Three

723 55 8
                                    

Shh" I say while pressing my index finger to hisohso plump lips
"Let me show you what it's like DaddyLet me make you feel good."

  ✟  

Μαθαίνοντας τον τρόπο ζωής και το πρόγραμμα του ένα και μοναδικού Harold Styles, ήταν όλα προβλέψιμα· ακριβώς όπως τα περίμενα.

«Οποιαδήποτε μέρα είναι καλή για εμένα.» δηλώνω γλύφοντας τα χείλη μου, αγγίζοντας άσκοπα την άκρη του μολυβιού στο σημειωματάριο μπροστά μου. «Έχω αρκετό διαθέσιμο χρόνο, αλήθεια. Απλά προειδοποίησε με.» Χαμογέλασα στο εαυτό μου καθώς αυτά που έλεγα είχαν μια διπλή έννοια.

«Λοιπόν, το πρόγραμμά μου είναι αρκετά γεμάτο.» λέει φέρνοντας το χέρι του νευρικά πίσω στον σβέρκο του. «Δευτέρα και Τετάρτη έχω προπόνηση για το baseball μέχρι τις 7. Επίσης έχω και κανονική προπόνηση μετά το σχολείο μέχρι τις 5:30.» συνεχίζει να λέει, λες και το πρόγραμμά του είναι γραπτό στο μυαλό του. Που βασικά είμαι σίγουρη ότι είναι.«Νομίζω αυτά. Α ναι, και η Εκκλησία κάθε Κυριακή από τις 10:30 μέχρι τις 12.»

Φυσικά.

Από τότε που καθόμουν στην κορυφή του θρανίου του, πλέον κάθομαι δίπλα του. Έχουμε ήδη ανταλλάξει αριθμούς και έχουμε συζητήσει για το θέμα περί της διαθεσιμότητας. Θεέ, αυτή η εργασία θα είναι υπέροχη.

«Οπότε μάς απομένουν η Τρίτη, η Πέμπτη, η Παρασκευή και φυσικά το Σάββατο. Είμαι σίγουρη ότι θα βρούμε τις μέρες και τις εβδομάδες που θα μάς βολεύουν. Επίσης σκέφτηκα ότι απλά θα μπορούσαμε να συναντιόμαστε ο ένας στο σπίτι του άλλου, ξέρεις...για να μπορούμε να σκεφτόμαστε καλύτερα.» Προτείνω, σταυρώνοντας τα πόδια μου κάτω από το θρανίο πλησιάζοντας λίγο προς τον Harry. 
Η τεταμένη στάση που κρατάει ήδη μου λέει ότι αγωνίζεται να διατηρήσει τις ορμόνες του και την καταδικασμένη τεστοστερόνη.

«Αμ, ναι, ακούγεται υπέροχο.» λέει ενώ μαζεύει τα πράγματά του. «Να βρούμε μήπως κάποιες ιδέες για αυτό το θέμα; Αυτό είναι το όλο point.» απαντάει δίνοντας ένα μικρό, νευρικό γέλιο.

//////

Προς: Harold
Γειά, σκέφτηκα ότι θα μπορούσα να φτιάξω ένα πρόγραμμα και να βρω μία μέρα όπου θα μπορούσαμε να δουλέψουμε πάνω στην εργασία. Όσο πιο γρήγορα ξεκινήσουμε, θα έχουμε και έναν καλύτερο βαθμό ;) 
Λέω για την Τρίτη, στις 6 ίσως; 
Άσε με να ξέρω 
xox 
Stella 💋

------------

Πατάω το μπλε βελάκι για να σταλεί το μήνυμα και περιμένω για την απάντησή του. Δεν θα είναι γρήγορα αφού είναι Δευτέρα και εκείνος είπε ότι η αθλητική του καριέρα του τρώει πολύ χρόνο στην εβδομάδα του. Στην επόμενη τάξη που αναπηδήσαμε, πετάξαμε κάποιες ιδέες αλλά δεν μπορέσαμε να διαλέξουμε μία. Όσο περισσότερο χρόνο ξοδέψουμε σε αυτή την εργασία, ισούται με περισσότερο χρόνο με τον κ.Άγιο.Τα νευρικά του τικ στην τάξη τον έκαναν μόνο  πιο επιρρεπή στο σχέδιό μου.

Το βλέπω τώρα. Είναι λεπτό το θέμα. Τίποτα περισσότερο από ένα ελαφρύ άγγιγμα στον μηρό, απλά μια ευγενική κίνηση φυσικά. Και πάντα τόσο αργά, απλά θα έχω ξεπεράσει τον μηρό του. Η αναπνοή του θα αυξηθεί δραματικά καθώς κάθε κίνημα που γίνεται από τα ευκίνητα δάχτυλά μου θα αισθάνεται φωτιά στο δέρμα του. Θα αρχίσει να πολεμά τον εαυτό του, και την εσωτερική μάχη μεταξύ του "Είναι αυτό σωστο;" και του "Ναι, γαμα με." . Τότε θα κάνω την κίνηση. Εκεί που θα τον σπρώξω, πιθανώς κάπου στο κρεβάτι του. Θα τυλίξω τα χέρια μου γύρω από το λαιμό του και θα φέρω αργά τα χείλη μου στο σαγόνι του, μετακινώντας τα από το λαιμό του στο αυτί του.

Θα με ρωτήσει "Τι κάνεις;" και θα πει "Αυτό δεν είναι σωστό." αλλά δεν θα με σταματήσει. Θα του ψιθυρίσω στο αυτί, λέγοντας του πόσο πολύ το θέλει. Πόσο αγχωμένος είναι. Ότι πεθαίνει για αυτή την ανακούφιση και ότι θα είμαι εγώ η οποία θα του την προσφέρει.

Φυσικά, θα το συζητήσει αρχικά. Αλλά αυτό μέχρι το χέρι μου να μετακινηθεί στο στρίφωμα του πουκάμισου, πετώντας το στη γωνία του δωματίου. Θα καθοδηγήσω τα χέρια του για να αγγίξει τα γεμάτα στήθη μου. Αφήνοντας τον να ζήσει και να ανακαλύψει ότι δεν ήταν ποτέ σε θέση να το κάνει εξαιτίας του τρόπου ζωής του. Αλλά, πιστέψτε με ότι θα του δείξω. Θα τον ζητήσω να παρακαλέσει για μένα. Θα φτάσω σιγά σιγά στα γόνατά μου και-

Ξυπνάω από την ονειροπόλησή μου από τον αμυδρή δόνηση του τηλεφώνου μου. Η οθόνη φωτίζεται με τις λέξεις 'Νέο μήνυμα'. Αυτό φυσικά είναι το άτομο που τριγυρνάει στις σκέψεις μου.

Από: Harold

Γειά σου Stella. Πιστεύω πως την Τρίτη είναι πολύ καλά. Άμα είσαι εντάξει με αυτό, θα μπορούσαμε να συναντηθούμε στο σπίτι νου, εξαιτίας τουπρογράμματός μου με το baseball. Οι γονείς μου είναι έξω από την πόλη για αυτή την εβδομάδα οπότε δεν θα υπάρχει τίποτα να μας αποσπάσει την προσοχή από το πρότζεκτ.
Τα λέμε

Harry

Beg ✟ H.S (Μετάφραση)Where stories live. Discover now