10.

441 35 19
                                    

Když se parta vrátila z meetingu, čekala jsem na ně už s taťkou před hotelem. Všichni se divili, že jsem neodjela, ale taky z toho měli radost. Teda až na Noaha. Nijak se neradoval a držel se vzadu. Hodila jsem po něm pohled"co se děje?" ale on jen odtrhl oči a šel do hotelu.

Když už jsme byli na pokoji, zeptala jsem se holek jestli se Noahovi nic nestalo, ale ony taky nevěděly důvod, proč se na mě nechtěj ani podívat. Zvedla jsem se z postele a šla ke dveřím.,,Kam jdeš?" podívala se na mě Sadie.,,Jdu zjistit co je s Noahem. Je dneska divný." Sadie se usmála v koutku a podívala se na Millie, která jí úsměv vrátila. ,,Co?! " nechápavě jsem se na ně podívala. Ony se ale jen pochychtávali a poslali mě ke klukům. Něco věděj, to určitě,ale proč mi to nechtějí říct?

Došla jsem k pokoji kluků a zaklepal jsem. Otevřel Gaten. ,,Finn tu teď není." vystřelilo z něj hned jak otevřel.,,Já nehledám Finna, ale Noaha. Proč bych hledala Finna?" Gaten se zarazil.,,Aha.... Ale on tu Noah taky není, šel s Finnem. "
,,Kam šli?"
,,Neříkali."
,,aha..... A nepřišel ti dneska Noah takovej naštvaně?"
,,Jo, je naštvanej."
,,Proč a na koho? "
,,Myslím, že proto šli s Finnem ven."
,,Co?! "
,,Šli si něco vyříkat."
,,Aha..." Sakra! Ten mu něco řekl. Né! Co když se teď někde poperou nebo něco takového. Docela by to vysvětlovalo i to, že si Gaten myslel, že hledám Finna. Prostě jim to už určitě řekl!
Rozloučila jsem se Gatenem a šla k výtahu. Akorát přijel. Stál v něm můj táta.,,Kampak? " zastavil mě.,,Musím nájít Finna a Noaha."pokusila jsem se naskočit do vítahu ale ujel.,,Oni ale jeli pryč."
,, Kam pryč? "
,,Nevím. Já jen vím, že jim Finn volal taxíka."
Znovu jsem zmáčkla tlačítko od výtahu, ale teď už né tak rychle a tolikrát, protože už mi nepřipadalo možné ty dva najít dřív než se cokoliv stane. Taťka si všimnul, že jsem rozrušená a tak se začal vyptávat. ,,Co se stalo? Udělali ti něco? Co od nich potřebuješ, že to nepočká až se vrátí?"
Opravdu jsem neměla čas mu všechno říct, ikdyž už jsem měla stochutí se někomu svěřit,ale akorát zase přijel výtah. Naskočila jsem dovnitř a jen jsem viděla taťky nechápavý výraz. Myslím, že si ten výtah hned zavolá zpátky, protože se bude bát aby mi znovu někdo něco neudělal.

Vyběhla jsem z budovy hotelu. Kam bych jela, kdybych si potřebovala s někým něco vyříkat?! Pomoc! Já nevím! Netuším! Začala jsem upadat do paniky. Zachvíli už jsem slyšela kroky taťky. ,,Opravdu mi nechceš něco říct? " chytl mě za rameno. Já už jsem to nevydržela. Rozbrečela jsem se. V mojí hlavě toho bylo tolik, že už jsem nevěděla čemu mám věřit. Taťka mě objal a šly jsme si sednout na lavičku. Neřekla jsem mu všechno, přece jen to je táta a nevím jak by snášel kdybych mu začala vyprávět o utajeném vztahu s Finnem nebo o mém "rande" u piana s Noahem. Řekla jsem mu jen, že si myslím že mě oba mají rádi víc jako kamarádku a Finn už asi začal říkat, že spolu něco máme a Noah je teď naštvaný, proto se na mě nechtěl ani kouknout.,,Bojím se, že se šly někam poprat aby mohli říct který je lepší a má u mě šanci." taťka se zahleděl do ulice.,,Sice ty dva moc dobře neznám, ale nemyslím si že by se šli poprat, ikdyž se jedná o holku. Jsou to takový dva šampónci, kteří stráví ráno v koupelně jako holka,ty by se neprali." pohladil mě povlasech a usmál se. Je pravda, že si ty dva nedokážu představit prát, ale nikdy nevíš. Taťky myšlenka mě trošku uklidnila, ale ne dost na to abych se o ně nebála.

Když jsme už asi půl hodiny seděli na tý lavičce, taťka řekl že už bychom měli jít dovnitř se třeba najíst. O poslední na co jsem myslela bylo jídlo, ale domů jsem s ním šla. Přece jen se mi nechtělo tam na ně čekat. Šla jsem tedy s taťkou, ale u výtahu jsme se rozdělili. Jela jsem do pokoje za holkama.,,Tak co našla jsi ho? " zeptala se Sadie a ušklíbla se. Pořád jsem jí nepochopila. Proč se tak blbě směje?,,Jestli něco víš tak mi to řekni teď nebo se tu sesypu!" řekla jsem dost nepříjemně, až to Sadie překvapilo. Stále zapírala,takže fakt nic neví nebo si že mě jen dělá srandu. Protočila jsem očima a zavřela se v koupelně. Sklopila jsem prkýnko na záchodě a posadila se. Byla jsem ze všeho zmatená. Noah s Finnem se klidně můžou teď někde prát a já tu sedím na záchodě. To jsem ale kamarádka. Snažila jsem se nedělat ukvapený závěry, ale moc mi to nešlo. Abych se uklidnila, začala jsem projíždět sociální Sítě. Najednou, jako by se mi telefon zbláznil. Začal všelijak pípat, vybrovat a bzučet.

A jooo!
Já mám narozeniny! Už jsem velká šestnáctka.

Narozeniny mám z party a vlastně i z celé třídy poslední. No jo no, jsem letní dítě. Přicházeli mi zprávy na Facebook, Instagram, všude. Od kamarádů i rodiny. Napadlo mě, že pro mě Noah s Finnem připravují nějaký překvapení a proto spolu někam šly. Této Možnosti jsem určitě věřila raději, ikdyž překvapení moc nemusím.

Uslyšela jsem z pokoje zabouchnutí dveří. Obě někam odešly.
Prosím překvapení
Prosím překvapení
Opakovala jsem a doufala, že vůbec vědí, že mám narozeniny. Už jsem chtěla vyjít z pokoje, když jsem si uvědomila, že pokud připravují nějakou tajnou oslavu, tak bych je měla nechat. Posadila jsem se na postel a rozhlédla jsem se po pokoji. Najednou jsem s radostí vyskočila. V koši jsem totiž uviděla kousky balící ho papíru. Skoro jsem se radostí rozbrečela. Nepoprali se, nepoprali. Oddychla jsem si a s klidným srdcem jsem si lehla do postele a čekala než mi zavolají nebo tak něco. Sice mi přišlo divné, že čekám na oslavu o které jsem vůbec neměla vědět, ale byla jsem klidná a to bylo nejdůležitější.

Asi za hoďku mi přišla zpráva od Sadie:,,Pojď do jídelny"

Je to tu!!

Musím hrát překvapenou, aby nebyli sklamaný. Vyběhla jsem z pokoje, vlezla do výtahu, vylezla z výtahu a pak už docela klidně a normálně došla do jídelny.

PŘEKVAPENÍ, VŠECHNO NEJLEPŠÍ!!!!!

Byli tam všichni z party, taťka, organizátoři. Všichni. Ani na Finnovi, ani na Noahovi nebyl vidět náznak nějaké bitky, takže jsem byla ta nejšťastnější. Se všemi jsem se objala a poděkovala za super překvapení. Potom jsem se už hlavně bavila. Všude bylo spoustu balónků a ozdob. Dostala jsem taky obrovský dvoupatrový dort, na kterém jsme si všichni moc pochutnali.

Takže z Bailey je velká 16. Finn se s Noahem nepopral a všichni si ten den moc užili. Jak to bude dál??

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 05, 2020 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Stranger Things Cast! CZ Kde žijí příběhy. Začni objevovat