Dahyun tengah tunggu Woozi dekat rooftop. Dia sangat takut untuk cakap dengan Woozi. Sebab.....
"Asal kau nak jumpa aku?" Tanya Woozi dingin. "Kau..... still marah aku lagi ke?" Tanya Dahyun.
"Mestilah. Kau dah tinggalkan kan aku, pastu kau datang balik macam tu. Waktu kau pergi, kau tak bagitau aku pon! Kau fikir aku tak sakit hati?! Datang sini pon tak bagitau aku! Waktu kau kat Jepun, aku mesej kau, call kau. Tapi kau tak angkat!! Wae?!?! WAE?!?!" Kata Woozi hampir nangis.
"A....Aku tak tau pon. A.... Aku tukar no. fon. A...Aku tak save no. kau. No. Hoshi pon. Omma kata jangan bagitau kau. Sebab..." Kata Dahyun terputus di situ.
"Sebab apa Dahyun?! SEBAB APA?!?! ARGH!!!!" Kata Woozi sambil nangis.
"Sebab...hicks. Omma takut kau sedih. Hicks. Sebab Omma ngn aku sayang kau. Kitorang tak nak kau sedih. Sebab tu lah. Kau still tak paham aku ke?" Tanya Dahyun sambil nangis.
Woozi rasa menyesal kerana marah Dahyun.
"Da....Dahyun. Mian... Mianhae. A... Aku tak patut cakap macam tu kat kau. Jeongmal mianhae." Kata Woozi lalu peluk Dahyun.
Makin kuat Dahyun menangis.
"Kau jahat. Kau jahat. Kau tau tak yang aku suka kau. Aku layan kau baik, tapi kau buat tak endah je pasal aku. Sakit tau tak hati aku. Sebab tu aku mintak Omma aku pindah. Lagipun Omma dapat kerja sana. Paham dah ke?" Tanya Dahyun.
"A...aku...." Kata Woozi terputus di situ.
"Kalau kau nak tau appa aku dah takde. Sebab tu Omma cari kerja walau pon aku tak kasi. Macam mana aku kaya? Aku kaya sebab Omma ada butik sendiri. Sebab tu lah." Kata Dahyun.
Tiba tiba Woozi cium Dahyun.
"Please. Be my yeochin." Kata Woozi.
"Hicks. N.......nae" kata Dahyun.
Mereka pon bahagia di rooftop sekolah.
Haaaa! Kantoi tak masuk kelas.
Tanpa diorang sedar ada sepasang mata yang melihat diorang."Tch. Tak guna kau Woozi. Dahyun tu aku punya bukan kau punya. Nanti kau akan dapat balasan dari aku" kata XXX.
-TBC-
SAPE XXX TU? KENAPA FF NI MACAM TAKDE SAMBUTAN? KE SEBAB NIA BUAT WOOZI NGN DAHYUN? SORRY LA. HEHE. LEPAS NI NIA BUAT PASAL MOSHI. JANGAN LUPA VOTE AND COMMENT!! BYE!!
YOU ARE READING
One More Time
Non-FictionKwon Soonyoung. Seorang yang lemah. Mempunyai seorang saja kawan. Tetapi bila ada murid baru, Soonyoung ada tiga orang kawan. Soonyoung selalu dibuli. Dan dia juga hidup seorang diri. Apa yang akan jadi terhadap Soonyoung? Bacalah kalau nak tau