ep6

1.8K 106 6
                                    

Jam sudah menunjukkan sudah pukul 2:30pm

Yonggi:"bosan pulak , haihhh nk telifon jimin lah, rindu pulak kat dia"

Sebelum yonggi telifon jimin, jimin terlebih dahulu menelefon yonggi...

Suga:"annyeong jimin-nah"

Jimin:"annyeong suga-ah"

Suga:"hyung baru je nk telifon jimin, tapi jimin terlebih dahulu telifon hyung"

Jimin:"hehehe, jimin nk telifon sbb jimin rindu hyung"

Suga:"hyung pon rindu kat chimchim kesayangan hyung ni"

Jimin:"hihi, hyung tinggal berapa hari lagi?,kat sana? "

Suga:"lagi 2 minggu je lagi"

Jimin:"x sabar nya nk tunggu hyung balik, nanti chim nk peluk hyung puas ii"

Suga:"daripada peluk tu, nk yang lebih dari tu x" sambil buat suara yg mengoda.

Jimin pipi nya dh merah, tapi dia blas dgn suara yang mengoda..

Jimin:"boleh je...daddy ~,miow"

Suga:"tolong jangan buat suara cam tu, nk je hyung terkam skrg"

Jimin:"nea hyung"

Suga:"klh hyung nk sambung wat kerja ni, bye jiminie i love u"

Jimin:"nea i love u too......... daddy~"

Suga:"jangan wat suara cam tu, nanti kalau nk wat suara cam tu, nanti tunggu hyung kawin dgn syg, k bye"

Jimin:"nea hyung, bye"

Suga pon menamatkan panggilan tersebut, sambil tersenyum, dn mula sambung kerja

************************
Jam menunjukkan sudah pukul 9:00pm

Semasa Jimin sdg sebuk berguling-guling di atas katil, seseorang masuk bilik nya tanpa dia sedar...

Jimin:"i want, i want, i want you, MUAH MUAH MUAH MUAH MUAHH!!!!, HAHAHA"

jungkook pon terkejut jimin tetiba nynyi sambil menjerit..

Selps itu jimin baru sedar yg jungkook masuk bilik nya,dn jimin pon terus jatuh dari katil.

Jimin:"ADUHH ,SAKITNYA"

Jungkook:"lain kali jangan nyanyi macam org gile"

Jimin:"suka hati aku lah sebuk je,dh sana"

Jimin bangun dn terus ke meja solek,dia hanya termenung ke arah cermin itu..

Jimin:"kau nk apa masuk bilik aku ni?"

Jungkook:"aku nk tumpang bilik air kau,sbb aku punya bilik air , dia punya nk buka air tu bocor,aku dh panggil org tukang baiki dh,jap lagi dia sampai"

Jimin:"okay gi lah sana"

Jungkook pun masuk dalam. Bilik air jimin.

Selepas bunyi air dh mula membuka, jimin membuka lagu dn menari depn cermin dgn sexy..

Tanpa dia sedar jungkook sudah keluar dari bilik air, dn dia terkejut, jimin menari dgn sexy sekali...

Selps abis lagu nya, dia pon habis menari dgn membuat gaya yang paling sexy..

Selepas itu dia terkejut yang jungkook, sdg menantap nya seperti nk terkam dia sekarang..

Jimin:"jung-kook? "

Jungkook terus menuju ke arah jimin, dn terus mengucup bibir jimin dn melumat bibirnya..

Jimin :"erhhh jung-kookhh"

Seleps 5 minit kemudian jungkook pon meleps kan ciuman itu..

Jimin terpinga-pinga mencari nafas secukupnya..

Jungkook:"sapa suruh menari dgn sexy sekali, aku x tahan tau tgok kau"

Jimin masih menundukkan kepalanya,sbb malu..

Jimin:"jung-kook-ahh"

Jungkook:"nea?"

Jimin:"sarang-hea, tapi aku sikit demi sikit dh mula cintai kau,tapi x lebih pon, sikit je" jawab jimin dgn jujur

Jungkook:"x pa belajarlah cintai aku sepenuhnya,and nado saranghea"jungkook mengucup bibir jimin sekilas ,dn terus keluar dari bilik jimin..

***********************
Keesokan hari nya.

Jimin bangun seperti biasa untuk menyiapkan sarapan buat suami nya dgn dia..

Dia pergi ke arah bilik jungkook dn mula membangunkan jungkook..

Jimin:"jungkook..uljima bangun, sarapan"

Jungkook:"nea jap lagi "

Jimin:"kalau kau x nk bangun aku habiskan makanan semua yg aku masak"

Jungkook :"ehh jangan, haihh yelh ii aku bangun "

Jimin pon gembira yg jungkook sudah menuju ke bilik mandi..

Jimin keluar dari bilik jungkook ,dn terus menuju ke ruang makan, dia terus makan tanpa tunggu suami nya turun..

5minit kemudian jungkook pon turun, dn terus menuju ke meja makanan dn duduk di hadapan jimin..

Selepas makan, dn mengemas rumah, jimin terus naik ke atas untuk membersihkan diri, selps itu dia memakai baju sepertinya dia nk keluar..

Jimim turun ke bawah dn terus memakai kasut adidas,dn terus menuju ke kereta untuk pergi ke taman untuk bersiar-siar..

Jungkook pov

Semasa aku sedang shok menonton TV, tetiba ada seseorang menelifon aku..

Iaitu taehyung, kekasihnya...

Taehyung:"ohh my baby i miss you so much"

Jungkook:"i miss you too syg"

Taehyung:"baby i nk minta alamat umah u boleh"

Jungkook:"nk wat pa? "

Taehyung:"kan i dh cakp, yang hari ni i balik, so sampai sana maybe petang lah kot"

Jungkook:"ohh okay"

Jungkook pon bagi alamat dia ke taehyung..

Taehyung:"gumawo baby, klah bye annyeong"

Jungkook:"annyeong"

End jungkook pov

*********************
Jimin pov

Jam sudah menunjukkan sudah pukul 3:40pm

Aku mula menuju ke kereta dn memandu untuk pulang ke rumah,

20 minit kemudian aku sudah sampai ke rumah dn aku mula masuk..

Jimin:"jungkook ah, aku dh ba-"

Dia sgt terkejut yang jungkook sdg berciuman dgn seorang lelaki

Nk tahu sapa?

Lelaki itu adalah...

Taehyung.

End jimin pov










I Miss You  (YOONMIN + KOOKMIN + VKOOK) BOOK 1 AND BOOK 2Where stories live. Discover now