BAB 10

77 11 3
                                    

"Woi.. lepaskan perempuan tuh!".lelaki itu pun aku tak kenal.Tak pernah nampak pun sebelum ni.Aku terus ke belakang lelaki yang aku tidak kenali sebab aku nak selamatkan diri aku.

"Wowowowow..siapa ni? Makwe ke?".Aqeef menepuk tangan kerana terkejut ada jugak yang sudi tolong aku,kan? Kalau boleh nak je aku keluarkan semua teknik yang aku ada.Takut dialah yang tak tahan.

"Tak kisahlaa".Tiba-tiba satu penumbuk laju pergi ke arah muka lelaki itu.Aku terus menahan tangannya.

"Ape masalah kau ni? Kau blah sekarang !sebelum aku hempuk kau..baik kau blah!".Suara aku ternyata dah berubah.Itu tanda bila aku dah terlalu marah.Aku terus terajang kaki milik Aqeef yang memang menjadi sasaran utama aku.

"You wait and see".kata Aqeef lalu terus masuk ke dalam keretanya. 'kau ingat aku takut?memang tak laa'.

"Awak ok?".aku berlari anak ke arah lelaki itu.Hensem.

"Saya? Ok jee..patutnya saya yang tolong awak! Tapi, awak pula yang tolong saya.".Aku tersenyum. 'ye tak ye jugak kan? Ala..nanti awak tolonglaaa saya pulak'.kataku dalam hati.

  "Mari saya hantar awak balik".Aku hanya ketawa kecil. ' Tangan dah patah tuh ade hati weyh nak hantar aku'.

"Ehh,tak pe kott..awak balik jee".Aku tersenyum.

Tiba -tiba..

"Aaaaaaaaa!!!!".jerit aku.Lelaki itu berpatah balik ke arah aku.

"Saya tahu saya ni handsome..tapi,janganlah cuai sangat! Kan dah berdarah kaki tuh..jomlah saya hantar awak..lagipon tangan ni takdelah teruk sangat patahnya".arah lelaki itu.Aku hanya akur. 'kalau nak dipikirkan balik..sape yang nak ambil aku? Baik aku terima je offer dia'.

"Yelarhh..terima kasih yee..by the way,apa nama awak eh?". 'nak pikat orang pun kaki dah terhenjut-henjut la pun ..Nasib baik ade mamat ni'.Aku terus masuk ke dalam keretanya dan meneruskan perjalanan.

"Nama saya Hakim..awak?". 'Hakim?smart nyee la haii..kemas je orangnya..hensem pon hensem'.

"Ehem-ehem".Aku tersentak. Hakim hanya menjongketkan kening.

"Aaa..ye-ye !oh,nama saya? Aa..nama saya Damia Nazhirah..panggil Mia je".Aku menggaru-garu kepalaku yang tidak gatal. 'Malulah la pulak bila dia tegur tadi..agak-agak apa reaction muka dia time aku khusyuk tengok muka dia ehh? Arghhh maluuuu'.jeritku dalam hati.

"Awak..thanks kay sebab tolong saya walaupun in the fact, saya yang tolong awak".Aku memandangnya sekilas dan melemparkan senyuman.

"Heheeh..welcome! Awak ni dah lame eh masuk latihan taekwando ni?".soalnya tanpa memandang ke arahku.Aku hanya mengangguk.

"Jap-jap..macam mane awak tahu eh? Oooo..awak selalu skodeng saya ye?".Aku hanya tersenyum pabila aku melihat Hakim senyum.Malu.

💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

  Hai ..ade orang baru pulakk.. Hehe😂💫

🌸CINTA SI PLAYBOY🌸Where stories live. Discover now