28. Történet: Haj

1.9K 198 3
                                    

Előzmény: Erik kiszőkítette a haját sötét barnáról és kb minden tanár fűzött hozzá megjegyzést. Ez tanár úrral sem volt másképp

Tanár úr: Sziasztok gyerekek! Hogy vagytok ezen a.. Ó basszus. Biztos, hogy jó helyre jöttem?

Valaki: Igen. Természetesen 😂

Tanár úr: Köszi igazán kedves, hogy megerősítetted azt, hogy a Pokolban vagyok, de egy kérdés foglalkoztat. Erik mi a jóbüdös franc történt a hajaddal?

Erik: Befestettem

Tanár úr: Aha látom és ezért fizettél is? Ott volt egy katalógus, hogy na ilyen hajai vannak a mostani menő csávóknak és van ott 150 oldal egy katalógusban?

Erik: Letöltöttem egy képet

Tanár úr: Na ez már modern technológia. Nos nem kérek minősítést a többiektől a hajadra elég ha én teszem mert van egy kedvenc idézetem az egyik példaképemtől aki nem Neumann János. Pedig ő is lehetne. Ezt a megfontolt, írói vénával ellátott úriembert költői/írói nevén úgy hívják, hogy Fluimucil Ádám.. bocsánat Ábel. Nos ezt egy kérdés foglalkoztatta; De miért?!
Nagyon elgondolkodtató ez a kérdés jelen esetben. Erre szerintem iszok..
Vannak pillanatok az életben amikor Szombatonként Joghurtot eszek Jack Danielseset. Egézséges mert Danone szóval.. lehet ebből Szerda lesz. Megkérdezem magamtól, hogy Ihatok?
- De hát nincs is Szombat!
- Van egy kis probléma...
- Ajjaj elég nagy probléma lehet ha azt kérded, hogy Ihatsz-e

Röhögtet a magyar tanár VOL.2 [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now