Πριν διαβασεις!!

1.4K 40 0
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΣΗΜΕΊΩΣΗ: ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ΑΥΤΌ ΠΕΡΙΈΧΕΙ ΠΟΛΛΈΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΈΣ ΣΚΗΝΈΣ

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

ΣΗΜΕΊΩΣΗ: ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ ΑΥΤΌ ΠΕΡΙΈΧΕΙ ΠΟΛΛΈΣ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΈΣ ΣΚΗΝΈΣ. ΑΝ ΝΙΏΘΕΤΕ ΆΒΟΛΑ ΜΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΉ ΣΕΞ ΠΑΡΑΚΑΛΏ ΝΑ ΜΗ ΔΙΑΒΆΣΕΤΕ ΤΟ ΒΙΒΛΊΟ. ΣΧΌΛΙΑ ΤΎΠΟΥ 'ΙΟΥΥΥ.' 'ΣΙΧΑΜΈΝΟ' κλπ ΘΑ ΔΙΑΓΡΆΦΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ ΣΠΑΣΤΙΚΆ af. KAI ΑΠΌ ΤΗ ΣΤΙΓΜΉ ΠΟΥ ΓΝΩΡΊΖΕΤΕ ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΌΜΕΝΟ ΔΕΝ ΕΥΘΎΝΕΤΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΆΛΛΟΣ ΓΙΑ ΑΥΤΌ ΠΟΥ ΠΡΌΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΉΣΕΙ ΠΈΡΑ ΑΠΌ ΕΣΆΣ.

ΤΑ ΚΕΦΆΛΑΙΑ ΜΕ SMUT( DIRTY) ΘΑ ΈΧΟΥΝ ΑΥΤΌ ΤΟ ΣΉΜΑ * ΣΤΟΝ ΤΊΤΛΟ. ΑΠΛΏΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΊΣΤΕ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΜΈΝΟΙ.

Αν δεν σας αρέσει το θέμα ή ο τρόπος που εξελίσσονται τα γεγονότα μπορείτε να σταματήσετε την ανάγνωση. Κακόβουλα σχόλια που θα χαρακτηρίζουν την πρωταγωνίστρια ως 'Πουτάνα' κλπ , θα διαγράφονται και οι χρήστες θα μπλοκάρονται. Είναι αισχρό, να 'κράζετε' τα λάθη, τις σεξουαλικές προτιμήσεις και τα kink του καθένα.

Σεβαστείτε λίγο την συγγραφέα και εμένα που έκανα τον κόπο να το μεταφράσω.

Επίσης, όπως καταλάβατε το βιβλιο αυτό κάνει αναφορά στον χριστιανισμό και θίγει το θέμα της πίστης. Οι σκέψεις και τα πιστεύω της πρωταγωνίστριας δεν αντικατοπτρίζουν ούτε τα δικά μου ούτε της συγγραφέως. Αυτά που λέει η πρωταγωνίστρια μπορεί να είναι ακραία για εσάς αλλά guess what Hun.... Δημοκρατία λέγεται, Google this shit. Δεν με ενδιαφέρει αν πιστεύετε ή όχι, το μόνο που απαιτώ είναι να μην κάνετε τους άλλους να νιώθουν άβολα για αυτά που πιστεύουν ή δεν πιστεύουν. Αν κάποιος το παίζει αρχιμανδρίτης στα σχόλια ή φανατικός άθεος δημιουργώντας δράμα και τσακωμούς θα τον μπλοκάρω.

Επίσης η πρωταγωνίστρια -ισως- είναι λίγο χαλαρών ηθών για τα δικά σας δεδομένα αλλά chill. Μην στάξετε φαρμάκι είναι unnecessary drama. I mean και εγώ ζηλεύω που δεν μπορώ να suck daddy's lil monster αλλά calm your titties fam 💗

Συγνώμη αν ακούγομαι σαν μπιτσάρα αλλά ειδα αρκετά σχόλια στο βιβλίο της συγγραφέως που έβριζαν την πρωταγωνίστρια ή έλεγαν 'ΑΗΔΊΑ' ,'ΙΟΥ' κλπ. σε σκηνές σεξ. ΈΛΕΟΣ. ΣΕΞ ΕΙΝΑΙ!! Πουτσες και βυζιά ! Κάτι που όλοι έχουμε δει και κάτι που οι περισσότεροι θα ζήσουμε ή έχουμε ήδη ζήσει. Και δεν ξέρω για εσάς πάντως εγώ έχω γενετικά όργανα και πραγματικά δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει τέτοια προκατάληψη για το σώμα του ίδιου ή του αντίθετου φύλου! Οπότε αράξτε και απολαύστε την ιστορία.

Συγγραφέας αυτού του καλογραμμένου βιβλίου είναι η sillystylesxx .Μπορείτε να την ακολουθήσετε και να διαβάσετε και τα υπόλοιπα βιβλία της.Όλα τα credits πάνε σε εκείνη, εγώ κάνω μόνο τη μετάφραση. Αν κάποιος πιστεύει πως το κάνω λάθος μπορεί να μου στείλει μήνυμα και να μου πει τα λάθη μου ή να διαβάσει την original ιστορία από το προφίλ της συγγραφέως.

Τα πρώτα έξι κεφαλαία έχουν γραφτεί από την Wiccccn , η οποία είχε ανεβάσει αρχικά την μετάφραση του Beg.

Μπορείτε να με ακολουθήσετε για να διαβάσετε τις υπόλοιπες και τις μελλοντικές μου μεταφράσεις. it_s_Pizza

Καλή ανάγνωση.

Beg ✟ H.S (Μετάφραση)Where stories live. Discover now