-Ez meg mi a...? - szólal meg SooJin miután beérünk a suliba és a folyosón hirtelen megtorpan.
-Mi? - kérdezek vissza értetlenkedve.
-Mi? - kérdez ő is vissza én meg még mindig nem értek semmit.
-Miért vagy meglepődve? - kuncogok egy kicsit értetlenkedésünkön.
-Te meg... Yoongi.. jártok? - kérdezi suttogva az utolsó szót, mire nekem kikerekednek a szemeim, de utána hatalmas nevetésben török ki.
-Hhogy.. Mhi? - nevetek még mindig. - Nem ő a... testvérem. - kapkodok a levegő után a röhögőgörcsöm után.
-Ja jólvan akkor. - nevet ő is egy kicsit. - Amúgy Yoongi az... nem szokott ilyen lenni.
-Mi? Milyen? - nézek rá felvont szemöldökkel.
-Tudod ő olyan „rosszfiú" ebben a suliban. - rajzol a levegőbe idézőjeleket én meg nagy szemekkel nézek rá. - Még van három haverja és ők a „nagymenők" a suliba. - folytatja én meg döbbenten figyelek rá.
-Ezt komolyan? - ülök le a helyemre ahova időközben visszaértünk.
-Nem tudtad? - néz rám értetlenkedve, mire megrázom a fejem. - Hát úgy látszik, hogy akkor csak itt a suliba Yoongi rosszfiú. Igazából nem nagyon csinál semmit csak volt, amikor új fiúk jöttek a suliba és rendesen kioktatta őket. Azóta mindenki tart tőle, mert azelőtt elég csendes volt.
-Hát igen Yoongi nem a legszociálisabb ember, de még mindig nem értem. Hiszen nekem erről nem mondott semmit. - rázom a fejem nemlegesen.
-Nem is, hiszen csak ez az egy eset volt azóta nem történt ilyen, csak mindig a Taehyung-ékkal lóg ezért rá is azt mondják hogy egy „rosszfiú" - ismerős nekem ez a név... Taehyung...
-Ne! - kiáltok fel hirtelen és fejemet a padra hajtom.
-Mi? Mi a baj? - néz rám aggódóan Sooji.
-Taehyung-gal már találkoztam...- motyogom még mindig lehajtott fejjel.
-Micsoda?! - mondja kicsit hangosabban a kelleténél, mire befogom a száját.
-Shh! Még nyaraláson szószerint összefutottunk. De nem szimpatikus. - fintorgok még a gondolatra is, hogy egy iskolába fogunk járni.
-Jaaa.. értem. - bólogat hevesen.
-És kik vannak még ebben a „rosszfiú" bandában? - kérdezem miközben hátradőlök a széken.
-Még Hoseok és Jeongguk. - az először említett név hallatán kitágult szemekkel nézek magam elé.
-De Jeongguk nem annyira bunkó. - szólal fel mellettem egy fiú, mire odakapom a tekintetem. Szőke hajú kistermetű srác, de mégis magasabb nálam. Szemei alig látszódnak most hogy mosolyog és olyan akár egy cica. Fehér pólót visel egy világos farmerral, ami kiemeli izmos combjait. Ámúlva nézek rá, mert... hát... basszus helyes ez a gyerek!
STAI LEGGENDO
Nothing but Stares《K.T.H.》[SZÜNETEL]
FanfictionNem a legátlagosabb lány Min Yoora. Édesanyját egy autóbalesetben veszítette el. Apukájával és egyetlen fiú testvérével, Min Yoongival éltek együtt. A baleset után két évig nagymamájánál lakott, mert még nem állt készen arra, hogy visszamenjen abba...