3. Bölüm: Tatil Haberi

45 6 0
                                    


 Önümüzde ki hafta sömestr tatilinde okul bizi geziye götürecekti. Sadece 11-12. sınıfların yer aldığı bir tatil planı.

''Oha , büyük oha , ultra oha.''

''Oğlum Egemen bi sakin ol.'' Bizimkinde daha büyük şok etkisi göstermişti bu haber. ''Gözde nasıl olayım Dilay ve sizle geçireceğim harika bi kış tatili olacak bu.'' Egemen'in bu sözü üzerine Dilay heyecanlı bir şekilde yanımıza geldi. O da aynı düşüncede olsa gerekti çünkü birbirlerine ve bize bakıp gülüyorlardı. Yiğit ise onların aksine üzgündü. ''Of nereden çıktı şu tatil Eslem ile kavga etmemizi mi bekliyorlarmış. Gelmiyorum ben hiçbir yere siz gidin abi.'' Atakan hafif kaşlarını çattı ''Ne demek gelmiyorum saçmala. Biz gideceğiz sende bizimle geleceksin tamam mı? Biz hiç ayrılır mıyız? Sen gelmiyorsan bizde gitmiyoruz o zaman.'' Kafamı haklı dermişcesine salladım. '' Cidden Yiğit ya biz de gitmiyoruz o zaman sen yoksan.'' Masada ki herkes gözlerini devirerek Yiğit'e bakıyordu.

Karşıdan Mert yanımıza geldi Ege ile sarıldılar mutluydular. Yan masadaki sandalyeyi çekip yanımıza oturdu. 

Mert: Selam gençler duydunuz dimi müdürü ? Gidiyoruz herhalde Hı? 

Ege: Bizde onu konuşuyorduk sevgilim ya. Yiğit tutturdu siz gidin ben gelmiyorum diye.

Mert: Olur mu hiç öyle ?

Dilay: Bir şey soracağım Yiğit sen hala anlatmadın bize Eslem ile niye kavga ettiğinizi. Eslem' e soruyorum o da söylemiyor.

Egemen: Haklısın canım ya anlatmadı onu hadi bakalım kaçış yok anlat. Hem bu hafta ki oyunda soru sorma sırası bendeydi. Bizde öğrenmek istiyoruz artık neymiş şu tartışma sebebiniz? 

Şu her boşluk bulduğumuzda oynadığımız oyun. Her oynadığımızda grubun içinden birisi çıkıp istediği kişiye soru soruyor ama sorduğu soru düzgün olacak, cevap verecek kişinin ise soruyu yanıtladığında cevabına kesin emin olacağız yoksa sıra başkasına geçmez. Soruyu yanıtlamadan diğer soruya da geçmek yok ve soruyu yanıtlama süresi en fazla bir hafta. İşte bizim salakça oyunlarımızdan biri ama biz bu oyunu oynarken çok eğleniyoruz. 

Yiğit: Mademki sordunuz bende bu sefer anlatıyorum. iyi dinleyin bir daha anlatmam ona göre. Şimdi biz geçen gün Aydın'a gittik ya kuzenim evleniyordu hani. İşte biz o gece İstanbul'a dönecektik ama hava şartları yüzünden dönemedik sabaha kaldık. Sabah da dörtte kaldırdılar beni zaten yorulmuşum düğünde gece de iki de yatmıştım neyse uçakla döneceğiz sanıyordum meğerse arabayla dönecekmişiz. Bindik işte arabaya geldik İstanbul'a. Akşam saat dokuzda buluşacaktık  Eslem ile. Yedide eve ulaştık yemek yedik duşa girdim saat sekiz oldu. Üzerimi falan değiştirdim işte hazırlandım sonra koltuğa oturdum twet okuyorum uyuyakalmışım. Uyandığımda saat 23.49' du. Hemen telefonuma baktım şarjı bitmiş kapanmış Eslem'i aradım telefonu şarja takıp. Beni 2 saat kafede beklemiş aramış falan ama tabi ben duymayınca bana kızdı. Özür diledim falan ama normalde affederdi bu sefer affetmemesinin sebebi şu yurt dışından akrabaları gelmiş beraber dışarıya çıkacaklarmış ama o benimle buluşmak için onları ekmiş. İşte bu sebep biliyorum kız haklı ama ne yapayım  ki şimdi zamanı geri alamam.

''Oha abi kızı onca saatte orada mı beklettin. Ayıp olmuş ya.'' 

Egemen: Barışırsınız ya çok takma kafana.

Ege: Şimdi ne diyeceğimi bilemedim ama affeder seni yakında senin onu çok sevdiğini biliyor sadece biraz kızgın bence.

Atakan: Bence şu tatil planı senin için bir avantaj . Git işte oğlum orada barışırsınız belki denemeye değer.

Dilay: Aa gerçekten Atakan haklı bence de denemeye değer.

Yiğit: Çok sağ ol kardeşim ya senin aklını seveyim.

Aynı Günün Gecesi

Aynı Gökyüzünün Altında Whatsapp Grubu

Yiğit:E ne yaptınız izin aldınız mı?

Atakan: Benim tamamdır babam zaten İtalya'da ya annem izin verdi.

Gözde: Bende aldım geliyorumm.

Egemen: Bende varım lann. Bu çok güzel bi tatil olacak. Çünkü Dilay'da izin alabilmiş.

Ege: Senin adına sevindim de benim içimde kötü bir his var ya hep öyle oluyor ne zaman güzel bir şey olsa kötü bir şey bizi buluyor ya. Neyse ya bizde geliyoruzzz. Egemen ile beni kastediyorum yani. Neyse ben ders çalışmaya gidiyorum görüşürüz.

Yiğit: Abi ya biriniz de Eslem'e gidip gitmeyeceğini sorabilir mi nolur ya.

Atakan: E git kendin sor.

Gözde: Cidden bize ne sizin aranızda olan bir şey.

Yiğit:Sordum sordum da bana kızgın ya o şimdi cevap yazmadı bastı görüldüyü direk. İşte bu yüzden soruverin biriniz olmaz mı?

Yiğit: ? ? ?

Yiğit: ? ? 

Yiğit: ?



Aynı Gökyüzünün AltındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin