Keesokan paginya...
Matahari sudah memacari bilik suami isteri yg sah itu..Jimin bangun dn melihat jam sudah pukul 8:30am dia pon melihat ke sebelah, mendapati suga sedang tido dgn lena sekali, jimin mendekati suga, mencium pipi suga sekilas dn menantap suami nya lama..
Suga :"dh puas ke lom tgok muka hyung? "
Jimin terkejut , suga berckp sambil masih memejam kn matanya, jimin pon terus nyorok di bidang dada suga..
Suga membuka mata, dn mengucup surai rambut jimin .
Suga:"dh pandai ye curi ii cium hyung hurm? Min jimin? "Sambil tergelak kecil
Jimin:"yahhh hyuung "jimin makin merapatkan pelukan dn muka nya sudah pasti dh macam tomato..
Leps itu jimin memberanikan melihat muka suga, dn mengucup bibir suga dgn secepat kilat, dn hendak belari untuk masuk ke bilik air..
Belum sempat jimin hendak lari, suga duduk dn menarik jimin duduk dia ats ribanya..
Jimin terkejut, dn muka nya memerah..
Suga:"syg fikir leps dh cium hyung, boleh lari hurnm? "
Jimin hanya tersenyum malu kearah nya, suga pon terus mencium jimin lama, selepas itu suga melepaskan ciuman dn memandang jimin lama..
Jimin yang masih mencari nafas yg secukupnya pon memandang suga dgn sayu..
Suga pon membaringkan jimin semula, dn mengambil tuala dn terus mandi..
Slepas suga keluar dari bilik mandi, jimin melihat banyak kissmark yang ada pada leher, dada dn di perut suga, itu membuatkan jimin merona, selepas mengingat malam pertama pada malam semalam..
Suga:"syg malam tadi kau terlalu ganas"sambil ketawa perlahan melihat jimin yg sdg merona mengalahkan tomato.
Jimin pon hendak lari masuk ke bilik air, belum sempat dia mahu lari tetiba dia berasa sakit di bawah kelangkang paha dia..
Suga pon terus menghampiri jimin yg terjatuh dia tepi birai katil..
Suga:"syg, gwenchana? "
Jimin:"nea hyung, appo sakitnya, hyung lah ni ganas sangat"
Suga :"tu lah sapa suruh goda hyung hahaha"
Jimin:"hyunnnnnng!! "Sambil meregek ke arah suga.
Suga :"okay ii dh jom mandi dgn hyung"
Jimin :"tapikan hyung dh Mandi "
Suga :"alah x pa biar hyung teman chim mandi"
Jimin:"nea hyung "
Suga terus mengangkat jimin ala bradel style dn terus membawa nya masuk ke dlm bilik mandi..
Utamakan vote and komen ok 💕
YOU ARE READING
I Miss You (YOONMIN + KOOKMIN + VKOOK) BOOK 1 AND BOOK 2
RomanceKisah ini merupakan jimin sedang menanti orang yang rindu iaitu min yonggi, pada suatu hari jimin terpaksa berkahwin dgn jeon jungkook, sedikit demi sedikit jimin mencintai jungkook itu, tapi tidak terlalu banyak cintanya kepada jungkook, di dalam...