,,Noah! Vrať mi ten telefon!" Natahuju se pro můj telefon, který Noah drží nad hlavou. ,,Až zopakuješ co jsi o mě řekla!" Usměje se na mě a nadále drží můj telefon. ,,Řekla jsem, že smrdíš!" Začnu mu pěstmi lehce mlátit do hrudníku ,,vrať mi ho!". Celou dobu nás sledovali Finn s Millie, drželi se za ruce a smáli se. Už spolu nějakej ten čas chodí a mě už to celkem štve. Vždycky jsme byli tak super parta, ale teť už se všichni vidíme snad jen ve škole. Vždycky někdo chybý, dneska je to Sadie a Caleb. Ti momentálně nemluví s Finnem. Sadie protože jí prý slíbil že spolu stráví víkend ale kvůli Millie nemohl. Finn a Sadie byli vždycky nejlepší kamarádi, znali se už od mala. A s Calebem se pohádali kvůli tomu že jejich vztach kazí celou partu. Naštěstí já a Noah jsme nestraní. "Já že smrdím!,, Vykřikne a rozeběhne se. "Noah! To už ale není vtipný!,, Zakňučím ale jemu je to jedno. Běží dál. Najednou se zadním rozeběhne Gaten a telefon mu sebere. "Děkovat nemusíš!,, Říkal když mi podával telefon. Já se na něj usmála a zakřenila jsem se na Noaha. Ten se usmál a snažil se chytit dech. Seděli jsme na zábradlí a sledovali projíždějící auta. Finn a Millie se zatím drželi za ruce, šeptali si blbosti a pusinkovali se, až to bylo nechutný. Nevím jak klukům ale mě připadalo že jsme navíc. Taky asi proto jsme po půl hodině šly domů. Millie šla s Noahem protože bydleli vedle sebe a já, Finn a Gaten jsme šli na druhou stranu. Když jsme zastavili u Gatena domu, řekl: ,, nepřipadá ti to trapný?" Podíval se Finna naštvaným výrazem.
,,Co jako?"
,, Třeba to, že místo toho aby jsi se věnoval všem, když už takhle chodíme na tvoje příkazu ven, se radši vykusuješ s Millie a my jsme ti u prdele?,, Zabouchnul za sebou dverě. Finn vypadal překvapeně. Když jsme pak šli dál zeptal se mě: ,, taky si to myslíš? Že si vás nevšímáme.,, Kouká se do země a kopne do kamínků, který odletí asi pět metrů před nás. "No, je pravda že poslední dobu to spíš vypadá, jako kdyby jsis nás bral na tvoje rande. Nevím jestli Gaten to má jako já ale já si tam připadám pak navíc.,, Podívám se na něj a on znovu kopne do kamínků. "Třeba minule, když jsme šli do toho kina. Celou dobu jsem tam byla jako pátý kolo u vozu.,,
,,Ale my to tak nemyslíme!" Rozpačitě se na mě podívá.
,, Já vím že ne, jen by jste mohli omezit to cucání!,, Zasměju se ale Finn ne. "Postřebuju se tě na něco zeptat a taky potřebuju aby jsi ke mě byla maximálně upřímná.,, Podívá se na mě a já kývnu hlavou. Chvíli mlčí a pak když dojdeme k jeho domu, zeptá se mě, jestli nepůjdu dovnitř. Když vejdete do jeho pokoje, vypadá to tam jako po apokalipse. Všude se valí oblečení, papíry a petky. Když pak vyhrabe z haldy papírů zmuchlaný papír který mi podá. Je na něm napsáno:Millie, už dlouho jsem(přeškrtnuté)
Millie, musím se prom(přeškrtnuté)
Millie, připadá mi že náš vztach bereš už jako samozřejmost a to já nechci. Myslím že by jsme si měli dát pauzu, protože už to není co bývalo.
Finn
tím co jsem luštila Finna strašnej rukopis, Finn byl na telefonu a projížděl si zprávy. Pak jsme si to vyměnili. Dostal se mi do ruky telefon se všemi zprávami co si kdy Finn s Millie napsal.M: Jsem tak ráda že se máme! Bez tebe bych se zbláznila! Zejtra můžem jít nakupovat znova, samozřejmě platíš!
M: Měl jsi už někoho přede mnou?
M: už jsi to někdy s někým dělal nebo to bylo poprvé?
M: Můžeš mi vysvětlit, proč jsi se dneska k***a bavil s Bailey a ne se mnou? To už ti nejsem dost dobrá nebo co?
M: Jestli mě někdy necháš, jsi mrtvej! Všem rozkecám jakej jsi děvkař a už si s nikým nevrzneš!
M: Jsi totální kretén! Dneska máme dvouměsíční výročí a ty si jako odjedeš a mě tu necháš?
M: Jestli mě podvádíš s Bailey tak se připrav že už jsi ve SG nezahraješ!,,Já jsem to chtěl ukončit! Ale jsem takovej srab že jsem to neudělal!" Drží se za hlavu a lokty má opřený o kolena. Dám mu ruku okolo ramen.
"Kdy jsi to chtěl ukončit? Jak dlouho už tahle tiranie trvá?,,
,,Už od června! A ukončit jsem to chtěl na konci května."
,, A důvod proč to dělá ti neřekla?,,
,, Ne..."
Nevěděla jsem co dělat. Vypadalo to, jakej májí vztach jako z filmu ale opak je pravdou. Je mi Finna líto, být na jeho místě už bych se zhroutila. "Co mám dělat? Teť jí nemůžu říct že je konec!,, Vypadal že je v koncích. Netuším co mu mám říct. Když mi najednou došlo, proč si myslí že jí podvádí...Se mnou! Jak jí to sakra napadlo? Vždyť jsme jen kamarádi a nikdy jsme nic víc nebyli. "Musíš si s ní promluvit!,, Podívám se na něj a snažím navázat oční kontakt. "Uhhh... Myslíš že mě to nenapadlo?,, Zabručí a bouchne do stolu který stojí vedle něj. Dívá se na mě naštvaným pohledem kdyš najednou jako by... Procitl? Najednou se pousmál v koutku a díval se mi do očí. V tu chvíli jsem totálně nevěděla co se děje. Najednou si mě přitáhl k sobě a naklonil se ke mě. Políbil mě. Věděla jsem že bych se měla odtrhnout ale moje tělo mi to nedovolilo. Jen jsem zavřela oči.
Když jsem oči otevřela viděla jsem úplně někoho jinýho než před pěti minutami. Měl rozzářeného oči, kterýma se díval přímo na mě a usmíval se. Pořád jsem nechápala co se právě stalo. Byla jsem zaskočená. Najednou jsem od něj odskočila. Oba jsme byli překvapení. Nebyla tohle náhodou moje vysněná chvíle, na kterou jsem čekala šestnáct let svého života? Když viděl můj vystrašený výraz. Obejmul mě a jeho čelo opřel o to mé. ,,Bude to jen mezi námi, dobře?" Zašeptá a já kývnu hlavou.
ČTEŠ
Stranger Things Cast! CZ
Fanfictionpříběh o hercích ze Stranger Things. Celé je to jenom FanFikce která se zrodila v mojí hlavě. Radši by jste měli vědět, že to celé se zrodilo v hlavě Teen holky, ktera má své crushe a nikdy jí moc nebavila čeština. Takže bych se chtěla omluvit za...