81. Történet: Előadások 1.

1K 127 4
                                    

Tanár úr: Nos ugye voltam egy Budapesti előadáson és azt figyeltem meg, hogy a közönség manapság olyan buta, hogy csoportra lehetne bontani, és vannak az emberek, majd a közönség. Mondom mi történt, mert nem fogjátok elhinni..
na szóval, az előadás kilenckor kezdődött, én biztosra szeretek menni, így fél 9kor már ott voltam Pesten. Elkezdődött az előadás ÉS voltak olyan emberek akik FÉL ÓRÁVAL az előadás KÖZBEN érkeztek meg, és helyet kerestek maguknak.. Na jó.. volt egy pár akik szintén így érkeztek ezzel a fél órás késéssel, majd a parasztja fogja előveszi a telefonját és BUMM elő a zseblámpa és elkezdi a sötétben keresni a helyet ahova a jegye szól.. oké keresi, keresi, közbe a megvakít a zseblámpájával is, de ez nem lényeg, mivel ezt vagy 2x is megcsinálta, mintha leellenőrizné, hogy; "Biztos, hogy belevilágítottam ennek a bolond magyar tanárnak a pupillájába?". A lényeg, hogy megtalálták a helyüket a feleségével, és a plusz poén, hogy kukoricával jöttek be, mintha moziban lennének.. és nem ezen háborodtam fel.. ó dehogy.. hanem FORRALT BORT IS hoztak az előadásra, ami mellesleg az ördög találmánya! Ki iszik ilyet? Mellesleg a teremben volt vagy 50° szóval erre egy forralt bor.. hát kedves egézségükre.

Valaki: De ez halál komolyan? 😂😂

Tanár úr: Igen, és még nincs vége.. az előadás közben tartottak egy szünetet.. a szünet után, meg az anyuka aki a forralt bort itta kómásan jött be, és összeesett majd sugárba végig hányta a 10. sortól a 7.-ig

Mindenki: 😂😂😂😂

Tanár úr: FIGYELJ! Eközben, meg a férj mit csinált? Fogta a feleség kukoricáját (aki eközben folyamatosan hányt) és vígan nézte az előadást, tehát ez most mi a bront? ÉS HA EZ MÉG NEM LENNE ELÉG! A nő miután befejezte a hányást visszaült és beszélgettek a férjével, hogy milyen remek ez az előadás! Érted? Miután a csaj majd meghalt, végig hányta az előadást egy 90 éves Legenda szeme láttára és boldogan nézi tovább a műsort 😂.

Röhögtet a magyar tanár VOL.2 [BEFEJEZETT]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang