ep24

1.1K 71 13
                                    

Semasa suga sudah bosan menonton TV, tiba ii telifon dia berbunyi..

Caught in the lie~

Suga pon terus mengangkat penggilan tanpa melihat ke skrin nya.

Suga:"yeobuseyo? "

??:"you, you x rindu i ke? "

Suga:"ni siapa mungkin anda salah nombor "

??:"syg ni saya lah daniel, awk x syg saya ke? "

Suga:*Alamak dia nk apa pulak ni!*ckp dlm hati

Daniel ni sebenarnya ex nya suga, dia putus sbb daniel curang belakang dia, dn main dgn lelaki lain.

Okay sambung.

Suga:"kau nak apa lagi, main lelaki yang kau main selalu tu "

Daniel:"mana ada main, kitaorang just kawan je"

Suga:"kawan kepala hotak kau, sampai cium ii, raba ii ape benda! "

Daniel :"sayang i rindu u"

Tanpa suga sedar jimin yg baru turun dari tangga itu, mula terkejut mendengar seorang lelaki memanggil suami nya "sayang"baru saja dia hendak lari dia terlanggar kerusi yg ada di tepi meja itu, dn itu membuat suga terus menoleh kebelakang..

Suga terkejut melihat jimin yang sudah menangis itu, dia pon menamatkan panggilan dn hendak kejar jimin, tapi jimin terlebih dulu dh lari, dn menutup pintu dgn kuat sekali.

Suga:*alamak dia dgr ke yg daniel panggil aku syg, aku mesti terus terang kat dia*

Suga naik ke atas dn mengetuk pintu..

Suga:'syg bukak pintu ni"suga dpt dgr tangisan perlahan di dlm bilik itu.

Jimin:"chim benci hyung!.. Hikss.. "

Suga :"awk slh faham syg"

Jimin:"salah faham apa sampai lelaki itu panggil awk syg ,dh lah hyung chim nk rehat"

Suga pon turun ke bawah, dn mengambil kunci kereta, untuk keluar mencari ketenangan..

Skip malam..

Jimin tersedar dari tidur nya, dgn mata yg sudah membengkak,akibat nangis tadi,dia mula bangun ,menuju ke bilik mandi dn bersihkan diri..

Selepas siap mandi dn memakai pakaian tido,jimin keluar dari biliknya,hendak melihat suaminya ada di bawah ke tidak.

Sampai saja di bawah jimin tidak nampk batang hidung suaminya di dapur dn diluar rumah pon x da,dia baru perasaan yg kereta suga x da..

Jimin:"mana dia pergi ni?"yang ada di tengah ii ruang tamu tu..

Jimin yang merasa haus mula pergi kearah dapur hendak minum..

Semasa jimin sdg termenung,seseorang memeluk pinggang jimin kuat dn mencium bahu jimin.

Jimin:"h-hyung?"

Suga:"syg ,hyung mintak maaf, chim slh fahm sebenarnya"

Jimin pon terus pusing kebelakang,dn tgn suga masih setia di pinggang jimin.

Jimin:"na-"belum sempat jimin hendak menghabiskan ayat nya ..

Chu~

Suga mencium bibir jimin sekils terlebih dahulu.

Suga:"syg dgr kan hyung dulu,org yang telifon hyung tu adalah daniel, dan daniel tu ex hyung,sbb dulu dia curang belakang hyung,dn main dgn lelaki lain,lepa tu tadi tetiba dia telifon hyung..hyung minta maaf s-" suga terus terdiam apabila jimin cium bibir suga lama dn mengalungkan tangan nya ke leher suga,dn suga merapatkan jimin dgn dia..

Jimin:"nghhh"

Seleps itu jimin pon melepaskan ciuman.

Jimin:"chim maafkan hyung"sambil senyum ke arah suga.

Suga pon terus mengangkat jimin bridel style.

Suga:"jom buat anak"

Jimin:"yahh! Hyung!"

Suga terus membawa jimin naik ke ats..

Utamakan vote and komen k

Author demam ii ni pon tetap nk update sbb bosan..

Jimin:"gws author"

Author :"maceh chim 😙"

Suga:"x yah bagi emoji macam tu lah menyampah pulak aku tgok"

Author and jimin:"jealous ke? "

Suga :"kalau aku kata ye? "

Jimin:"apalh hyung ni, tu pon nk jealous "

Author :"enth kau ni "

Suga:"ohh x pe biar aku ambil @johnny_suga baru tahu"

Jimin:"ambil lah ,chim ada author, author kahwin dgn chim yok"

Author:"*blushing * ne-nea? "

Suga:"eh ii okay ii "

Jimin :"tahu takut *

Jhope:"eoh hai author semoga cept sehat"

Author :"nea terima kasih "

Jhope:"woi Agus kau kerjakan ank aku lagi kan! "

Suga:"nk kata kau ni sewel memang sewel, bila masa dia anak kau hanat,ahah aku kerjakan dia lagi,biar dpt anak"

Jimin :"hyung x baik lah ckp cam tu kat momy, chim dh anggap jhope macam momy chim sendiri "

Jhope :"siap kau nanti aku pinjam kuali seokjin hyung Baling kat kepala kau"

Author :"........."

Jhope:"okay bye anak ii momy semua! "

Author /suga:"gile "

Jhope:*Baling periuk kat kepala author dn suga*

Suga/author :*pengsan*

Hahahaha sorry merapu. 😂😂

I Miss You  (YOONMIN + KOOKMIN + VKOOK) BOOK 1 AND BOOK 2Where stories live. Discover now