ep19

1.4K 80 0
                                    

Hospital seoul

Sesudah tiba di hospital tersebut, suga dn jimin pon pergi ke kaunter..

Nurse:"adakah kamu berdua ni keluarga daripada tuan park dn puan park?"

Yoonmin:"nea ii "

Nurse:"sebentar ye"

Nurse:"no bilik ialah 220 "

Tanpa membuang masa jimin pon terus berlari meninggalkan suga..

Sesudah sampai, jimin melihat abang angkat, isterinya dn kakak dia pun ada sekali, dia pon terus berlari

Jimin :"luhan hyung macam..hiks..keadaan omma dgn appa? "Tanya jimin dgn mengalir kan air mata dgn deras

Luhan menantap kesian kepada jimin, begitu juga isteri nya luhan yang bernama jennie, dn adik kandung jimin pulak terus memeluk jimin untuk menenangkannya..

Tiba ii pintu bilik wat kecemasan itu pon terbuka, dn terpampar muka sedih doktor suho itu..

Doktorsuho:"maaf kami dh cuba yang terbaik, dia dh x da"suho pon menundukkan kepalanya..

Jimin:"A-apa masuk doktor dia x da?, tk ii doktor main ii kan? "

Doktorsuho itu hanya menundukkan kepalanya sahaja..

Jimin:"DOKTOR JANGAN LAH DIAM..HIKS...SHU TOLONG CKP SEMUA NI MIMPI JE, JEBAL! "

Shuhua:"oppa..hiks..omma dn appa dh x da...hiks...." kata shuhua sambil mengalirkan air mata dgn derasnya

Jimin mula mengeling-geling kepala nya, dn mula menjerit.

Jimin:"X II, OMMA DGN APPA MASIH HIDUP!!!!, OMMA DGN APPA X LEH TINGGALKAN CHIM!!!!!, CHIM SYG OMMA DGN APPA!!!, PLEASE AKU NK OMMA DGN APPA AKU BALIK!!!! "

Yonggi yg baru sampai, mendapati jimin menjerit ,terus memeluk jimin..

Manakala luhan pon terus duduk dn menangis, dn Jennie terus memeluk shuhua, yg mula menangis dgn teruk.

Jimin:"omma ,appa napa tinggalkan chim..hiks "katanya dgn lemah.

Selepas itu , jimin masuk ke dalam bersama dgn shuhua, dn melihat omma dgn appa nya.

Jimin:"omma, appa..hiks.. Terima kasih sbb jaga jimin daripada kecik sampai ke besar..hiks...saranghea omma dn appa"jimin pon mengucup dahi omma dgn appanya

Shuhua:"Omma, appa...hiks...terima kasih selalu tahan dgn perangai shu yg mengengada dn selalu manja ni, shu minta maaf kalau shu ada lukakan hati omma dgn appa, walaupon shu x da wat salah, tapi takut shu ada buat salah kat omma,appa...hiks...saranghea omma,appa semoga tenang di sana..hiks" shu pulak mengucup pipi omma dgn appa nya .

Jimin terus memeluk adik kesayangan dia tu dn menangis bersama.

Selepas itu,shuhua dgn jimin pon keluar dari bilik wat itu dgn perasaaan berat hati, lepa itu giliran luhan dgn Jennie pulak yg masuk.

Luhan menantap omma dgn appanya dgn perasaan yg sgt sedih. Begitu juga dgn jennie

Luhan:"omma, appa ,terima kasih terima lulu dalam keluarga korang, dn terima kasih ambil lulu daripada rumah anak ii yatim piatu dn menjaga lulu dgn baik , jasa omma dgn appa x kan aku lupakan..hiks.. Saranghae omma appa... Hiks" luhan pon terus memeluk omma dn appa angkatnya dn mengucup dahi kedua ii nya.

Jennie :"omma, appa..hiks.. Terima kasih terima jen jadi menantu omma dn appa, dn terima kasih omma ajar jen memasak, walaupn jen x berapa mahir sgt, tapi skrg jen dh pandai masak, itu pun...hiks..omma yg ajar....dn appa juga terima kasih selalu nasihat jen apabila jen ada masalah apa ii....hiks.. Saranghea omma appa..."dn mengucup kedua pipi org tuanya itu.

Selepas itu JENNIE memeluk luhan dn menangis teruk di bidang dada luhan dgn air mata yg mengalir dgn derasnya..

Slepas itu luhan membwa jennie keluar dari bilik itu, dn giliran suga pon masuk ditemani oleh jimin..

Yonggi:"omma appa, thank terima yoon jadi menantu omma dn appa, dn jimin akan yoon jaga baik ii, saranghea omma appa, terus mengucup dahi org tuanya jimin..

Slepas itu jimin dn suga pon keluar dari wat itu...

S

K

I

P

Selepas omma dn appa jimin sudah dibakar dn tinggal abunya diletakkan di makam, jimin dn suga pon pulang ke rumah.

jimin pon terus naik atas terus mandi,  dn telah siap memakai baju di rumah sahaja, jimin turun ke bawah dn duduk di sofa dn termenung.

Yonggi dtg dn terus memeluk jimin dari belakang.

Yonggi:"fikir apa tu? "

Jimin:"x da papelah"

Yonggi:"syg esok dh nk kahwin kan?,jadi hyung nk syg jangan sedih ii ok ingat x pesan omma dgn appa syg?"

Jimin pon mengangguk.

Yonggi:"jadi hyung nk syg ceria cam dulu, x mau lah tgok muka syg sedih ii ok"

Jimin:"nea hyung"

Jimin menarik tangan yonggi untuk duduk disebelah,dn terus memeluk yonggi .

Jimin:"saranghea hyung"

Suga:"nado"

*****************

I Miss You  (YOONMIN + KOOKMIN + VKOOK) BOOK 1 AND BOOK 2Where stories live. Discover now