3.Bölüm

110 13 8
                                    

Merhabaaa!Kapağı gördüğünüz mü? prettyhazza23'ün eseri!Bence harika görünüyor.Tekrar ellerine sağlık bebeğim!Ve bir çalışması da medya bölümünde var.Emeği için teşekkürler!

Ve bu arada biliyorum yb düzenli gelmiyor.Bunu halletmeye çalışıyorum.Mesela bir sınır koyabiliriz ve bende o geçildiğinde yayınlarım böylece gecikmede önlenir.

Pekala ilk sınır +15 vote.Biraz fazla olabilir ama benimde yazmam için biraz zaman geçmesi gerekiyor.Herneyse.

Ayrıca 1.4K olduk!Bu benim için inanılmaz!Hepinize çok teşekkürler.İyiki varsınız!!!

İyi Okumalar!

Şaşkındım.Bu da ne demek oluyordu şimdi?Henüz 2 gün önce gözümün önünde bir kızı düzmüştü ve şimdi beni öpmüştü,bana yaklaşmıştı.Yeni seçtiği kurban ben miydim yani?Beni arkasında soru işaretleriyle bırakıp gitmişti üstelik.Psikolog olsaydım ilk iş Harry’nin çocukluğuna iner ve neden bu kadar karmaşık/kafa karıştırıcı davrandığını anlamaya yönelik çalışmalar yapardım.Fakat ben şuan için basit bir garsondum ve bunu yapmak için fazla deneyimli sayılmazdım.

Gözyaşlarımı sildim neden bir anda bu kadar duygu yüklü olduğumu anlamamıştım.Sadece onun bana vuracağı düşüncesi kalbimi kırmıştı geçmişi ne çabuk unutmuştu ki…Ben her şeye rağmen bana zarar vereceğine bir olanak vermemiştim.Benden bu kadar nefret etmesi acıtmıştı çünkü kimse eskiden harika şeyler yaşadığı birinin zamanla ona bu kadar nefret dolmasını kaldıramazdı.Yani sanırım,bilmiyorum ben bu şeyler için fazla güçsüzdüm.

Julian’ı harap etmişti.Harry onun için zararlıydı fakat bunu umursamıyordu bile.Harry sıkılgan biriydi,garipti de bir gün sizi evrendeki en mutlu insan yapabilirken ikinci gün sizi depresyona sokabilirdi.Bunun canlı örneğine gözlerimin önünde şahit olmuştum.

O garip biriydi,duygularını her zaman gizlerdi.Gözlerine baktığınızda ne düşündüğünü,nasıl hissettiğini anladığınız bir insan değildi o.Eskiden yapabilirdim oysaki,duygularını açardı bana gözlerine baktığımda ne hissettiğini anlar ona göre davranırdım.Fakat yıllar onu değiştirmişti aramıza bir soğukluk girmişti ve onu neyin götüreceğini bilmiyordum.Evet buna izin vermiştim,bu soğukluğun aramıza girmesine…Fakat bunda tüm suçlu ben değildim bir anda değişmişti ne olduğu hakkında en ufak bir fikre bile sahip değildim.Bana bakınca ışıldayan gözleri bir anda nefret dolmuştu.Bu kırıcıydı,git gide daha fazla uzaklaştı benden.Ne olduğunu her zaman öğrenmeye çalıştım fakat izin vermedi.Benden her zaman daha güçlüydü ve ne olduğunu öğrenmeme asla izin vermedi.Hırslı biriydi her zaman istediği her şey onun olsun istemişti ve bir çoğunun gerçekleşmesine şahit olmuştum.Delicesine sevdiğiniz insanla hiç bilmediğiniz nedenlerden dolayı aranıza bir soğukluk giriyordu bu iğrençti üstelik sizin bu nedeni öğrenmenize izin dahi verilmiyordu,bu çok fazla acımasızcaydı eskiyi özlemiştim.Bana bakınca nefretle bakan gözler yerine parıldayan gözleri içimde büyük bir özlemle taşıyordum,istiyordum.Fakat istemek her şeyi çözmüyordu.

Bekle o bana ’ O sandığın gibi biri değil.’ Derken de ne demek istemişti?O artık sadece aklımı karıştırmak için var olan bir insandı.Eskiden çözmekte uzman olduğum fakat şimdi değişen bir bulmaca çözümü gibiydi.Julian,bana her şeyini anlatırdı bende öyle.Bu duymadığım,bilmediğim şeyler olduğu anlamına mı geliyordu?O sadece aklımı karıştırıyordu hayatım zaten karışıktı ve o bunu daha kötü hale getiriyordu.

Harry gittiği için parktaki meraklı gözler artık tamamen bana yoğunlaşmıştı.Bundan fazlasıyla rahatsız olmuştum.Yerimde rahatsız kıpırdandım ve çantamı koyduğum salıncaktan aldıktan sonra park alanını terk ettim.Bu parkı seviyordum,Sam’le frizbi oynardık ve Julianla da sık sık gelir ve laflardık.İkisini de fazlasıyla özlemiştim.Üstelik Sam’in tüm gün yanında olmadığım için meraklanmıştım.Hızlı adımlar atarken yanıma bir hırka almadığım için kendime lanetlerimi savuruyordum.Kollarımı etrafıma sardım ve ayaklarımı öne doğru attım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 17, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

MaelstromHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin