıkartıyordu.Bir süre daha erkek kızı düzdü.Hala neden burada öylece durmuş onları izlediğimi bilmiyordum.Hormanlarım falan mı depreşmişti benim?Kızla erkek yer değiştirdi.Artık erkek duvara yaslanmış kız ise erkeğin boynunu öpmeye başlamıştı.Erkeğin dudağına öpücükler kondururken söylendi.’’Beni.deli.ediyorsun.Harry’’Bekle,Harry mi? Kalp atışlarım hızlanmaya başlamıştı.Sakin ol Luanna!Dünyadaki tek Harry o Harry değil ki.Gözlerimi kısarak saklandığım yerden erkeğe daha dikkatli bakmaya başladım.Kıvırcık saçlar,yeşil gözler,pembe dudaklar…Lanet olsun bu Harry’di.Halüsinasyon görmediğime emin olmak için dakikalarca bakışlarımı onun üzerine hapsetmiştim ki duyduğum bir ses Harry olarak düşündüğüm çocukla yaptığım göz seksini bozdu.

‘’Hey!Sen!Orda ne işin var?’’

MaelstromHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin