Heyyy semua, im back sorry ye baru skrg nk update, author fikir masa author periksa, abis masa hari Rabu, rupanya abis hari Khamis, leps tu tahu ii ,wi-fi buat hal,ni baru boleh so author nk update ok💕
Keeseokan harinya
Bilik pengantin jimin
Jimin sedang bersiap untuk perkhawinan dia dgn yonggi, jimin bersiap yang telah dibantu oleh seokjin..
Jin:"ha dh siap pon, cantik lah kau jimin huhuhuhu."
Jimin melihat di cermin, benar kata jin memang cantik, dia mengenakan gaun berwarna unggu, dn anting-anting dn sebagainya.
Jimin:"macehh jin hyung tolong siapkan chim"
Jin:"nea, ohh ye jangan lupa lagi 15 minit lagi tau dh nk mula"
Jimin:"nea"
Jin:"hyung nk gi toilet jap okay"
Jimin hanya mengangguk sahaja, selepas seokjin keluar ,jimin melirik gambar omma dn appa nya,dia mengambil gambr tersebut dn menatapnya lama..
Tanpa jimin sedar air mata nya sudah mengalir satu per satu
Jimin:"omma appa,chim hari ni dh nk kahwin, hihihi... Hiks....harap ii omma dn appa tenang di sana nea..hiks"
Jimin pon pergi ke luar tingkap dn menantap langit yg cerah, sambil tersenyum
Bilik pengantin yonggi
Yonggi pon telah bersiap yang telah dibantu oleh namjun, dia terlihat hemsem dn segak pada hari perkhawinan tersebut..
Yonggi:'wehhh namjun aku nk tgok jimin lh, kau jangan bagi tau omma aku pulak, x pasal ii nanti dia tarik telinga aku"
Namjun:"hahaha baik bossku, tapi kalau omma kau ternampak kau jangan salahkan aku tau hahahaha"
Yonggi:"okay"
Yonggi pon berjalan dn mula pergi ke bilik pengantin jimin senyap ii..
Semasa yonggi a.k.a suga sedang merangkak, dia melihat kiri dn ke kanan, untuk memastikan omma atau appa dia x nampak dia, dia pon terus merangkak dgn cepat untuk menuju ke bilik jimin..
Apabila dh sampai di dpn pintu, suga membuka pintu bilik jimin dgn perlahan, dia melihat jimin sedang memandang ke luar tingkap, suga pon terpersona dgn kecantikan jimin nya itu..
Tanpa suga sedar omma dia ternampak dia mengintip Di bilik jimin, omma nya terus pergi ke arahnya dn terus menarik telinga..
Omma:"ohhh kat sini rupanya patutlah tgok kat bilik kamu x da"
Suga:"yah, yah! Sakit omma!!!! "
Jimin yang tersedar ada org sdg menjerit, dia pon terus memandang ke arah pintu tersebut, jimin mendapati suga kena tarik telinga oleh omma nya, jimin pon terus gelak
Jimin:"hahahahahah, hyung napa hyung kena tarik teling-haahhahahahah"
Omma:"ni ha dia ngintip kamu"
Jimin:"ohh haha"
Suga :"omma appo sakitlah,omma lepaskan lah"
Bukan ommanya lepaskan makin dia memulas telinga anaknya lagi adalah..
Suga pon apa lagi terus menjerit
Suga:"OMMA !!!!, SA-SAKIT!!!!! "
omma:"ha tahu pon sakit, dh jom pergi"
Setelah omma dn suga pergi, jimin terus menutup pintunya itu.
Semasa jimin hendak duduk di kerusi, jin memanggil dia..
YOU ARE READING
I Miss You (YOONMIN + KOOKMIN + VKOOK) BOOK 1 AND BOOK 2
RomansaKisah ini merupakan jimin sedang menanti orang yang rindu iaitu min yonggi, pada suatu hari jimin terpaksa berkahwin dgn jeon jungkook, sedikit demi sedikit jimin mencintai jungkook itu, tapi tidak terlalu banyak cintanya kepada jungkook, di dalam...