Θεέ μου, δεν καταλαβαίνει πόσο ελκυστικός είναι. Δεν καταλαβαίνει πόσο δύσκολο είναι να τον κοιτάξουμε απλά και να μην θέλουμε να κάνουμε τίποτα και όλα όσα μπορούμε να φανταστούμε γι 'αυτόν. Ολόκληρη η ύπαρξή του ήταν τέλεια γλυπτική από ό, τι ο Θεός είναι τόσο πιστός. Θέλω να πω, γαμώτο, αν έμοιαζα τόσο καλή όπως και εκείνος, θα ήθελα να φροντίσω να Τον ακολουθώ και τον Λόγο του οπουδήποτε.
Αυτό απλά προστίθεται στο όλο θέμα. Αυτή η σταθερή δέσμευσή του με τον Θεό, τον κάνει τόσο αθώο. Η αθωότητά του ρέει από αυτόν, λες και ζητάει να τον χαϊδεψουμε σαν ένα μικρό σκυλάκι που πίνει πόσιμο νερό απο το μπολ. Δεν θα λέγατε ιδιαίτερα ότι είναι ο Άγιος Ιωσήφ (που βασικά είναι από την πρώτη ματιά), αλλά φαίνεται να είναι από μάτια του. Αυτά τα λαμπερά, μαγευτικά μάτια του. Απλά κραυγάζουν πως είναι το προστατευόμενο αγόρι της εκκλησίας και δεν θέλω τίποτα άλλο παρά να τον απομακρύνω από αυτό. Να τον τραβήξω από το ασημένιο σταυρό του και να κάνω τόσα βρώμικα πράγματα σε αυτόν τον άγιο.
Μπορώ να το πω ήδη πάντως, ακριβώς από τον τρόπο που παίζει αθλήματα: η δύναμη, η απογοήτευση, ο θυμός. Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία , ούτε μία, ότι αυτό το ιερό αγόρι της εκκλησίας, του αρέσει να είναι άγριο. Δεν μπορεί παρά να βάλει όλα αυτά που του προκάλεσαν το άγχος και το θυμό σε κάτι τόσο έντονο και ευχάριστο όσο το σεξ.
Η παρθενιά του αγοριού, η αθωότητά του, η αγνότητα του. Δεν θέλω τίποτα περισσότερο από το να τα πάρω στα χέρια μου και να τα καταρρεύσω σε ένα εκατομμύριο κομμάτια. Δεν θέλω τίποτα περισσότερο απο το να τον παρακολουθήσω να καλεί τον παντοδύναμο Θεό του που βλέπει τόσο πολύ, καθώς χάνει όλο τον έλεγχο.
Και είμαι ακόμα περισσότερο αποφασισμένη να είμαι εγώ αυτή που θα το κάνει να συμβεί.
DU LIEST GERADE
Beg ✟ H.S (Μετάφραση)
FanfictionΤα αγόρια της εκκλησίας ξέρουν να προσεύχονται αλλά ξέρουν πώς να ικετεύουν; ΠΡΟΣΟΧΉ: Η ιστορία περιέχει σεξουαλικές σκηνές, έντονη φρασεολογία, ιερόσυλα σχόλια και άλλα ευαίσθητα θέματα. Διαβάστε με δική σας ευθύνη. written by: sillystylesxx trans...