Keesokan paginya...
Jam sudah menunjukkan sudah pukul 8:30am, apabila matahari memacari di bilik jimin..Apabila jimin bangun, org pertama yg dia lihat adalah org yang dicintai iaitu suga...
Jimin cium pipi suga sekilas, dn jimin teringat pada malam semalam yang dia buat benda tu, ia membuat kan pipi jimin memerah..
Jimin baring di dada yonggi dn mendongak menatap yonggi lama, dia memegang muka suga dn mengulas pipi nya dgn lembut
Jimin:"saranghea hyung"gumam jimin perlahan..
Suga:"nado saranghea jimin-ah"
Jimin terkejut mendengar suga menjawab percakapan dia tadi, dia mula menutup muka dia akibat malu .
Suga mula membuka mata dia melihat sdg jimin menutup mata,malu agaknya..
Jimin:"bila hyung bangun? "
Suga:"masa chim cium pipi hyung"
Jimin membuka mata dn mendongak ke arah suga dn memberikan morning kiss kat suga..
Jimin bangun dn terus menuju ke bilik mandi, satu benang pon x da kat badan dia.. Sebelum dia bangun suga menahan pergelangan tangan jimin..
Suga:"mandi sama ii jom"
Jimin:"eeee hyung ni"pipi jimin dh memerah
Suga :"alah boleh lah"
Jimin:"hmm ok"
Suga mengangkat jimin ala bride style, dn terus masuk ke dlm bilik mandi..
Selepas mandi dn memakai baju, jimin terus pergi ke dapur untuk memasak, dia melihat jungkook menunggu masakkan taehyung..
Jimin edah kan jimin pergi ke gas sebelh(dia punya tempat memasak ada dua dgn meja makn, ok tapi jauh sikit), dn jimin pon mula memasak..
Semasa jimin sdg sebuk memasak, dia melihat suga sdg menuju ke arah dia dn memeluk jimin dari belakang..
Manakala jungkook menatap jimin dgn jealous..
Semasa jimin pusing kebelakang suga mengucup bibir jimin sekilas.
Jimin:"ey apa ni "pipi jimin dh memerah
Suga:"morning kiss"sambil senyum ke arah jimin, dn jimin kembali menoleh ke dpn..
Jimin:"kan tadi chim dh bagi morning kiss? "
Suga:"tu tadi chim yang bgi, tapi ni dari kekasih cinta hati chim"
Jimin mematikan gas apabila masakkan sudah siap dn menoleh ke arah suga, dn menyorokkan muka nya di bindang dada suga, akibat malu.
Jimin:"suka erk buat chim blushing"
Suga :"hihihi, tapi chim kalau blushing tetap comel tau"
Bertambah pipi jimin merah, dh macam tomato
Manakala jungkook mengalih kan pandangan ke tempat lain, akibat dh terlampau jealous..
Suga:"chim hyung lapar lah"
Jimin mendogak ke arah suga, dn tersenyum manis ke arah suga..
Suga membalas senyuman jimin itu..
Jimin pon mula hidangkan di meja makan..
Diorang pon mula makan sambil gelak dn bersweet-sweet..
Manakala jungkook dn taehyung,makan tampa berbicara...
YOU ARE READING
I Miss You (YOONMIN + KOOKMIN + VKOOK) BOOK 1 AND BOOK 2
RomantikKisah ini merupakan jimin sedang menanti orang yang rindu iaitu min yonggi, pada suatu hari jimin terpaksa berkahwin dgn jeon jungkook, sedikit demi sedikit jimin mencintai jungkook itu, tapi tidak terlalu banyak cintanya kepada jungkook, di dalam...