Hoshi imagines

352 31 0
                                    

  Mint minden este, ma is eggyütt aludtatok el Hoshi-val.
Reggel valami moscorgott melletted, pntosabban valaki, de mire megfordultál volna már kipattant az ágyból. Ki lett volna az, ha nem Hoshi? Ránéztél az órára és akor láttad hogy hajnali egy, mit akarhat?!

-Hoshi, mit csinálsz?-kérdezed kicsit fáradt hangon

-Jaajj, (T/N) nem akartalak felkelteni! Amúgy meg bemegyek próbálni.

-De még a többiek is alszanak!-jeleted ki értetlenkedve

-De be kell gyakorolnom az új koreográfiát!

-Akkor 5 perc, és készen vagyok! Várj meg, én is menni akarok

Nem szólt semmit csak megvárt, miután elkészültél elindultatok. Nincs nagyon messze a cég, és senik nincs az utcán, tehát tökéletes az időzítés. Nem sokkal késöbb be is értek és minden féle tétovázás nélkül neki áll táncolni. Te leültél a kanapéra, és csak nézted, ahogy táncol. Nagyon ügyes, és mindíg szerettél vele lenni. Így ezt most sem halaszthattad volna el!
Pár percel késöbb Hoshi feléd int, hogy menj oda. Mikor így cselekszel Hoshi hátulról áttkatolja a derekad és így tancoltok tovább, néha elenged pár pecre. Ezután így fojtatjátok kb. 1-2 órán keresztül, mikor belépett az ajtón Jun. Ekkor nagyon megijedtek, és Jun-t követi s többi 11 tag. Te ismét helyet foglalsz a kanapén, és örömmel nézed ahogy a többi tagnak tanítja a koreográfiát. Gyakran rád néz, de nem tűnsz szomorúnak hisz büszke vagy rá, és az egész csapatra.
A mai napig hihetetlen büszke vagy, hisz végig követhetted az egészet, és te magad is elmondhatod hogy tudod az Oh My koreográfiáját és szövegét egyaránt. Minden díjjnál eggyütt izgulsz a fiúkkal, lehet még jobban is mint ők. Hisz fontos neked, hogy megkapják amit érdemelnek! De tudod, hogy minden Carat így érez!😊

Sziasztok, tudom ez kicsit rövid lett sorry!😅 De szerintem egész cuki lett! Igen még az Oh My is szerepel benne, jeejj!
Minden esetre remélem élveztétek!😊

A 17 és teWhere stories live. Discover now