Two

777 57 20
                                    

"It's too late to turn back now. The once emerald gazethat was once held in his eyes is now swallowed bythese blacklust filled orbsHe takes hold of both myhands and pins them against the wall behind usHe'snot here to playoh noDaddy came to finish what hestarted."

  ✟  

Όσο περισσότερο τον κοιτάω επίμονα στο χημικό, τόσο περισσότερο σκέφτομαι αναλύοντας τα πράγματα  Όσο πιο πολύ αρχίζω να παίρνω τα χαρακτηριστικά που κατέχει, άλλο τόσο αδιαφορώ για το τί λέει ο κ. Lenard. Είτε πρόκειται για χημικό δεσμό είτε για μόρια, δεν με ενδιέφερε στο παραμικρό.

Όχι, το μοναδικό σημείο ενδιαφέροντος σε αυτή τη ζοφερή, χημική τάξη γεμάτη με άλλα είκοσι παιδιά, ήταν εκείνος. Δεν είμαι σίγουρη πως το κάνει. Πώς μπορεί να καταφέρει να είναι πάντα τόσο ελκυστικός, χωρίς να κάνει τίποτα. Αυτός, φυσικά, δεν παρατηρεί τίποτα.

Αντ 'αυτού μπορείς φυσικά να τον δεις να απορροφά όλες  τις πληροφορίες που τελικά θα τον οδηγήσουν να πάρει τον απαιτούμενο βαθμό της τάξης. Δεν είναι καν αυτό που αγαπά να κάνει όμως, αυτό που του πάει. Λες και ενδιαφέρεται πραγματικά για το τι κάνει στην ταξη. Είναι οι γονείς του όμως, οι προπονητές του, η νοοτροπία του που τον ωθούν να γίνει αυτό το θαύμα.

Τρέχω τα μαύρα νύχια μου μέσα από τα αμμώδη μαλλιά μου, στρέφοντας τις άκρες καθώς φτάνω στο τέλος. Το βλέμμα μου δεν πέφτει ποτέ από τον κ. Άγιο εκεί πέρα.

«Δεσποινίς Masters, θα ήταν προτιμότερο να προσέχατε αντί να ονειρεύεστε.» Ο κ. Lenard είπε, διακόπτοντας τις σκέψεις μου.

Σε απάντηση, μετακινήθηκα λίγο στο καθίσμά μου στέλνοντας ένα ρολάρισμα ματιών, σουφρώνοντας τα χειλη. Ο κ. Lenard, μαζί με κάθε άλλο δάσκαλο που δεν ήταν καινούριος ή αναπληρωτής, ήξεραν ώστε να μην με τιμωρήσουν. Έχω παρακολουθήσει αρκετές εβδομαδιαίες κρατήσεις και έχω πάει τόσες φορές σχολείο το Σάββατο ώστε να μου διαρκέσουν μια ζωή και για κάποιο λόγο το σχολικό συμβούλιο φαίνεται να πιστεύει ακόμα ότι θα "διορθώσει τη συμπεριφορά του παιδιού".

Beg ✟ H.S (Μετάφραση)Where stories live. Discover now