Ezt a rész kifejezetten egy barátnőmnek írom, tehát remélem tetszeni fog!😊
De azért remélem ti is élvezni fogjátok!😅❤Zico-val már egy jó ideje ismeritek egymást. És kb 2 éve együtt is vagytok. Amit már a rajongók is tudnak. És meglepően jól fogadták, hogy kedvencük nem szabad. Ennek mind a ketten nagyon örültetek.
Egy szép napon úgy döntöttetek, hogy hozzá költözöl. A csomagokat segített felcipelni, igazi úri ember módjára.
Az óta már eltellt pár hét. Még mindíg olyan, mint ha csak tegnap jöttél volna. Ugyan annyira örültök ennek az egésznek.-Jaajj Regi..annyira boldog vagyok, hogy végre itt laksz velem!-mosolyog
-Én is Jiho!-mosolyogsz rá olyan boldogan, mint ha már a nász úton lennétek (😏)
-De viszont most mennem kell. Maj még találkozunk Honey!-kacsint egyet, majd ad egy puszit a szádra
-Oké...szia...
Már egy jó óra elltelt. Mikor feltűnt, hogy Jigo mostanában sokat van távol. Nem azt mondod, hogy nem bízol benne, csak mostanában gyanúsan sokat "próbál"!
Hogy eltereld godolataid neki állsz Vlive-ozni. De lehet nem kellett volna, hisz mindenki nagyon fura volt. Egyfojtában Zico-ról kérdeztek, és ez zavaró volt. 2 óra múlva be is fejezted. Nagyon fura volt neked ez az egész. Nem érted, mi üthetett Jigo-ba.
Zico pár órán bellül haza ment, és elhívott vacsorázni. A kedvenc helyedre mentetek.-Remélem nem gond, hogy keveset vagyok otthon.-mondja csalódottan
-Nem-sóhajtassz egyet
-De Honey...tudod a comeback...
-Tudom...Tudom...
Ezek után nem nagyon beszéltettek, hisz meghozták az ételt.
Miután mindent megettetek, elindultok de még nem mentek haza.-Gyere Honey, mutatok neked egy gyönyörű helyet. Bár nem annyira szép, mint te.-mongja kicsit perverz fejjel
Hogy hova visz, azt még te sem tudod. De sosem csalódtál még Jigo-ban így hiszel neki.
Hosszas séta veszi kezdetét. De megérte mivel mikor felértetek egy hegyre hihetetlenül szép látvány tárult elétek, amivel be lehetett látni egész Szöul-t. Varázslatos volt, olyan, mintha egy mesében lettél volna. És a hab a tortán az volt ami most jött.
Zico letérdelt eléd, és egy kis dobozkát húzott ki az egyik zsebéből. Kinyitotta, és egy gyűrű volt benne.-Regi, leszel a feleségem?
-Igen-vágod rá szinte azonnal
Felhúzza a gyűrűt az ujjadra. És megölelitek egymást, mint egy ilyen tipik romcsi filmben. Így vagytok kb 5 percig, és utána Zico karon fog, és elindul veled hazafele.
-Gyere drága feleségem, menyjünk haza. Jah, és ezért nem voltam otthon sokáig!-kezd el kínosan nevetni-nem azért mert van valakim. A fanoknak mindent elmondtam.-még mindíg nevet
-Oké, hiszek neked!-rádőlsz a vállára és elkezdtél nevetni
Mikor haza értetek szinte azonnal ledőtetek az ágyra és el is nyomott titeket az álom. Hisz ez egy elég hosszú nap volt, ráadásul Zico végig ezt tervezte amikor nem volt otthon. Úgy, hogy a comebac is a nyakukon van.
Hihetetlenül jó férjed van!😉Remélem tetszett!😅😘
KAMU SEDANG MEMBACA
A 17 és te
FantasiEz a könyv egy Seventeen-es könyv lenne, amiben különböző történetek lesznek.