BAB 2

118 17 2
                                    

"Ha?awak??".aku berfikir sejenak.
'siapa dia sebenarnya?Dia ke bos syarikat ni?Dia ke?kenapa dia duduk atas kerusi besar ni?kenapa dia duduk dalam bilik ni?oh my God!!ok look,Mia!He is your bos!Behave,Mia!'

"Ok..Damia Nazhirah..U nak kerja dekat syarikat I ni kan?".tiba tiba sahaja dia berganjak dan duduk di atas meja berhampiran dengan aku.

"Yes".aku hanya tersenyum tawar.Tiba - tiba terasa tanganku dipegang seseorang.Aku ape lgi?

PAANGG!!

'Ha?betul ke apa yg aku buat ni?aku tampar dia?Tula sape suruh kau pegang aku!!Dasar buaya darat..'.aku melihat tanganku lama betul ke ape yg aku buat ni?macam mana kalau aku tak dapat?'

"Maa..aaff encik".Tiba tiba setitis air mata aku jatuh.Aku risau tak dapat kerja dekat sini.What can I do?

"eh,sokey la..small matter la..eh,awak jangan la nangis..small matter la..my fault..actually my name Tengku Aqeef Zamri".Tangannya dihulur.Aku hanya menggeleng dan tersenyum tawar.

  "okok..kalau  awak nk kerja dekat sini..saya ada syarat - syaratnyer".Tiba tiba sahaja muncul senyuman playboy itu.'come on,Mia! Dia playboy la'.

"Umm..ape syaratnye?".Aku menjongketkan kening.

"U want to know?"
"Yes"
"Are u sure?"
"Yes"
"Okok..sy nak awak jdi girlfriend sy slama 1 week..".belum sempat Aqeef ingin menghabiskan kata katanya,aku sudah naik berang.

"Eh,jurp jurp..girl..ffriend??are u sure?are u crazy??".Aku berani untk berkata yang manusia di depan aku ni GILA..

"Can i continue?..second,i want you to be my P.A almost 1 month".kata - kata aku langsung dia tak peduli.'what?P.A?wehyy..aku nak jadi architectla!!..'

"woii..aku nak jadi architect..buknnyer P.A kau..".aku memang tak boleh nak sabar.

"Third,i don't like woman or girl wear a pair of shawl,so you got right?" 'ape maksud dia?ini sememangnya dah keterlaluan..dia ingat tudung aku ni ape eh?hiasan ke ape?'.aku hanya mampu menangis dengan syarat - syarat yang sangat keterlaluan nieh..MELAMPAUU..tpi..kalau aku tak terima..aku tak dapat nak kerja dekat syarikat yang aku memang idam idamkannya.Takkan aku nak tinggalkan benda yang susah nak dapat and now dah dapat  and aku nak lepaskan macam tu jee..how can i do?arghh...macamne eh..aku rasa serba salah la pulak pasal aku tertampar dia..kalau aku tak dapt macam mana?wahai tangan..kenapa laju sangat tangan ni?!adduishh..

Author:-Apakah keputusan Damia Nazhirah?Adakah dia akan terima dengan syrat ii merepek Tengku Aqeef Zamri demi kerjayanya?atauuu..dia sanggup meninggalkan kerjayanya yang dia terlampau minat?Saksiknn..

 😐🌸   jangan lupa vote kayy..plz vote and komen ye sayang ii saye..klo tak sy x nak smbungg.ahaah..guro jee..tapi plzz vote n commentt💕🌸

🌸CINTA SI PLAYBOY🌸Where stories live. Discover now