Valószínűleg az egyik leghosszabb történet lesz ez 😂
Tanár úr: Oké szóval Szombaton volt ez a Sport nap. Arra mentem én is, tehát én is részt vettem ezen, mint bármelyik másik kollégám. Majd az egyik osztályfőnök kiállt és mondta, hogy "Állj meg jön a busz!" ezzel nincs semmi baj. Egy tudatos pedagógus ezt teszi, de volt egy fiú aki úgy döntött, hogy még se jön a busz. Nagyon menő csávó volt és elkezdett a telefonnal a kezében áthaladni az utca másik oldalára. Olyannyira, hogy majdnem lefejelte a buszt. Tudjátok az utolsó pillanatban úgy döntött, hogy megkíméli a busz életét és még sem fog ma buszokat fejelni. Már láttam pedig, hogy készült volna rá, de ő vakmerően elengedte a buszt, megeshetett rajta a szíve. Osztályfőnökötökkel kibeszéltük, hogy hmm szerinted is tökéletes buszfejező lesz belőle? Majd megerősítette, hogy "Ja szerintem is." Én finoman megjegyeztem a srác fele persze csak egy megadott méter távolságból, mert most mi van ha a szeretett, csodálatos magyar tanárotok egy buszfejező áldozata lesz?! Szóval elkezdtem neki beszélni, hogy "Hé! Szerintem az utód nemzésben te még ne igen gondolkodj!" Ő meg vállat rántott erre. Ekkor persze megtorpantam mert azt hittem fejjel nekem akart volna jönni. Most képzeljétek el szegény busz sofőrt, felüll reggel a városi buszra majd jön szép komótosan és találkozik egy buszfejezővel. Hát mondanom sem kell, hogy ezután mi van ha nem mer többet buszra szállni? Mi van ha többet a munkájába sem tud belekezdeni, mert nem sejtette ekkor, hogy buszfejezők léteznek Miskolcon. Ha most beszélhetnék ezzel a híres sráccal ami valószínűleg nem lesz, mert nem alacsonyodik le holmi magyar tanárok szintjére, akkor azt mondanám neki, hogy; "Mi volt az a meghatározó gondolat amikor megkegyelmeztél a busznak?" Ezért sem kéne az utód nemzésben gondolkodnia mert a gyerekei nyaggatni fogják.
- Apa lefejelhetem ezt a buszt?
- Sosem leszel olyan jó, mint én!
- Apa és te lefejelnéd azt a buszt?
- Ilyenekre nem pazarlom az energiám!
- De Apa..
- Tessék?
- Mi van ha véletlenül nekem jön egy?
- Akkor készen fogsz állni, hogy lefejeld!Valaki: Tanár úr miért nem ment Stand-Uposnak?
Tanár úr: Hát figyelj. Ha nem lennék tanár akkor ilyen élményeim 100℅, hogy nem lennének. 😂 Már gondolkodtam azon is, hogy megtanulom a buszlefejelés művészetét. Kezdetben a pizzafutár kocsikkal fogok próbálkozni és sokszor fogom magamat majd és;
"He mi van he' DÜZZSS"
le is fejeltem azt a pizza futárt. Majd ha már a Pizza tanárok félni kezdtek akkor olyan 1 év múlva ráállok a villamosokra is. Először még csak tök lazába rosszul nézek rájuj, hogy
"Mi van te köcsög? Itt egy villamoslefejelő mi? Szarügy!"
és Buummm le is fejeltem. Persze a villamos vezetők már nem kis pályások. Tudjátok van egy adott skála a lefelejésekről.
Van a pizza futáros kocsi a legalja mindennek. Aztán jön a villamos, majd jön a busz, metró, vonat, helikopter, kombájn stb. A legtetején a Family Frostos kocsik állnak. Szóval őket a legnehezebb lefejelni. Három élet sem lenne elég erre.Martin: Tanár úr hajókat tud lefejelni?
Tanár úr: Nos hajók azok valahol a metrónál vannak.
Martin: Gondoljon bele tanár úr, hogy mi van ha így süllyedt el a Titanic?
Tamás: Bazdmeg 😂😂
Tanár úr: Hogy erre nem gondoltam.. Mindenki szedelklőzködjön. Mindenféle fejelő létezik. Mindjárt jönnek a suli fejelők is. Menjetek gyerekek! Vigyázzatok mert már profi vagyok, bármikor lefejelhetlek benneteket!
Valaki: Vigyázni fogunk tanár úr!
Tanár úr: Az jó.. hehe.. heh.
YOU ARE READING
Röhögtet a magyar tanár VOL.2 [BEFEJEZETT]
HumorFolytatódnak a Magyar tanár úr hihetetlen történetei. :3 Borítót köszönöm szépen Judasnak ;3 Ha még nem láttad az előző könyvet mindenképpen azzal kezd mert sok történet értelmét vesztheti. :P TOP 222. in Humoros: 2018. 09. 06. 137. in Humoros: 2018...