🐚chapter 5 - Jaonli Island

149 18 16
                                    

Η Jisoo απλά κοιτούσε την βάρκα να πλέει προς τα ανοιχτά,με τα πόδια της μαζεμένα στο στήθος της.Ήταν τόσο ηλίθια.Πώς σκατά της ήρθε να βοηθήσει το αγόρι αυτής της σκυλοξαδέλφης της.Μισούσε τον εαυτό της που ήτανε τόσο καλός με τους άλλους μερικές φορές,ιδικά σε άτομα που δεν το άξιζαν.

Με την ανάσα της να τρέμει,προσπαθεί να πιάσει το τιμόνι έστω για να βγάλει τον εαυτό της από αυτήν την δύσκολη κατάσταση.

Τα παρατάει,αρχίζοντας να κλάει λιγάκι,όχι από λύπη,μα φόβο .Κοιτάζει αγχωμένα γύρω της,καθώς περνάει μπροστά από μερικές προβλήτες,αργά μα σταθερά,με την ελπίδα ότι κάποιος θα την σώσει.

Αχ Jisoo μου πρίγκιπες να σε σώσουν εύκολα δεν βρίσκεις τελευταί...

"ΑΑΑΑΑΑΑ ΠΟΙΟΣ ΕΙΣΑΙ;"

🌊

"Γαμημένη ζέστη" Η Lisa λέει στον εαυτό της καθώς περπατάει.Τελειώνοντας το πολύ διάβασμα Κορεάτικων για σήμερα,είπε να βγεί έξω για λίγο να ξεσκάσει.

.Είχε ζέστη σήμερα στην Σεούλ,ευτυχώς δηλαδή μετά απο μέρες ψόφο και τίποτε άλλο καλό είναι να βλέπεις ήλιο.

Παρατηρεί στο βάθος ένα ζόντιακ να περνάει μπροστά από την κοντινότερη αποβάθρα αργά.Μέσα του ένα κορίτσι υπήρχε,στην άκρη του και φαινόταν σαν να φοβάται,και να μην ξέρει να το οδηγάει.Κοιτάζει καλύτερα και παθαίνει σόκ με το ποιός ήταν μέσα.

Η Jisoo!

Σίγουρα δεν θα άφηνε το άτομο που την έσωσε από την Yio σε τέτοια κατάσταση.Έπρεπε να την βοηθήσει.Παρατηρεί αγχωμένα γύρω της για έναν τρόπο να την βοηθήσει:Το ζόντιακ πλησίαζε σε μία αποβάθρα κοντά στην ίδια.'Θα κάνω σπρίντ και θα ορμίσω προς την βάρκα καθώς φτάσει' σκεύτικε,αλλα υπήρχε το ρίσκο να καταλήξει στην θάλασσα.

'Η τώρα η ποτέ' είπε στον εαυτό της,καθώς έτρεξε όσο πιο γρήγορα μπορούσε,και με μια βαθιά ανάσα,δίνει το πιο δυνατό σάλτο που θα μπορούσε κανείς.

«ΑΑΑΑΑΑΑ» Η Jisoo τσιρίζει με την πιό δυνατή φωνή που θα άντεχε ένας άνθρωπος.Ήταν κατατρομαγμένη,μιάς και δεν είναι σύνηθες να πετάγεται κάποιος από τα ξεκούδουνα και να εμφανίζεται μπροστά σου σε στυλ superhero χωρίς να πάθεις έμφραγμα.

«Jisoo ηρέμησε,η Lisa είμαι που με έσωσες από την κοπέλα το πρωί» της λέει όσο πιο ήρεμα μπορεί ώστε να μήν την ταράξει.

Η κοπέλα αναγνωρίζει το άτομο μπροστά της και χαλαρώνει.«Πώς όμως;» αναρωτιέται κοιτώντας πώς σκατά βρέθηκε μπροστά της.

ѕιяєи мє∂ℓєу🐚 ~blackpink~Donde viven las historias. Descúbrelo ahora