Nos ha eddig még nem nevettél egy részen sem akkor ezen garantáltan fogsz :P nem lesz egy rövid de ezért is jó ^^.
Tanár úr: Nos.. nem régiben lezajlott a központi felmérés :3. Kinek hogy sikerült? Ja nem ide.. szóval van egy remek történet. Egy lány a Bláthyba jött megírni a központit és amint megláttuk a fogalmazását nevettünk, mint a vadőrült. Kezdve azzal, hogy nem is a kérdésre válaszolt, mert valami kalandos utazást kellett írni a barátokról. Na akkor sorolom;
"gyereknek azért jó leni, mert játchatol.."
Tanár úr: Tehát ez még csak az első mondat, de már a fejedet fogod. Ismeritek.. van az amikor óvodába megkérdezi a Pistike, hogy játszhatok veletek? Erre a válasz körülbelül ez: Játchatol velünk! Valahonnan innen jöhetett ennél a lánynál is.. na de:
"...azt csinál hacc amit akarrsz és nem kel fözni.."
Mindenki: 😂😂😂
Tanár úr: Az író azt akarja velünk közölni, hogy a felnőttek a csicskáink gyerekként és a főzés problémája sem jelentkezik nálunk. Ezt remekül prezentálta a művében szerintem."...töb barátod van, és ez azért jó mert hüjül hecc velük és megossszthatod a köz élményeket."
Tanár úr: Nagyszerű! Igazából ez nem teljesen hülyeség, mert gyerekkorunkban tényleg van vagy 200 barátunk, míg felnőttként vagy 10 az, hogy a köz élmény mi akar lenni azt nem tudom, de végülis miért ne lehetne saját szavakat kreálni, nem de?
"..felnőttnek azért jó lenni (itt már nem gyereknek jó lenni úgy látszik), mert te magad járhatod a sikerek ösvényét."
Tanár úr: Na itt már le döbbentem. Ez egy nagyon bölcs, körülbelül a Facebookos idézetek szintjén lehetne ez az idézet is, de azt kell mondjam, hogy ez haladás, mert semmi negatív nincs ebben a mondatban és.. ÉS még vessző is van, azért ez nem semmi. Egyébként minden mondatot kisbetűvel kezdett csak úgy szólok 😂.
"Felnőttkén van pén z! Bármire köldtheted, (most jön a kedvencem) Lyogsit lerakhatod!"
Mindenki: Jézusom, és ez 9.-es? 😂😂
Tanár úr: Csak lesz 😂. De az tuti, hogy nem itt. Na vissza az elemzésre. A lényeg, hogy a pénzt bármire költheted, de.. itt a nagy DE! a Lyogsit (elipszilonos jével) lerakhatod!
Martin: Asztalra?
Tanár úr: Akár oda is, de a pénzt bármire költheted tehát az asztal járható út!
Martin: Azaz 😂!
Tanár úr: UTOLSÓ MONDAT!
"Gyere kjobb."
Tanár úr: Ennyi. Ez egy mondat. Indokolatlanul a Gyerek szóból a "k" betű a jobb-ra ment át tehát a "kjobb" szó keletkezett. Ez olyan mintha azt mondanád, hogy a KDNP menő, de aztán mondod, hogy a Jobbik az.
Zoli: Mennyi pontos lett? 😂
Tanár úr: A magyar 6, A matek 5. Tehát ezt akárhogy is számolom 11, DE van egy másik ilyen központis eset. Van egy iskola ahol szintén írtak központit és ezt nem fogom megnevezni, hogy melyik Vasgyári iskola az..
Valaki: 😂😂
Tanár úr: Az Édes Annából volt egy részlet és abba van egy olyan, hogy Anna egy Jancsi nevezetű sráccal szeretkezik csak ez le van finomabban írva. A lényeg az volt, hogy fogalmazd át szép szavakkal.
Egy srác megragadva az alkalmat ezt NYERSEN leírta, de úgy, hogy a végén azt írta: Annának Orgarizmusa is volt. Nem tudom, hogy az Orgazmus és az Orgarizmus, hogy lehet ugyan az, de oké. A feleségemtől is megszoktam mindennap kérdezni "Volt már Orgarizmusod?" ő meg ilyen előkelően mosolyog a gyerekek előtt. A srác egyébként leírta egy felszólító mondatként azt is, hogy: "Kenjhecc egy vajas kenyeret neked!"Martin: Neee, ez de rossz 😂😂😂
Tanár úr: Nem.. a rossz az, hogy a legelső lányhoz visszatérve ha az első 8 osztályban ez történt akkor képzelheted mi történhet vele kilencedikben. Ennyit szerettem volna mára.. hadjatok békén :(
BINABASA MO ANG
Röhögtet a magyar tanár VOL.2 [BEFEJEZETT]
HumorFolytatódnak a Magyar tanár úr hihetetlen történetei. :3 Borítót köszönöm szépen Judasnak ;3 Ha még nem láttad az előző könyvet mindenképpen azzal kezd mert sok történet értelmét vesztheti. :P TOP 222. in Humoros: 2018. 09. 06. 137. in Humoros: 2018...