16. Történet: Telefon Buzerátor

2.7K 293 10
                                    

Tanár úr: Amúgy Bence is nagyon okos csak titkolja.
Valaki: Igen mert hát régen rohadt sok szót költött és helyezett bele a magyar szótárakba. Pl. Buzerál, Cseszeget stb.
Tanár úr: Voltak ilyen szavak?
Valaki: Igen.
Tanár úr: Amúgy eltudom képzelni, hogy a jelenlegi generáció a szleng szótárak mellett egy magyar szótárba is fog szavakat helyezni. A végén már mindenki így fog beszélni. Hát igaz is régebben Arany János is mondta, hogy "Hé te paraszt! Melyik út megyen' budára? - Megyen?! És még én vagyok a paraszt?."
Szóval a 2018-as generációnak is kell egy szleng amit átruház a régebbi avagy idősebb generációra + csomó ember telefon buzerálóként fog dolgozni.
Mindenki: 😂😂😂
Tanár úr: Tudjátok az egy olyan munka ahol 5 percenként kell majd nézegetni a képernyőt, hogy jól jár-e az óra. A tanárok azok akik gátolják a telefon buzerátorok munkáját mert mondja, hogy "Hé tedd már el!" Nos. A telefon buzerátoroknak a lopakodási, sunnyogási képességük is fejlődik.
2 ember létezik a világon.
Aki végig aludja az órát és aki telefon buzerátor.
Valaki: És aki figyel?
Tanár úr: Aki figyel az előbb utóbb aludni kezd vagy felcsap telefon buzerátornak. Ha pedig végig figyel Nos.. olyannal ebben az osztályban sosem fogtok találkozni. Rajtam kívűl persze, de én mit nézzek? Azt ahogyan Bence most buzerálja a telefonját?
Bence: Én nem.
Tanár úr: Tipikus telefon buzeráló.. piszkos aljas hazudó mocsadék..
Mindenki: 😂😂😂

Röhögtet a magyar tanár VOL.2 [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now