Тэгэхээр энэ миний хамгийн анхны short story байсан болохоор алдаа дутагдал их байгаа. Гэхдээ илүү сайн бичдэг болохоороо заснаа. Тэгээд яг үнэндээ бол Shaun-ны Way back home дууг сонсоод онгод ороод бичихээр болсон. Уул нь би Shaun сонсдоггүй л дээ. Бүр мэддэг ч үгүй байсан. Гэхдээ Melon chart дээр Bts "Idol"-г тэргүүлсэн болохоор сонсъё гэж бодсон юм. Тэгээд л дууны утганд дурлаал. За тэр ч яахав. Ойлгомжгүй зүйл байж магадгүй гэж бодоод тайлал бичихээр шийдлээ.
Согжин өмнө нь даруухан хичээлдээ сайн, охидтой тэр болгон орооцолдоод байдаггүй хүүхэд байсан. Гэхдээ найз охин нь түүнийг өөр залуутай хуурж байсныг харсан болохоор охидод итгэх итгэл, хайрлах хүсэлгүй болчихсон. Мэдээж гол дүрийн охин гарч ирэх хүртэл шүү дээ. Эмэгтэй нь ч бас найз залуудаа хууртагдаж байсан ч Жинд татагдаж байсан. Гэхдээ Жинийг өөр шиг нь шалиг залуутай үерхэх үү гэж асуухад түүний жинхэнэ төрх шалиг нэгэн биш үнэнч нөхөр байсан болохоор үгүй гэсэн юм. Түүний хуурамч төрхийг зөвшөөрөхгүй, жинхэнэ Согжинтой үерхэнэ гэсэн утгатай.
Тэгээд Жин буцаад шалиг болцон болохоор за одоо л хайртай гэж хэлэхгүй бол болохгүй юм байна гээд шууд хэлчдийн. Тэгээд үерхээд гоё явж байлаа. Даанч Согжин хуучин найз охиноосоо болоод аймар хартай болцон. Гэхдээ найз охин нь яагаад гэдгийг мэдэж байсан болохоор уучлалт гуйж, цаашид залуустай хэт ойртохоос болгоомжилдог байсан. Ядаж байхад нэг тэнэг профессор нэг бандитай багийн ажил хий гээд гурван удаа хамт хуваарилчихсан. Тэрийг Согжин мэдээд аймар уурлаад уурласандаа санаандгүй шатнаас түлхчихсэн. Унахдаа тархиа хүчтэй цохьчихсон. Үүнээс болоод тархи нь үхмэл болсон. Тийм болохоор л түүнд сэргэх боломж байгаагүй бас хүүхдээ тээж чадахгүй байсан. Гэмтсэнээсээ хойш 17-н хоногийн дараа амьсгал хураасан.
Эхний хэсэг дээр арга хэмжээнээс ирлээ гэдэг түүний буяны үйл ажиллагаа нь байсан юм. Тэгээд ийш тийшээ явахаар найз охин нь урд байна гэж харагдах болсон. Эхэндээ зүүдэндээ хамт байдаг байсан боловч сүүлдээ зүүдэнд нь ирэхээ больсон. Тэгээд л Согжин судсаа ханасан. Түүнтэйгээ уулзахын тулд. Жинд өөрт нь таалагдаж байсан боловч ойр дотны хүмүүс нь түүнд санаа зовж байсан болохоор бүр мөсөн үхэхээр шийддэг. Тэгээд эмнэлгийн дээврээс үсэрчихдэг. Үсрэх үед нь Юнги орж ирч таардаг болохоор "Буугаач" гэж хашхирах нь сонсогддог юм.
Тэгээд л болоо.
YOU ARE READING
Way Back Home || KSJ || Completed
Short StoryЧи миний алдагдсан гэр Би чамайг хаясандаа биш Чи дахин оршихоо больсондоо Чамгүй ганцаардал дунд амьдрахаас би залхлаа Чам руу очих миний зам Way Back Home Хайртай хүнээ алдсан хүмүүсийн гунигт түүх Start date: 2018.09.12 End date: 2018.10.13