Sziasztok. Tudom nagyon rég volt rész. Ezt nagyon sajnálom! Remélem nem haragszotok. De most itt vagyok egy Mikulásos külön kiadással. Remélem tetszeni fog, jó olvasást!😉😀
Mint minden éven, idén is ellátogatott az iskolátokba a "Mikulás". Éppen ültél kémia órán, mikor dörömböltek az ajtón. Tudtad, hogy ez a "Mikulás" lesz. És megérzéseid nem csaltak, benyitott a krampuszaival. De idén nem tudtad eldönteni, melyik végzős lehet. És a krampuszok is fiúk voltak.
-Ho ho ho. Szerbusztok gyerekek! - mondta mély hangon - Kicsit késtem, de ez Rudolf hibája! - kezdett el kacagni - Jók voltatok?
-Pff igen! - ordítod be
-Ohh, te lennél (T/N)? - kérdezte
-Igen! Miért? Nem voltam elég jó? - keztél el nevetni
-Nem azért kérdezem, csak úgy hallottam Carat vagy!
-Jól hallottad! - mutattad fel a Seventeen-es füzeted
Ekkor levette szakállát (kicsit furán hangzik). És észre vetted, hogy a Mikulás nem más, mint S.Coups, a krampuszok pedíg a Seventten többi 12 tagja. Ekkor felpattantál a helyedről és odarohantál hozzájuk. Persze kértél aláírást, és képet is. Egyszerűen nem tudtad felfogni, hogy mi is történt.
-De nem csak ennyi! - jelentette ki Woozi - Az egész napot velünk fogod tölteni, vagy inkább mi veled! - kezdett el nevetni-OMG - keztél el fangörcsölni
-Jah, és még suliból is kikértünk. Tehát most te velünk jössz! - mondta Coups
-Ahhh köszönöm! - ölelted meg néhányukat
Ez után elindultatok, és gondoltad haza vezeted őket. Mikor beléptél a házatokba a szüleid eléggé érdekesen néztek rád. De mikor elmesélted, hogy mi is történt azonnal mehértették. Gondolkoztál rajta, hogy mit tudnál nekik mutatni, mikor végigfutott egy ötlet az agyadon. Megmutatod nekik a motorod. Ugyan is kis korod óta cross motorozol. Mikor kivezetted őket a motorhoz, azonnal előtört belőlük az igazi fiú. Egyfolytában kérdeztek tőled, és egy vissza térő kérdés volt, hogy mehetnek-e vele. Amire persze igent mondtál.
-Woowww ez nagyon jó! - mondta Seungkwan miután kipróbálta
-Ugyeee? - Mondta S.Coups
-Aaaa - mondta Jeonghan
És ezt így fojtatták kb egy órán átt. Te is memutattad mit tutsz, nemhogy már azt higyjék, jogy jobbak nálad.😉😂 Megtapsoltak, és megdícsértek. Mivel még is December van már kezdett elég hideg lenni, így gondoltad ideje lenni vissza menni. Anyukád forró csokival várt titeket. Ami nagyon jól esett. Miután mindenki megitta felmentetek a szobádba, és neki álltatok beszélgetni.
-Olyanok vagyunk mint az öreg asszonyok a piacon! - kezdett el nevetni Jun
-Csak te vagy olyan! - mondta DK
-ÜVEGEZZÜNK! - üvöltött fel Johua
-Okéé - mondtátok mind egyszerre
-(T/N) Felelsz vagy mersz?
-Felelek
-Ki tetszik a legjobban? - mind ezt olyan tekintettel mondta ki Woozi, mintha azt akarná őt mondjam
-Háátt.....(te biasod neve).... - mondtad ki végül
-Yaass! Én mondtam! - üvöltött fel az elöbb említett személy
-He? - értetlenkedtél
-Mindegyikünknek tetszel, ezért akartunk üvegezni, hogy kiderítsük. - vallotta be Woozi
-Jaajj srácok, ha simán megkérdeztétek volna, akkor is elmondtam volna...
-Oh... - mondta Coups
-Várj, tehát mindegyikőtöknek tetszem? - kérdezted
-Igen.... - mondta Mingyu
Még beszélgettetek, mikor sajnos eljött a nap vége. A fiúknak menniük kellett. Jött a szomorú búcsú ideje. A fiúk is szomorúak voltak, és te is. Végül nehezen de elmentek a srácok. Fementél a szobába és már is borzasztóan rossz érzés kerített hatalmába. Ez életed legszebb napaj, de sajnos véget ért.
Vagy mégsem?!
Hirtelen csippan a telefonod.(Te biasod neve)
(B/N): Szia! (Te biasod) vagyok! Gondoltam független, hogy véget ért ez a nap, még tarthatnánk a kapcsolatoto.
(T/N): Ohh szia! Hát nincs ellenemre!😉😂
(B/N): Rendben, ez esteben mi újság veled? 😃
(T/N): Semmi. És veled?
Így fojtattárok egészen késő estig. Még jobbna megismertétek egymást. És még jobban szereted. Nem tudod mi lesz ennek a kimenetele, de reméled a legjobbakat.
Már bele sem mersz gondolni abba, mi lett volna, ha nincs ez a nap. Nem jön a Seventeen. Nem ismered meg a Biasod. De hála Istennek összejött minden és az álmod valóra vált.
YOU ARE READING
A 17 és te
FantasyEz a könyv egy Seventeen-es könyv lenne, amiben különböző történetek lesznek.