"You want it rough? Princess, I don't think you knowwhat you just got yourself into."
✟
Οι γοφοί μου άρχισαν να κινούνται εναντίον του καθώς τα χείλη μας συγκρούστηκαν. Η φούστα μου ανέβαινε όλο και πιο πάνω, στο σημείο που δεν την χρειαζόμουν καν αφού πλέον ήταν σχεδόν ανύπαρκτη.
Τα χέρια του έμεναν στους βραχίονες μου, αλλά το στόμα του...το στόμα του έλεγε αλλά πράγματα.
Η γλώσσα του εξερευνώντας με προσοχή το στόμα μου σαν να το είχε κάνει εδώ και χρόνια. Η αποκαλούμενη «έλλειψη εμπειρίας» του κλήθηκε σκληρά από τον "ανιχνευτή" μου. Κανείς δεν μπορεί να είναι τόσο καλός στο να φιλάει με τόσο μικρή εμπειρία. Ακόμα και αυτό, μόνο αυτό μπορεί και με κανει μούσκεμα.
Το χρειάζομαι αυτό· χρειάζομαι κάτι να συμβεί. Δεν νομίζω ότι μπορώ να το κάνω αυτό μόνη χωρίς κάποιο είδος σεξουαλικής απελευθέρωσης. Χρειάζομαι κάποιον να έρθει και σύντομα.
Νιώθω ότι το στέλεχος στα παντελόνια του ωθείται στο μηρό μου καθώς συνεχίζω να κουνιέμαι απαλά εναντίον του. Κινώ τα χέρια μου από το στήθος του στο στρίφωμα του δικού μου πουκάμισου και το τραβάω πάνω από το κεφάλι αποσυνδέοντας τα χείλη μας. Τα πλήρη στήθη μου σχεδόν βγαίνουν έξω από το κόκκινο σουτιέν μου. Τα μάτια του Χάρι διευρύνουν το τον κορμό μου, σκέφτοντας από πού θα μπορούσε να μολύνει το δέρμα στο σώμα μπροστά του. Τα τώρα πρησμένα ροζ χείλη του χωρίστηκαν καθώς τα έγλυψε. Και τώρα επέστρεψε στο να σκέφτεται...δεν καταλαβαίνει ότι η υπερβολική σκέψη ποτέ δεν οφέλησε κανέναν;
Οπότε, προτού προλάβει να χαλάσει αυτή την ωραία στιγμή που έχουμε, μετακίνησα τα χέρια μου στην ζώνη του, ξεκουμπώνοντάς την καθώς τα χείλη μου έκαναν την επίθεσή τους στον λαιμό του. Έπρεπε να το κάνω αυτό γρήγορα αλλιώς θα αντιδρούσε και θα χανόταν ο πόθος.
Γιατί στο καλό να βάλει τζιν παντελόνι μετά το ντουζ; Ήταν δύσκολο να το βγάλω, αλλά και πάλι δεν υπήρχε τίποτα που δεν μπόρεσα να βγάλω από ένα αγόρι.
Οι ήσυχοι αναστεναγμοί του γέμισαν το δωμάτιο όταν το χέρι μου επιτέλους άγγιξε κάτω στο παντελόνι του. Τα δάκτυλά μου πήγαν στο εξογκώμά του, και κατάφεραν να εντοπίσουν το μεγάλο περίγραμμα. Μπορούσα εύκολα να καταλάβω ότι το μέγεθός του ήταν πολύ μεγαλύτερο απ' οτι περίμενα. Ήταν ντροπή που δεν ήταν ακόμη στο στόμα μου.
Καθώς έβγαζα τα σλιπ που φορούσε, αρκετά για να χωρέσει το χέρι μου, μίλησε. «Stella, Ε-εγώ» είπε τραυλίζοντας καθώς προσπαθούσε να αρθρώσει μια πρόταση.
«Shh, είμαστε τόσο κοντά τώρα. Είσαι ανταγωνιστικός, σωστά;» ρώτησα.
Κ
ουνάει μόνο το κεφάλι του έντονα, καθώς δεν μπορούσε να σχηματίσει μια πρόταση για να σώσει τη ζωή του.
«Τότε θα ξέρεις ότι ποτέ δεν τελειώνεις κάτι που έχεις ήδη ξεκινήσει. Βγαίνεις νικητής και αυτό ακριβώς είναι που θα σε κάνω.»Και με αυτό τον παίρνω στα χέρια μου. Τα χέρια του επιτέλους πιάνουν του γοφούς μου. Η φλέβα στον λαιμό μου βγαίνει έξω έτσι όπως κουνιόμουν με σταθερό ρυθμό. Τα χείλη του κατευθύνονται στον λαιμό μου, ρουφώντας και αφήνοντας όμορφους μώλωπες εκεί.
Συνέχισα να κουνάω τους γοφούς μου εναντίον του έτσι όπως τον χάιδευα τόσο προσεχτικά. Ένα από τα χέρια του πηγαίνει στο στήθος μου και το πιέζει δυνατά. Ένας αναστεναγμός ξεφεύγει από τα χείλη μου ενώ εκείνος έμενε στον λαιμό και στο στήθος μου.
Θέλω να έρθει. Θέλω να τον δω να τα χάνει. Τον ήθελα.
Οι κινήσεις μου έγιναν γρηγορότερες σφίγγοντας την λαβή μου ελαφρά. Το σώμα του τεντώθηκε στην αλλαγή αυτή. Ήταν κοντά. Τόσο κοντά.
«Έλα για εμένα. Είσαι τόσο κοντά, το ξέρω. Έλαμεγάλο αγόρι, έλα για εμένα.»
Το κεφάλι του πέφτει πίσω σε ένα σημάδι καθαρής έκστασης. Άλλες λίγες ταχείες κινήσεις και αυτό ήταν. Το στόμα του άνοιξε και κράτησε τα μάτια του κλειστά. Το δέρμα του γυαλίζει και η αναπνοή του είναι ασταθή. Ήταν όμορφος.
Καθώς κατέβηκε από την ευφορία του, έσκυψα προς τα εμπρός και ψιθύρισα στο αυτί του.
«Νομίζω πως αυτό το project θα έχει πολύ πλάκα, μωρό μου.»
YOU ARE READING
Beg ✟ H.S (Μετάφραση)
FanfictionΤα αγόρια της εκκλησίας ξέρουν να προσεύχονται αλλά ξέρουν πώς να ικετεύουν; ΠΡΟΣΟΧΉ: Η ιστορία περιέχει σεξουαλικές σκηνές, έντονη φρασεολογία, ιερόσυλα σχόλια και άλλα ευαίσθητα θέματα. Διαβάστε με δική σας ευθύνη. written by: sillystylesxx trans...