Vernon imagines

304 25 0
                                    

Te és Vernon nagyon ritkán veszekedtek. De ha összekadtok, akkor nagyon. Most is ez történt. Viszont ez esetben tényleg Vernon volt a hibás. Nagyon haragszol rá, és már vagy 5 órája, nem csak hogy hozzá sem szólsz, hanem még a szemébe sem nézel. Nagyon megbántott. Persze te ezt tudod hogy könnyen le tudna venni a lábadról. De ő még erre nem jött rá.
Éppen a konyhában volt mikor te "véretlenül" bele löktél. Ekkor feléd fordul és elkap, így megakadájozza hogy el tudj menekülni.

-Mi a bajod?-kérdezi de te a fejed a másik irányba kapod

-Valaki nagyon haragszik rád Vernon!-kezd el nevetni Woozi

Vernon csak mégesen rá tekint az előbb felszólaló emberkére, majd ismét téged néz. Ezek után se szó, se beszéd elrángat a szobátokig és annyit mond "5 perc, és legyél készen!" nem tudod mit akar, de felöltözöl. Persze neked ez nem 5 perc, hanem fél óra. De a lényeg hogy elkészültél, és Hansol már az ajtóban állt. Miután felvetted cipődet, kézen ragadott és elrángatott az autóig. Beültetek majd egy hosszú csöndes út következett. Eggyikőtök sem szólt a másikhoz. Vernon az utat, te pedíg a tájat bámutad.
Egy jó óra elteltével megállt, és kisegített az autóból. Elsétáltatok egy étteremig. A kedvec éttermedig.

-Remélem most már nem haragszol!-mosolyog rád majd egy asztalra mutat

-Nem!-szemeid felcsillannak majd helyet foglalsz

A pincér nem sokkal késöbb hozza a finomnál finomabb ételeket. Amiket szinte azonnal el is fogyasztotok.
Ez egy csodás este volt. Egy csodás személlyel. (Legalább is a számodra!😉)

 (Legalább is a számodra!😉)

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
A 17 és teDonde viven las historias. Descúbrelo ahora