"You stare at me in an in between state of "should we really be doing this" and "this isn't right it's ungodly." Contemplating being in control of something in your life fos once. And that's when you stop thinking and let your body wants, what it's begging for."
✟
Σήμερα σηματοδοτείται η δεύτερη εβδομάδα από τότε που έχω δει τα μάτια του αγοριού της εκκλησίας. Η ξαφνική μετατόπισή του σε αυτή την πόλη, τον έκανε αμέσως πιο ορατό. Τον βλέπω συχνά γύρω από το σχολείο κυρίως στους διαδρόμους που συνομιλεί με τους "φίλους" του. Μπορείς να πεις ότι δεν θέλει τίποτα περισσότερο από το να φύγει μακριά απο αυτούς, μακριά από εδώ. Ήταν τόσο μεγάλη η δυνατότητα να είναι κάτι σπουδαίο, αλλά μέχρι να βρει τη φωνή του και να κάνει κάτι γι 'αυτό, είναι όλα όσα θα μπορούσε να γίνει ποτέ.
Τον βλέπω περισσότερο στο σχολείο, όταν μετακόμισε δυο δρόμους κάτω, το οποίο είναι το απόλυτο πλεονέκτημά μου. Συχνά, εγώ η ίδια πηγαίνω έξω από το παράθυρο νωρίς το πρωί για να δω το πρωινό του τρέξιμο. Παρακολουθώντας τον, χωρίς να φοράει καν την μπλούζα του, βλέποντας το τονισμένο και λαμπερό σώμα του από τη σωματική δραστηριότητα στην συμμετέχει. Απλώς κάνει το μυαλό μου να ξεδιπλώνεται σκέφτοντας τον τρόπο που το σώμα του θα αντιδράσει σε ένα διαφορετικό είδος σωματικής δραστηριότητας.
Ορκίζομαι ότι δεν γνωρίζει πως είναι ένας Θεός του σεξ. Και αυτό πηγαίνει πίσω στο όλο θέμα της αθωότητας. Την αθωότητα που καταλαβαίνω τουλάχιστον, αλλά ορκίζομαι ότι πρέπει να είναι απλά ηλίθιος για να μην το βλέπει. Για να μην λάβουμε υπόψη και τον τρόπο με τον οποίο όλα τα κορίτσια ουσιαστικά σαλιαρίζουν για εκεινον - γαμώτο, ακόμη και εγώ κάνω φαντασίωσεις με αυτόν.
Δεν νομίζω ότι παρατηρεί λόγω των ασχολιών του. Και αυτά είναι, το μπέιζμπολ, το μπέιζμπολ και ξανά το γαμημένο μπέιζμπολ. Αυτό το παιδί είναι λες και τρώει, κοιμάται και αναπνέει αυτό το γαμημένο άθλημα. Όχι ότι έχει και άλλη επιλογή. Μπορεί να πει κανείς ότι είναι οι γονείς του και η επιρροή τους που τον κάνουν αυτό που είναι τώρα. Θέλουν ένα παιδί θαύμα, κάτι με το οποίο μπορούν να καυχηθούν σε όλους τους άλλους αξιολύπητους γονείς που δεν έχουν τίποτα καλύτερο να κάνουν με τον χρόνο τους από το να λένε "το παιδί μου είναι καλύτερο από το παιδί σας". Το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι ακριβώς αυτό, αυτή η "κατάσταση". Ό, τι έχει να κάνει με αυτό αρκεί να βεβαιωθούν ότι είναι επιβλημένοι από όλους. Ποιος δίνει δεκάρα για το τι θέλει το παιδί σωστά; Εφ 'όσον μπορούν και παίρνουν κάτι από αυτό, τότε ας είναι έτσι.
Αυτό με αηδιάζει. Ναι εντάξει, υποθέτω ότι το να έχεις μια οικογένεια που νοιάζεται για εσένα, θα ήταν ωραίο, αλλά αυτή η χρήση τους για το δικό τους εγωιστικό κέρδος είναι πέρα από το χαμηλό επίπεδο. Θα ήθελα να πάρω με χαρά την ανύπαρκτη οικογένειά μου για κάτι τέτοιες μέρες.
Κάτι τέτοια απλά κάνουν το αγόρι της εκκλησίας πιο επιθυμητό σε εκείνο το σημείο, με κάθε ειλικρίνεια.
Είναι απογοητευμένος συνεχώς, πάντα με την προσδοκία να είναι ο καλύτερος. Οτιδήποτε λιγότερο από τον νούμερο ένα και θα αποδοκιμάζεται.Αυτό το αγόρι της Εκκλησίας, θα μπορούσε να τα έχει όλα. Φήμη, χρήματα, κορίτσια, και ό,τι άλλο επιθυμούσε, αλλά να που κάθεται και ζει την ζωή του μόνο για τους ανθρώπους γύρω του. Δεν αποφασίζει για τον εαυτό του. Δεν κατευθύνει εκείνος την ζωή του και νομίζω πως ακριβώς αυτό είναι το πιο συναρπαστικό πράγμα που βλέπω πάνω σε αυτόν.
Κι όμως είναι αυτό το ίδιο το γεγονός ότι θέλειπολύ περισσότερα από αυτό. Θέλει να αποφασίσει τι θα γίνει η ζωή του και θέλει να είναι αυτός που θα επιλέξει τι πρέπει να κάνει. Μερικές φορές, αισθάνομαι σαν το όλο πράγμα "Θεού" που καταλαβαίνει να είναι τόσο συνηθισμένο σαν να είναι σχεδόν μια ψεύτικη ελπίδα γι 'αυτόν. Ένας τρόπος για να πιστέψει ότι ίσως αυτό που κάνει - η ζωή στην οποία αναγκάστηκε - είναι όλα μέρος αυτού του αγίου πνευματικού σχεδίου.
Είναι η μόνη αίσθηση ελέγχου που θα έχει ποτέ στη δική του ζωή, έτσι πιστεύει. Η έλλειψη ελέγχου, σημαίνει μόνο ένα πράγμα· το λαχταράει. Λαχταρά την σκέψη του να είναι σε έλεγχο, που να είναι εκείνος ο οποίος θα λέει τι θα γίνει.
Να είναι ο μόνος που θα έχει τον έλεγχο για μια φορά.
Θα έλεγε κανείς ότι θα συνειδητοποιούσε πως είναι πολύ εύκολο να πάρει αυτό που θέλει. Τόσο εύκολο να έχει εκείνος όλο τον έλεγχο και όλη την δύναμη απλά με ένα μόνο χτύπημα των δαχτύλων του.
Ας σημειωθεί λοιπόν αυτή η μέρα.
12 Μαρτίου, 12:34 π.μ.
Εγώ, η Stella Masters, κάνω ένα στόχο. Όχι μόνο για εμένα, αλλά για εκείνο το όμορφοχ όμορφο άνθρωπο που αξίζει να δει τι μπορεί να γίνει και πόση δύναμη μπορεί να έχει. Να του δείξω ότι μπορεί να έχει τον έλεγχο σε τόσα πράγματα, αλλά αυτό θα είναι σίγουρα το πιο εύκολο.
Θα μετατρέψω τον μοναδικό Άγιο Harold Styles, στο σεξουλιάρικο τρελό ζώο που ξέρω οτι είναι.(Α/Ν δεν ήξερα πως αλλιώς να το μεταφράσω)
Άς αρχίσει το παιχνίδι.
......
Ενημέρωση: θα ανεβάζω 2 φορές τη εβδομάδα κεφάλαιο σε αυτήν την ιστορία . Και καθημερινά στο Mademoiselle
ESTÁS LEYENDO
Beg ✟ H.S (Μετάφραση)
FanficΤα αγόρια της εκκλησίας ξέρουν να προσεύχονται αλλά ξέρουν πώς να ικετεύουν; ΠΡΟΣΟΧΉ: Η ιστορία περιέχει σεξουαλικές σκηνές, έντονη φρασεολογία, ιερόσυλα σχόλια και άλλα ευαίσθητα θέματα. Διαβάστε με δική σας ευθύνη. written by: sillystylesxx trans...